NEO INKA – ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!!

ΓΙΝΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.

Ηλεκτροπληξία εκατομμυρίων καταναλωτών !!!

Στις νέες αυξήσεις της ΔΕΗ εμείς απαντάμε με μποϋκοτάζ!

Το Σάββατο 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ και 12.00 το μεσημέρι, ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ όλοι για 15 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ !!! Διαμαρτυρόμεθα έτσι έμπρακτα για τις νέες εξοντωτικές αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ.

 

Ποσοστά αυξήσεων 6%-8% στα οικιακά τιμολόγια της ΔΕΗ και 9-10% στα βιομηχανικά μέσης και υψηλής τάσης για φέτος και για τα ίδια ποσοστά του χρόνου, είναι η πρόταση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, επί της οποίας αποφασίζει σήμερα, τελευταία μέρα του Νοεμβρίου ο υπουργός Ανάπτυξης Χρ. Φώλιας, με πιθανότερη έναρξη ισχύος αύριο, 1η Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΡΑΕ στην πρότασή της κρατάει σχετικά χαμηλά ποσοστά στις μονοφασικές οικιακές παροχές, σε αυτές δηλαδή που κατά τεκμήριο έχουν τις μικρότερες καταναλώσεις και προτείνει υψηλότερα στις τριφασικές παροχές.

Έτσι, για τις μονοφασικές παροχές πρότεινε μηδενικές αυξήσεις στις καταναλώσεις 0-800 κιλοβατώρες, 6% στις καταναλώσεις 800-2.000 κιλοβατώρες και 8% πάνω από 2.000. Στις τριφασικές παροχές, 7% για τις καταναλώσεις 0-2.000 κιλοβατώρες και 8% για τις καταναλώσεις πάνω από 2.000 κιλοβατώρες.Στις εμπορικές και βιομηχανικές καταναλώσεις χαμηλής τάσης, η προτεινόμενη αύξηση είναι 6%. Στο βιομηχανικό μέσης τάσης 9% και στις βιομηχανικές καταναλώσεις υψηλής τάσης 10%. Το τελευταίο τιμολόγιο η ΡΑΕ προτείνει να αποδεσμευτεί από το ρυθμιζόμενο καθεστώς (το κράτος ορίζει τις αυξήσεις) τον Ιούλιο του 2008. Ωστόσο δεν είναι βέβαιο αν ο υπουργός θα κάνει δεκτή την πρόταση της ΡΑΕ, καθώς η αποδέσμευση θα σημάνει αυξήσεις πάνω από 20%.

Το αίτημα της ΔΕΗ για εφαρμογή ρήτρας καυσίμου προτείνεται να ισχύσει από το καλοκαίρι του 2009.

Παρ’ όλη τη λαϊκή κατακραυγή και αγανάκτηση λαμβάνεται εντός της ημέρας η απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης για τις εξοντωτικές αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ.

Έχουμε την δύναμη να αντιδράσουμε και να παρέμβουμε δυναμικά προκειμένου να σταματήσουμε αυτού του είδους την αντιλαϊκή πολιτική εις βάρος των φτωχών και μεσαίων εισοδημάτων και φυσικά εις βάρος όλων των Ελλήνων πολιτών.

Μπορούμε να αντιδράσουμε. Δεν πρέπει να μείνουμε παθητικοί δέκτες της όποιας παράλογης πολιτικής.

Στις νέες αυξήσεις της ΔΕΗ εμείς απαντάμε με μποϋκοτάζ!

Το Σάββατο 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ και 12.00 το μεσημέρι, ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ όλοι για 15 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ !!! Διαμαρτυρόμεθα έτσι έμπρακτα για τις νέες εξοντωτικές αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ.

Κι αυτή είναι μόνο η αρχή για τις κινητοποιήσεις μας!!!

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ!!!

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!!!!

Το νέο ΙΝΚΑ διά των νομικών του συμβούλων εξετάζει το ενδεχόμενο άσκησης συλλογικής αγωγής για την κατάχρηση από τη ΔΕΗ της δεσπόζουσας θέσης της στην αγορά.

Ως Ένωση Καταναλωτών, η οποία ενισχύεται από όλους τους ενεργούς πολίτες, δεν θα παύσουμε:

  • Όταν οι πολίτες – καταναλωτές εφησυχάζουν να τους αφυπνίζουμε.

  • Όταν φοβούνται να ενεργήσουν να τους ενθαρρύνουμε δίνοντας τους ως βάση τις δικές μας προτάσεις.

  • Όταν αδρανούν να κάνουμε εμείς το πρώτο βήμα.

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ!!!!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ;

ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ !!!

30 Νοεμβρίου, 2007 - Posted by | ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΔΕΚΟ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΚΥΜΑ ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΩΝ, ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ, ΟΡΓΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΔΕΗ | , ,

44 Σχόλια »

  1. H απόφαση να κηρύξουμε οι καταναλωτές για την 15η Δεκεμβρίου 2007 και 12 μεσημβρινή μποϋκοτάζ στην Δ.Ε.Η. κατεβάζοντας για 15 λεπτά της ώρας, τους γενικούς διακόπτες παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, μιας και προωθούνται αυξήσεις στην τιμή του υπερβολικές και άδικές για την σημερινή δυσμενή οικονομική κατάσταση που βρίσκονται οι Ελληνικές οικογένειες με βρίσκει απολύτως σύμφωνη!!!
    Πρέπει να δείξουμε στα κέντρα λήψης των αποφάσεων ότι υπάρχουμε κι εμείς οι κταναλωτές!!!

    Σχόλιο από Ράνια | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  2. Το μποϋκοτάζ είναι το μεγαλύτερο όπλο στα χέρια των καταναλωτών.
    Ας φανταστούμε λοιπόν τι θα συνέβαινε, αν από αύριο αποφασίζαμε όλοι να μην αγοράζουμε ένα συγκεκριμένο προϊόν, ή προσφερόμενη υπηρεσία, ή αν στέλναμε χιλιάδες γράμματα διαμαρτυρίας σε μία από τις εταιρίες ή επιχειρήσεις που έχουν ή τείνουν να έχουν αντικοινωνικές συμπεριφορές . Σίγουρα η εταιρεία ή η επιχείρηση δεν θα έμενε αδιάφορη. Ή να προβούμε μαζικά σε πράξεις που θα μειώνουν τα κέρδη τους.

    Σχόλιο από nikthes | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  3. Τα Τύμπανα του Πολέμου πρέπει και επιβάλλεται να ηχήσουν.

    Σχόλιο από Aris | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  4. Τη γενική δυσαρέσκεια των καταναλωτών για αυτή την πράξη της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού δεν την βλέπω πέραν του Διαδικτύου στα ΜΜΕ. Τα μαζικά μέσα ενημέρωσης κάνουν ότι δεν αντιλαμβάνονται και αγνοούν τελείως την σχετική ανακοίνωση για το μποϋκοτάζ, με λίγα λόγια την θάβουν. Γιατί;

    Σχόλιο από Nikos | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  5. Αυτό που λες Νίκο δεν ισχύει απόλυτα. Ο Alpha Radio και ο Ξένιος Δίας μας έβγαλαν στον αέρα. Δεν μπορεί θα το καλύψουν και άλλοι. Οφείλουν να ενημερώνουν τον κόσμο. Δεν μπορούν να παρέχουν επιλεκτική πληροφόρηση.
    Ή κινητοποίηση των bloggers είναι τόσο μεγάλη που θα το μάθει όλος ο κόσμος!!!

    Σχόλιο από Σήλια | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  6. Διάβαζα κάπου ότι για την μη δραστηριοποίηση των πολιτών – καταναλωτών συμβάλει και το σύνδρομο free rider( ελεύθερος αναβάτης ) που είναι η εικονική συμμετοχή των μελών , που χωρίς να ενεργοποιούνται τα ίδια , καρπώνονται τα οφέλη της συλλογικής δράσεις των ενεργών μελών και της ηγεσίας . Αυτό αποδίδεται καλύτερα από την λαϊκή θυμοσοφία , όλοι σας θα πολεμήσετε , όλοι μας θα δοξαστούμε.
    Ας τους δείξουμε ότι δεν διακατεχόμεθα από κανένα τέτοιο σύνδρομο.

    Σχόλιο από Γιάννα | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  7. Ο κ. Υπουργός μας δουλεύει και από πάνω για το αίσθημα ευθύνης που είχε όταν έβαζε τις νέες αυξήσεις στα τιμολόγια της Δ.Ε.Η και μάλιστα το βούλεμα πήγε σύννεφο που μας λέει ότι τις αυξήσεις τις έκανε για το συμφέρον μας. Αλλά τι περιμένεις από τον γνήσιο εκπρόσωπο της Αγοράς να μην φροντίζει για το ισνάφι του? Βλέπετε όλοι φροντίζουν για το καλό μας και απόφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς .Φούμο θέλουν και αυτοί και οι άλλοι, που τώρα σφυρίζουν αδιάφορα.

    Σχόλιο από nikosthess | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  8. Το μποϋκοτάζ είναι πράγματι εξαιρετικό όπλο στα χέρια των καταναλωτών, ΑΛΛΑ, τη ΔΕΗ πώς ακριβώς θα την «πονέσει» αυτό; Δηλαδή, πόσο «κακό» θα της κάνει η απώλεια των χρημάτων που αντιστοιχούν στον (υποθετικό) μηδενισμό της κατανάλωσης για 15 λεπτά μία και μοναδική φορά; Μπορούμε άραγε να το κάνουμε αυτό ΜΑΖΙΚΑ ένα τέταρτο ΚΑΘΕ μέρα; Μπορούμε να μειώσουμε σημαντικά την μόνιμη κατανάλωση ρεύματος στα σπίτια μας, τόσο ώστε να την «πονέσει»; Καλό για αρχή αλλά μην μένουμε μόνο στο μποϋκοτάζ..!

    Σχόλιο από cbad | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  9. Έχεις δίκιο cbad. Το μποϋκοτάζ της 15ης Δεκεμβρίου είναι μόνο η αρχή μιας σειράς κινητοποιήσεων που πρέπει όλοι οι ενεργοί πολίτες να αποφασίσουμε από κοινού!!!
    Και έχεις δίκιο όταν λες ότι πρέπει όλοι να μειώσουμε την κατανάλωση ρεύματος στο σπίτι μας, όχι μόνο για να πονέσουμε τη ΔΕΗ αλλά και για την προστασία του περιβάλλοντος!!!

    Σχόλιο από Lida | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  10. Παιδιά, τι λέτε να κάνουμε συλλογική αγωγή κατά της ΔΕΗ για την ζημία που θα υποστούμε ως καταναλωτές λόγω των αυξήσεων. Η ΔΕΗ φαίνεται να έχει κάνει κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της στην αγορά; Το ψάχνουμε με τους εθελοντές δικηγόρους του νέου ΙΝΚΑ, αλλά θέλω τη γνώμη σας για το αν αυτή την κίνηση την θεωρείτε πρόσφορη.

    Σχόλιο από Σ.Ο. | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  11. ego mazi sas eimai…… Alla mporei kapoios na mou eksigisei POS akrivos tous sampotaroume an kleisoume gia 15′ to geniko?
    Fadazomai pos uparxei eksigisi alla ego apo tetoia den kserei kai zita help!

    Σχόλιο από vanako | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  12. Π@υτσες μπλε ………….. ειναι τα 15 λεπτα και ολο αυτο ειναι για να δουλευομαστε μεταξυ μας νομιζοντας οτι κατι κανουμε .
    Να το κατεβασω ναι . ε και ? χεστηκε η δεη που σου δινει ρευμα με το δελτιο ολο το καλοκαιρι για να σε προλαβει που δεν εχεις αρκοντισιον μονο στο μπανιο.
    Εγω δεν θα αναψω ουτε ενα λαμπιονι ΟΛΕΣ τις γιορτες και οχι γιατι θα λειπω αλλα απο γινατι .
    Και κριμα που δεν εχω βημα η site να το προωθησω .
    Τα υπολοιπα ειναι για να αισθανετε ο μ@λ@κ@ς ( εμεις) οτι καποιος ειναι, ενω στην πραξη μενει παντα μ@λ@κ@ς σε ολη του τη ζωη και το επιβεβαιωνει η ιστορια που λεγετε εκλογες χρονια τωρα .
    Χαιρετε

    Σχόλιο από charalampos triantafillou | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  13. Είναι σημαντικό να δείξουμε ως καταναλωτές την αντίδραση μας έστω και με συμβολικό χαρακτήρα κατεβάζοντας τον διακόπτη για δεκαπέντε λεπτά.

    Είναι το δείγμα γραφής μας εναντία στον αλλεπάλληλο εμπαιγμό των ανθρώπων εκείνων που πραγματικά δεν ξερόυν πως επιβιώνει η γενναία των 700 ευρώ.

    Είναι πολύ εύκολο να λες ότι είμαι κοινωνικό κράτος ότι το μέλημα μου είσαι εσύ η γενναία των 2 δουλειών ( πρωί και βραδύ ) και από την άλλη να περνάς στο ντούρου τις διαδοχικές αυξήσεις , την ρήτρα καυσίμου , κ.α

    Ο διακόπτης πρέπει να κατεβεί όχι για να γλυτώσεις 15 λεπτά κατανάλωσης ρεύματος αλλά για να πειστείς ότι δίνεις και εσύ τον προσωπικό σου αγώνα σαν ενεργός πολίτης .

    Όταν κατεβήκαμε στο Σύνταγμα ντυμένοι στα μαύρα, θυμήσου ότι δεν μπορούσαμε άμεσα να αναστήσουμε την Πάρνηθα!!! Αλλά μεταφράσαμε τον πόνο μας σε αγωνία για το μέλλον μας!

    Η συλλογικότητα, ο αυθορμητισμός και η ανταπόκριση είναι μέσα της παραγωγικής διαδικασίας και στον ευρύτερο χώρο των bloggers βοηθούν στη γένεση νέων ιδεών.
    Την ιδέα του μποϋκοτάζ είχαν άνθρωποι, οι οποίοι απλόχερα ένωσαν τη δύναμη τους ώστε να αντιδράσουν. Επί του πρακτέου σαράντα άνθρωποι εργάζονται αυτή τη στιγμή μελετώντας την κείμενη νομοθεσία προκειμένου να ασκηθεί συλλογική αγωγής κατά των νέων αυξήσεων της ΔΕΗ.

    Βοήθεια παιδιά, θέλουμε προτάσεις για περαιτέρω κινητοποιήσεις!!!
    Κινητοποιήσεις που θα αποφασίσουμε όλοι μαζί!!!

    Σχόλιο από Ο ''Ευρών'' | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  14. Αυτή η ιδέα με το ναμην ανάψουμε λαμπιόνια φέτος τα Χριστούγεννα δεν είναι κακή ιδέα!!!
    Οι Δήμοι όμως τα έχουν ήδη ανάψει!!!
    Και τα δημοτικά τέλη εμείς οι καταναλωτές μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ τα πληρώνουμε.

    Σχόλιο από Ο ''Ευρών'' | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  15. Μια Α.Ε., η οποία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών μπορεί να αντλεί κεφάλαια για νέες επενδύσεις μέσω αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου και όχι επιβάλλοντας αυξήσεις στους καταναλωτές, οι οποίοι δεν είναι και μέτοχοι της.

    Σχόλιο από Σάκης | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  16. ΕΥΡΩΝ ας αφησουμε το δημο , εμεις σαν πολιτες τι κανουμε αυτο μετραει . Μπορουμε να το διαδοσουμε σαν μορφη διαμαρτυριας ? Αυτο ειναι κατι ποιο δυναμικο και ποιο αποφασιστικο , στολισε δενδρο και βαλε καπου ρεσω και κερια οταν εισαι εκει, ειναι αναγκη να πληρωσουμε τον καραγκιοζη που εβαλε την αυξηση τωρα που ξερει οτι θα τα παρει χοντρα ?
    Δεν μπορουσαν να περιμενουν μετα τις γιορτες δηλαδη ?
    Ετσι κι αλλοιως μαυρα χριστουγεννα ειναι για μεγαλο μερος του πλυθησμου (του οποιου ο κωλος τα θελει εμμεσως πλην σαφως ) οποτε τι ειχαμε τι χασαμε .
    Εγω παντος εβγαλα φιρμανι στο εταιρον ημισυ ……..τα λαμπακια στις γιορτες ΞΕΧΑΣΕΤΑ , στραβομουτσουνιασε λιγο αλλα συνεφωνησεν .

    Σχόλιο από charalampos triantafillou | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  17. ΠΡΟΣ : ΧΑΡ . ΤΡΙΑΝ. ΣΤΑ BLOGS EINAI SHMERA MESA STHN ΠΡΩΤΗ 10ΑΔΑ. ΑΥΡΙΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΤΥ.

    ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΡΑΕ ΚΑΙ ΔΕΗ

    ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ….

    Σχόλιο από O " ΕΥΡΩΝ " | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  18. ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ. ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ…

    Σχόλιο από O " ΕΥΡΩΝ " | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  19. Δεν ξερω πως μπορει να μπει φωτο στο πλαισιο , ξερω ομως οτι η κινηση κανενα λαμπιονι αναμενο στις γιορτες θα πονεσει πολυ καποιους και οχι γιατι θα κανουμε μικρη καταναλωση , αλλα γιατι αποκταμε συνειδηση της Δυναμης μας .

    Σχόλιο από charalampos triantafillou | 30 Νοεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  20. To πολυ ενα δυο ραδιοφωνα να διαφημισουν το σκηνικο. Τα τηλεοπτικα καναλια που απευθύνονται σε μεγαλυτερο ποσοστο λαου λογικα θα το θαψουν. Οποτε μηπως θα πρεπει να τυπωσουμε καμια 50ρια σελιδες ο καθενας μας και να τις μοιρασουμε στους γειτονες οι οποιοι πιθανως να μην έχουν σχεση με net ή blog?

    xpan

    Σχόλιο από xpan | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  21. Καλή ιδέα xpan. Ας τυπώσουμε όλοι μερικές σελίδες. Σκεφτήκαμε με τα παιδιά στο γραφείο (νέο ΙΝΚΑ)να βγάλουμε φεϊγ βολάν αλλά μετά σκεφτήκαμε τα σκουπίδια και απορρίψαμε την ιδέα. Αλλά να τυπώσουμε μερικές σελίδες ο καθένας μας και να τις μοιράσουμε σε γείτονες και γνωστούς είναι καλή ιδέα!!!

    Σχόλιο από Σήλια | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  22. Την ιδέα να μην ανάψουμε λαμπιόνια την βάζω σε δημοψήφισμα στη σελίδα του νέου ΙΝΚΑ:www.newinka.gr

    Εγώ συμφωνώ απόλυτα, αλλά αν πρόκειται να κάνουμε καμπάνια για αυτό θα πρέπει να πάρουμε και την γνώμη των υπολοίπων που δεν φαντάζονται Χριστούγεννα χωρίς λαμπιόνια.

    Σχόλιο από Χριστίνα | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  23. Αουτς!!! Χριστούγεννα χωρίς φωτάκια; δεν μ’ αρέσει αλλά μπορώ να το κάνω!!!

    Σχόλιο από Λύδα | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  24. Εχτές στις ειδήσεις δηλώθηκε από ρεπορτάζ ότι οι αυξήσεις της ΔΕΗ είναι 20% ενώ οι αυξήσεις που προτείνονται για τους υπαλλήλους μόλις 3% και το νέο ΙΝΚΑ σαν και το προηγούμενο για αντίδραση προτείνει
    «Το Σάββατο 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ και 12.00 το μεσημέρι, ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ όλοι για 15 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ !!! Διαμαρτυρόμεθα έτσι έμπρακτα για τις νέες εξοντωτικές αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ» και μιλάει για αυξήσεις «Ποσοστά αυξήσεων 6%-8% στα οικιακά τιμολόγια της ΔΕΗ και 9-10% στα βιομηχανικά ???» ποιόν να πιστέψεις???.

    Και τι κοστίζει να κατεβάζουμε τούς διακόπτες της ΔΕΗ κάθε μέρα την ίδια ώρα εκτός Σαββάτου και Κυριακής (που είναι δικές μας μέρες για ανάπαυση) μέχρις ότου η κυβέρνηση και η ΔΕΗ καταλάβουν ότι δεν παίζουμε και ότι μπορούμε και χωρίς τον ΙΝΚΑ να οργανωνόμαστε όπως σε άλλα κράτη και να διεκδικούμε περισσότερο δυναμικά. Τι είδους αντίδραση είναι αυτή που μας προτείνουν, εκτός κι αν ο ΙΝΚΑ και οι άλλοι φορείς προστασίας καταναλωτών ( είναι ανύπαρκτοι )είναι με τους κρατούντες και συνολικά μας κοροϊδεύουν……!!!!!!

    Σχόλιο από Κωνσταντίνος Φ. | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  25. Και τι ωραία, οι καλοί μας φίλοι ανησυχούν …. για τα λαμπιόνια , μήπως και δεν ανάψουν για τα Χριστούγεννα και χάσει …η Βενετιά βελόνι. Ξυπνήστε γιατί κοιμόσαστε φίλοι μου .
    Πείτε κάτι πιο ουσιαστικό γιατί υπάρχουν και συνάνθρωποι που υποφέρουν από αυτού του είδους την …..αφασία που μας διακατέχει.
    Φιλικά.

    Σχόλιο από Κωνσταντίνος Φ. | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  26. Ωραία Κωνσταντίνε εσύ ως ενεργός πολίτης με τι προτείνεις να ασχοληθούμε;

    Σχόλιο από Γιάννης | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  27. Κωνσταντίνε,
    η υπουργική απόφαση υπεγράφη κάποια στιγμή χθές το ακριβές κείμενο τόσο εμείς ως ένωση καταναλωτών όσο και οι δημοσιογράφοι όσο και οι απλοί πολίτες θα την έχουμε στα χέρια μας μόλις δημοσιευθεί στο ΦΕΚ.
    Δυστυχώς η ενημέρωση από τα μέσα γίνεται πολλές φορές χοντρικά και με εντυπωσιασμό.
    Από αυτά που ξέρουμε οι αναπροσαρμογές των τιμολογίων της ΔΕΗ ΑΕ διαμορφώνονται ως εξής:

    Τιμολόγια μέσης και χαμηλής τάσης

    τα οικιακά τιμολόγια με μονοφασική παροχή και τετραμηνιαία κατανάλωση μέχρι 800 KWh όπως και τα τιμολόγια πολυτέκνων κατά 0%
    Τα οικιακά τιμολόγια με μονοφασική παροχή και τετραμηνιαία κατανάλωση από 801 μέχρι 2000 KWh κατά 6%
    τα νυκτερινά οικιακά τιμολόγια κατά 5%
    τα οικιακά τιμολόγια με τριφασική παροχή και τετραμηνιαία κατανάλωση από 0 μέχρι 2000 KWh κατά 7%
    τα οικιακά τιμολόγια με μονοφασική ή τριφασική παροχή και τετραμηνιαία κατανάλωση άνω των 2000 KWh κατά 8%
    τα τιμολόγια εμπορικής χρήσης μέσης και χαμηλής τάσης κατά 6%
    τα τιμολόγια βιομηχανικής χρήσης μέσης και χαμηλής τάσης κατά 8%
    τα τιμολόγια αγροτικής χρήσης χαμηλής τάσης κατά 4%
    τα τιμολόγια αγροτικής χρήσης μέσης τάσης κατά 8%
    τιμολόγια φωτισμού οδών και πλατειών κατά 8%
    Τιμολόγια υψηλής τάσης

    Από τη 1η Δεκεμβρίου 2007, τα υφιστάμενα τιμολόγια της ΔΕΗ αυξάνονται κατά 10%.
    Από την 1η Ιουλίου 2008 απελευθερώνονται με ανώτατη αύξηση 10% επί των ισχυόντων κατά την 30η Ιουνίου 2008 τιμολογίων.

    Σχόλιο από Γιώργος | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  28. Και ρε παιδιά τέλος πάντων τι νομίζετε ότι είναι το νέο ΙΝΚΑ; Μια ένωση καταναλωτών, ανθρώπων δηλαδή σαν εμένα και τον Κωνσταντίνο που θέλουμε να είμαστε ενεργοί πολίτες!!!
    Τίποτα άλλο. Και Κωνσταντίνε όποτε θέλεις έλα από τα γραφεία να γνωριστούμε, να βοηθήσεις και εσύ αν θές και ενδεχομένως να σηκώσεις και κανένα τηλέφωνο καταναλωτών σε απόγνωση να βοηθήσεις εθελοντικά όπως κάνουμε και εμείς. Και κάνε συγκεκριμένες προτάσεις. Τις χρειαζόμαστε!!!
    Φιλικά

    Σχόλιο από Γιώργος | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  29. Και just for the record το μποϋκοτάζ της 15ης Δεκεμβρίου ξεκίνησε ως ιδέα από τα σχόλια στο blog για το πως μπορούμε να αντιδράσουμε και όχι επειδή μια μέρα ξυπνήσαμε στο νέο ΙΝΚΑ και σκεφτήκαμε: Τι κάνουμε σήμερα; Α!!!Ας μποϋκοτάρουμε τη ΔΕΗ.
    Το βρήκαμε όμως καλή ιδέα και κινητοποιηθήκαμε!!!
    Οι ενεργοί πολίτες το σκέφτηκαν και εμείς ωε ενεργοί πολίτες συμμετέχουμε σ΄αυτό!!!

    Σχόλιο από Γιώργος | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  30. Το μποϊκοτάζ είναι μια ιδιαίτερη πράξη η οποία συνίσταται στην οργανωμένη απόφαση για διακοπή της αγοράς ενός η περισσότερων προϊόντων ή υπηρεσιών , με σκοπό να πιεσθούν οι εταιρείες παραγωγής, ώστε να υιοθετήσουν συγκεκριμένες συμπεριφορές. Ο όρος προέρχεται από τον Άγγλο λοχαγό CHARLES BOYCOTT, ιδιοκτήτη το 1800 στην Ιρλανδία πολλών εκτάσεων, ο οποίος ήταν γνωστός και για την αλαζονεία του. Το καλοκαίρι του 1800 ο BOYCOTT έστειλε τους αντιπρόσωπους του να συλλέξουν τη σοδειά και αντί να προσφέρει στους εργάτες τη καθιερωμένη αμοιβή τους πρόσφερε πολύ λιγότερα. Αυτοί αρνήθηκαν να εργαστούν και η οικογένεια BOYCOTT προσπάθησε να συλλέξει τη σοδειά μόνη της. ‘Ύστερα από λίγο καιρό υποχρεώθηκαν να ζητήσουν από τους εργάτες να συνεχίσουν τη συγκομιδή. Μετά το πέρας όμως της εργασίας έστειλε εντολή έξωσης. Η αντίδραση των γεωργών ήταν άμεση: αποφάσισαν να διακόψουν κάθε σχέση με την οικογένεια του BOYCOTT και αντιστάθηκαν στις επιθέσεις των ανδρών του λοχαγού. Οι γεωργοί νίκησαν. Αυτή ήταν η αιτία που ο Αμερικανός δημοσιογράφος READAPT δημιούργησε το ρήμα μποϊκοτάρω.
    Ας φανταστούμε λοιπόν τι θα συνέβαινε, αν από αύριο αποφασίζαμε όλοι να μην αγοράζουμε ένα συγκεκριμένο προϊόν, ή προσφερόμενη υπηρεσία, ή αν στέλναμε χιλιάδες γράμματα διαμαρτυρία σε μία από τις εταιρίες ή επιχειρήσεις που έχουν ή τείνουν να έχουν αντικοινωνικές συμπεριφορές . Σίγουρα η εταιρεία ή η επιχείρηση δεν θα έμενε αδιάφορη. Ή να προβούμε μαζικά σε πράξεις που θα μειώνουν τα κέρδη τους.

    Σχόλιο από Νίκος | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  31. Κωσταντινε ετσι κι αλλοιως με τις μ@λ@κιεςς που ψηφιζει ο κοσμος το βελονι χαμενο ειναι για τη Βενετιά και αυτοι που λες οτι υποφερουν βγαζουν την εκαστοτε κυβερνηση , εκτος αν ειμαστε ολοι κονομημενοι και δεν το ξερω και
    επειδη αυτο σηκωνει πολυ συζητηση παω παρακατω.
    Το να απεχεις συνηδειτα απο αγορες λαμπιονιων , φωταψιες κ.λ.π. σαν οργανωμενη πραξη ειναι πολυ ποιο δυσκολο απο οσο νομιζεις .
    Δεν ειναι μπακουρια ολος ο κοσμος για να κλειδωσει την πορτα και να βγει σουλατσο για πιπινια …….
    Εχουν παιδια οικογενεια , ονομαστικες εορτες , επισκεψεις και αλλες δραστηριοτητες που τα λαμπιονια οπως λες ειναι must τετοια εποχη .
    Επισης προτεινω μαζικη αποχη απο τις δημοτικες εκδηλωσεις ( δεν λεω οτι θα πηγαιναμε αλλα μετραει το να περασει στον κοσμο)σαν ενδειξη διαμαρτυριας μιας και αυτα παλι εμεις σαν μ@λ@κες τα πληρωνουμε για να μοιραζοντε οι δημαρχεοι την ξενη πιτα μεταξυ αλληλων.
    Δινουν εκατομυρια για ενα κωλοβραδυ και δεν μπορουν να σε αποζημιωσουν αν τσακιστεις στα ανοιχτα φρεατια των δρομων .
    Εγω δεν μπορεσα να σκεφτω κατι αλλο , ειμαι ομως σιγουρος οτι δεν μετραει το αν θα χασει η οχι η Δεη αλλα το ποσοι μπορουν να ενωθουν για ενα σκοπο και αυτο υπολογιζουν οι απο πανω , αλλοιως τραβαμε στα καφενεια τα λεμε ωραια και καλα και μετα παμε για υπνο ξαλαφρωμενοι οτι καναμε το χρεος μας μιας και εντοπισαμε το λαθος και στα τετοια μας ποιος θα το διορθωσει .
    Εγω παντος δεν τα αναβω ………….

    Σχόλιο από charalampos triantafillou | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  32. Νίκο, με πρόλαβες!!!
    Προφανώς απαντάς σ’αυτό που συζητούσαμε για το ότι το μποϋκοτάζ δεν σημαίνει σαμποτάζ.
    Πολύ ρωτούν τι θα πάθει η ΔΕΗ με το μποϋκοτάζ εννοώντας μάλλον ότι το μποϋκοτάζ δεν θα ήταν επιτυχημένο σαμποτάζ.

    Σχόλιο από Αντώνης | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  33. Ούτε εγώ τα ανάβω τα λαμπιόνια φέτος!!! Κεριά και πάλι κεριά.

    Σχόλιο από Σήλια | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  34. Ωραια γιναμε 2 ………..

    Σχόλιο από charalampos triantafillou | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  35. Το βράδυ θα βγούμε στο δελτίο ειδήσεων του Alpha. Τι θέλετε να τονίσουμε;

    Σχόλιο από Σήλια | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  36. Επιτέλους μια μικρή κίνηση με μεγάλη σημασία.

    Η πρόταση του νέου ΙΝΚΑ για το κατέβασμα του διακόπτη παροχής ηλεκτρικού ρεύματος την 15-12-2007 στις 12 το μεσημέρι για 15 λεπτά, να είναι μια μικρή αντίδραση αντίστασης, αλλά η σημασία που θα έχει , αν όλοι οι καταναλωτές την εφαρμόσουμε, είναι μεγάλη γιατί η Κοινωνία των Πολιτών βρίσκει έναν οργανωμένο φορέα ( όποιου μεγέθους και αν είναι αυτός ) να παρακινεί και να μαζικοποιεί όλους εμάς θεωρούμε τους εαυτούς μας αδύναμους απέναντι στην Εξουσία και την Αγορά και μακάρι η πρόταση αυτή να έχει ικανοποιητική ανταπόκριση για να μας δώσει να καταλάβουμε ότι ενώ είμαστε η μεγαλύτερη οικονομική δύναμη , επειδή όμως είμαστε ανοργάνωτη , αγόμαστε και φερόμαστε κατά το δοκούν από κάθε εξουσία. Θέλω να πιστεύω ότι με την κίνηση αυτή για τις αυξήσεις της Δ.Ε.Η., αρχίζει μια νέα εποχή πατριωτισμού , όπως λέει και ο πρωθυπουργός, μια εποχή αντίστασης για κάθε κυβερνητική και επιχειρηματική ανικανότητα , που η άρχουσα τάξη θέλει να την πληρώνει ό Λαός.
    Η Δ.Ε.Η για να καλύψει επιχειρησιακές της ανάγκες , αντί να συμμαζέψει τον τρόπο λειτουργίας της για να εξοικονομήσει τα ποσά που της χρειάζονται για τις όποιες λειτουργικές της ανάγκες και να καλύψει τις διοικητικές επιλογές των τελευταίων διοικήσεών της, αλλά και αστοχίες των πολιτικών προϊσταμένων της , που από κερδοφόρα την κατάντησαν προβληματική, τα βάρη αυτά με σύμφωνη γνώμη και του τωρινού πολιτικού της προϊσταμένου , που λέει ότι η αυξήσεις αυτές είναι για καλό μας, τα ρίχνει σε εμάς τους καταναλωτές,. Το ότι την τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος την επηρεάζει η άνοδος της τιμής του πετρελαίου είναι μέγα ψέμα , γιατί η παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος από χρήση πετρελαίου καλύπτει όπως λένε μόνο το 10% της όλης παραγωγής της. .
    Αντί η διοίκηση και οι πολιτικοί της προϊστάμενοι βρίσκουν την εύκολη λύση στην αύξηση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος , ας μας πουν πόση σπατάλη γίνετε στον τομέα των ορυχείων, στον τομέα της παραγωγής , στον τομές της μεταφοράς, στον τομέα της διανομής στον τομέα της εμπορίας και στον τομέα της διοίκησης, και αφού με την περικοπή αυτής της σπατάλης δεν κατορθώσει να γίνει κερδοφόρα, ας φύγουν όλοι τους ως ανίκανοι και να πάρουν την θέση τους αυτοί που μπορούν να παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα χωρίς ο Ελληνικός Λαός να είναι συνεταίρος στις ζημίες μόνο.
    Επαναλαμβάνω ότι θέλω να πιστεύω ότι αυτή η πρόταση του νέου ΙΝΚΑ θα έχει την καθολική ανταπόκριση από τους Έλληνες Καταναλωτές και να γίνει η αρχή και για άλλες τέτοιες Δράσεις που θα δώσουν να καταλάβουν οι πολιτικοί και οικονομικοί κρατούντες , ότι δεν είναι μόνοι αυτοί που ενδιαφέρονται για τα δικά μας συμφέροντα.
    Μην ξεχνάτε ότι έχουμε και άλλους αγώνες αύριο με αδικαιολόγητες αυξήσεις στην τιμή του νερού, των δημοτικών τελών , των εισιτηρίων σε όλα τα μέσα μεταφοράς και ότι η ακρίβεια δεν έχει πάτο και που δεν τιθασεύετε με συμφωνίες κυρίων ( ποιών κυρίων????? ).
    Η πρόταση αυτή δεν υπόθεση μόνο του νέου ΙΝΚΑ αλλά είναι υπόθεση όλων μας .

    Σχόλιο από nikosthess | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  37. Μόλις κόπηκα τηλεοπτικά!!!
    Ο Alpha μου τηλεφώνησε για να με ενημερώσει ότι δεν θα υπάρξει τηλεοπτικός χρόνος αρκετός για την κάλυψη του μποϋκοτάζ παρόλο που το μεσημέρι με παρακαλούσαν για την παρουσία μου στο δελτίο ειδήσεων !!! Πρόεκυψαν λέει άλλα θέματα της επικαιρότητας!!!
    Παιδιά φοβούνται τους ενεργούς πολίτες!!!
    Ενημερώστε τους πάντες! Για να μας κόβουν, μας φοβούνται πολύ!!!

    Σχόλιο από Σήλια | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  38. Kai giati den pame tin ypothesi sto evropaiko dikastirio?

    Σχόλιο από devalexia | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  39. Θα την πάμε στην Δικαιοσύνη οπωσδήποτε!!! Ετοιμάζουμε συλλογικές αγωγές!!!

    Σχόλιο από Δημήτρης | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  40. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΛΑ

    Πίστεψες ότι τα γιουσουφάκια της δημοσιογραφίας θα σε άφηναν να πεις αυτά που πρέπει ?
    Οι εντολές των κρατικοδίαιτων ιδιωτικών τηλεοπτικών καναλιών είναι σαφείς. Μη καλείται αυτούς που λένε αλήθειες, μη καλείτε τους ασυμβίβαστους. Έτσι και αλλιώς έχουμε τις δικές μας ( καταναλωτικές οργανώσεις – μαϊμούδες ) που στέλνουμε και ταξί να τους φέρουν και αν είναι καλά παιδιά τους κερνάμε και καφέ
    Το Αδέσμευτο, Ανεξάρτητο και Αυτόνομο Καταναλωτικό Κίνημα δεν το θέλουν, δεν τους κάνει τα κέφια. Ότι καταφέρουμε θα το πετύχουμε μόνοι μας. Ο Αγώνας ξανάρχισε και συνεχίζετε.

    Σχόλιο από nikosthess | 1 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  41. Είναι αλήθεια ότι ο καταναλωτής είναι η μεγαλύτερη δύναμη στον πλανήτη στην βάση ότι η κοινωνία είναι οικονομοκεντρικά πλασμένη.
    Παρόλα αυτά, σκοπός του ηλεκτρικού ρεύματος είναι να καταναλώνεται και είναι απαραίτητο αφού σχεδόν τα πάντα σε ένα σπίτι και όχι μόνο εξαρτώνται από αυτό.
    Τις περισσότερες φορές οι ίδιοι οι καταναλωτές κάνουν κατάχρηση αντί για χρήση κι αυτό είναι κάτι που πρέπει να μας προβληματίζει όλους για το καλό του πλανήτη και να λάβουμε όλοι τα μέτρα μας στον βαθμό που μπορούμε.
    Το να κλείσουμε τους διακόπτες για 15 λεπτά είναι ένας τρόπος αντίδρασης, αλλά πολύ μικρός κατά την γνώμη μου και χωρίς ιδιαίτερο νόημα, αφού το μόνο που δηλώνει είναι ένα παρόν.
    Αν η κατάσταση όντως δεν πάει άλλο, πράγμα που το πιστεύω, θα πρέπει να αναλογιστούμε την υπέρμετρη χρήση ηλεκτρικού ρεύματος που κάνουμε και να την μειώσουμε με τους πολλούς τρόπους που υπάρχουν και μπορεί ο καθένας, κι αν θα πρέπει όντως να αντιδράσουμε με νόημα στις συνεχόμενες αυξήσεις των τιμών τότε θα πρέπει να μην ξαναπληρώσει κανείς τους λογαριασμούς της ΔΕΗ, μέχρι να αποσύρουν τις αυξήσεις για όσους μήνες κι αν χρειαστεί.
    Αντέχουμε; Εγώ είμαι διατεθιμένος να αφήσω τις ευκολίες μου κατά μέρους, την μουσική μου, τον Η/Υ, το internet, την τηλεόραση, το φως, την ζέστη του καλοριφές και του air condition και να το κάνω, και να το εξηγήσω και στα παιδιά μου που θα φοράν μπουφάν μέσα στο σπίτι γιατί θα κρυώνουν και δεν θα μπορούν να δουν την αγαπημένη τους ταινία στο dvd που δεν θα λειτουργεί αφού θα μου έχουν κόψει το ρεύμα. Η αντίδραση στο ρεύμα πιστεύω ότι μπορεί να γίνει μόνο με κεριά. Αυτό είναι αντίδραση, μαζική και με κοινωνικό περιεχόμενο που πιστεύω ότι θα έχει περισσότερα αποτελέσματα.
    Το να κλείσω τους διακόπτες για 15 λεπτά, όταν θα λείπω για βόλτα το Σαββατοκύριακο, μπορώ να το κάνω και για μια ώρα και περισσότερο, δεν είναι πρόβλημα, αλλά ούτε και λύση. Και δεν χάνω και τίποτα, ούτε εγώ ούτε αυτοί. Και δεν κερδίζω και τίποτα εππίσης. Οι αυξήσης θα περάσουν και ούτω καθεξής.
    Εκτός κι αν η κατάσταση δεν έχει φτάσει στο απροχώρητο και με μερικά blogs μπορούμε απλά να δηλώσουμε ότι υπάρχουμε σαν καταναλωτές κι ότι δεν μας αρέσει αυτό που γίνεται.
    Οι μεγάλες αλλαγές σε μια κοινωνία γίνονται με μαζική συμμετοχή και θυσίες. Ενα άτομο δεν μπορεί να κάνει επανάσταση και χωρίς θυσίες μπορούν όλοι.

    Σχόλιο από vantamis | 2 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  42. φιλοι μου πισω απο το κρατος ειναι οι μεγαλες μασελες της εναλλακτικης ενεργειας. αυτοι οδηγουν τα πραγματα ετσι . σαμποταζ και νομικες ενεργιες ταυτοχρονα ισως φρεναρουν τον διευθυντη της ΔΕΗ που διπλασισε , με δικη του αποφαση , τον μ ι σ θ ο του και με καλυψη της κυβερνησης .

    Σχόλιο από loucas | 2 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  43. Εκεινο που κερδιζει με ενεργειες του τυπου κατεβαζω το διακοπτη και αλλα τετοια ειναι η » κοινη συνειδηση » που σιγα σιγα πρεπει να αποκτησει ο καθενας απο μας .
    Στη χωρα που γαλουχει τα παιδια της με το «αρπαξε» «λαδωσε» » χωσου » «βαλε μεσον» ειναι πολυ δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο αν…………Αν αρχισει ο καθενας απο τον εαυτο του χωρις να περιμενει τους αλλους .
    Για να αλλαξεις τον κοσμο πρεπει ν αλλαξεις εσυ ο ιδιος αυτο ειναι οριστικο και αμετακλητο και αν βαλετε το μυαλο σας να σκεφτει θα καταλαβετε πως λειτουργει.
    Αν εγω ειμαι λαμογιο , θα ειμαι παντου και παντα και στη δουλεια και στη φιλια και στον ερωτα κ.λ.π.
    Το μην μην κανεις αυτα που κοροιδευεις η κατηγορεις ειναι ενα πρωτο βημα .
    Επειτα ανακαλυπτεις οτι οι λεπτομρειες κανουν τι διαφορα στο να ζεις απο το να φυτοζωεις και παραπερα οτι τα τα πολλα χρηματα «φερνουν » τη δυστηχια οσο και να το αρνητε κανεις .

    Ετσι μαθαινεις οσο μπορεις να πηγαινεις καβαλα στ αλογο και να μην σε σερνει απο τη μυτη ο » αλλος » η «κοινωνια » το » συστημα » .

    Επειτα ειναι αν οχι ευχαριστο ,τουλαχιστον παρηγορο να μαθαινεις οτι υπαρχουν κι αλλοι σαν και σενα οσο λιγοι και ναναι αυτοι .
    Ξερω εκ πειρας οτι στη ΖΩΗ ο μεγαλυτερος εχθρος , ειναι ο «μ@λ@κας » μιας και ειναι ειδος ανεξαντλητο ενω παντα ελοχευει ο κινδυνος να ειμαι και γω ενας απο αυτους .

    ΥΣ
    Εγω παντος ουτε λαμπακια αναβω – και θα αλλαξω και την κουζινα μου με εστιες υγραεριου ( χα )- ουτε προκειτε να παω σε καμμια δημοτικη εκδηλωση οπου απ τη μια πετιουντε τα λεφτα στο βροντο ενω απ την αλλη θελουν να βαλουν φωτια στα δημοτικα τελη .

    Σχόλιο από charalampos triantafillou | 3 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση

  44. ..και οι «Tρελαμένοι» με τη δύμανη του blog τους στηρίζουν αυτή την κίνηση..

    http://www.trelamenoi.tk/
    http://www.trelamenoi.blogspot.com/

    Σχόλιο από Trelamenoi | 14 Δεκεμβρίου, 2007 | Απάντηση


Αφήστε απάντηση στον/στην Σήλια Ακύρωση απάντησης