NEO INKA – ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!!

ΓΙΝΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ


«Τα ταξί έχουν απεργία …» τραγουδούσε κάποια χρόνια πριν ο Τζ. Πανούσης.

«Οι πελάτες των ταξί έχουν απεργία», καλούμε τους Ελληνες καταναλωτές των υπηρεσιών τους να τραγουδήσουν από αύριο.

Α. Δεν υπάρχουν λέξεις για να χαρακτηριστεί η απόφαση του υπουργού Μεταφορών Στυλιανίδη να διπλασιάσει εν μέσω οικονομικής κρίσης τα κόμιστρα των ταξί.

Εξυπηρέτηση σταθερής κομματικής πελατείας της Ν.Δ. έγραψαν κάποιοι.

Εμάς ανεξαρτήτως χρώματος και κομματικής τοποθέτησης δεν μας νοιάζει, μας νοιάζει η ουσία και η ουσία είναι ότι σκανδαλωδώς και απαραδέκτως αυξάνονται τα κόμιστρα, ενώ όφειλαν να μειωθούν.

Β. Οφείλει ο κ. υπουργός και τα σωματεία ιδιοκτητών ταξί να απολογηθούν και να εξηγήσουν στους πολίτες καταναλωτές :

με ποιο κοστολογικό μέτρο και προσδιορισμό αποφασίστηκε η τεράστια αύξηση αντί για μείωση;

που είναι η αρχή της χρηστής διοίκησης;

που είναι η κοινωνική υπευθυνότητα;

Γ. Αυξήσεις πενταετίας – Κοστολογικά δεδομένα

Με «όχημα» την αύξηση των τιμών των καυσίμων δόθηκαν κατά την τελευταία πενταετία οι εξής αυξήσεις:

Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2004 μεσοσταθμική αύξηση 15 %

Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2005 μεσοσταθμική αύξηση 8,3 %

Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2006 μεσοσταθμική αύξηση 6,3 %

Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2007 μεσοσταθμική αύξηση 6,0 %

Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2008 μεσοσταθμική αύξηση 5,5 %

Συνολική αύξηση πενταετίας με βάση την μονάδα = 48% !!!, δηλ. κάποιος που πλήρωνε για μία διαδρομή 5 Ευρώ το 2004 πριν την αύξηση αυτής της χρονιάς κατά μέσο όρο πληρώνει σήμερα 7,40 Ευρώ. Όλα αυτά μόνο μέσα σε μία πενταετία.

Αυτά με βασική αιτιολογία την αύξηση της τιμής των καυσίμων.

Όμως, από τον Ιούλιο του 2007, οι λιανικές τιμές των καυσίμων μειώθηκαν μεσοσταθμικά κατά ποσοστό 28,8 % (παρά τις αδικαιολόγητα υψηλές τιμές στην Ελλάδα).

Οι τιμές καυσίμων την τελευταία περίοδο (παρά την αύξηση) βρίσκονται σε επίπεδα Ιουνίου 2005, ενώ λίγες εβδομάδες πριν ήταν σε επίπεδα Απριλίου 2004 (ακόμα χαμηλότερα).

Παράλληλα, υπάρχουν σημαντικές μειώσεις στις τιμές των αυτοκινήτων.

Αυτό σημαίνει ότι το γενικό κοστολογικό δεδομένο προσεγγίζει το μέσο επίπεδο του έτους 2005.

Δ. Με τα ανωτέρω δεδομένα, το Νοέμβριο του 2008, για την προστασία ημών των πολιτών απευθύναμε προς την κυβέρνηση και τα πολιτικά κόμματα επιστολή με ζητούμενο το αυτονόητο : την μείωση των τιμών λόγω της μείωσης των τιμών των καυσίμων και των λοιπών βασικών αγαθών. Ιδιαίτερη μνεία κάναμε στις μεταφορές.

Η απάντηση στο αυτονόητο δόθηκε από τον υπουργό Μεταφορών προχθές : ΑΥΞΗΣΗ !!! .

Η λογική – αιτιολογία της αύξησης του κόστους, που ακολουθήθηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια για να δοθούν στους ιδιοκτήτες ταξί αυξήσεις πολύ πάνω από τον δείκτη τιμών καταναλωτή και τις αυξήσεις αποδοχών των υπολοίπων Ελλήνων, δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί πλέον και η χρήση θα κατέληγε στην εφαρμογή του αυτονόητου, της μείωσης των τιμών. Επιπρόσθετα υφίσταται όπως επισημάνθηκε και μείωση στις τιμές των αυτοκινήτων.

Ξεχάστηκε λοιπόν το αυτονόητο και εφευρέθηκε ένα άλλο αυτονόητο : η ορθή παροχή υπηρεσιών !!!. Με αυτό το πρόσχημα αποφασίστηκε η αύξηση των κομίστρων κατά 100% μέσα σε 12 μήνες !!!.

Δηλαδή : για να πράξουν το επαγγελματικά ορθό και νόμιμο οι ιδιοκτήτες ταξί πρέπει να πληρωθούν με τεράστιες αυξήσεις !!!. Αυτό είναι το περιεχόμενο του νέου «αυτονόητου». Ούτε κουβέντα για το προηγούμενο «αυτονόητο», ούτε κουβέντα για μείωση, λόγω της μείωσης του κόστους.

Κοντά σε όλα αυτά και η ικανοποίηση του αιτήματος εισόδου στις «λεωφορειολωρίδες» !!!. Τι σημαίνει αυτό για τους μετακινούμενους με λεωφορεία και τρόλεϋ είναι επίσης αυτονόητο.

Δ. Γην και ύδωρ φαίνεται να προσφέρει η ελληνική κοινωνία δια της κυβερνήσεώς της στους ιδιοκτήτες ταξί, τόσο ανάγκη έχουμε την αύξηση του 100%. Αυτοί, απλώς δεσμεύονται, ότι θα κάνουν τα επαγγελματικά αυτονόητα και νόμιμα, αυτά που όφειλαν να έχουν κάνει σε κάθε περίπτωση.

Ανατρέξτε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Μεταφορών για να δείτε τι υποστηρίζει το Υπουργείο ότι θα επιτευχθεί με τα μέτρα της πρωτάκουστης και καταχρηστικής αύξησης τιμών. Τα σχόλια περί της βασιμότητας των ισχυρισμών τους, τα αφήνουμε σε εσάς. Εμείς, μόνο σκωπτικά μπορούμε να δούμε τους ισχυρισμούς του υπουργείου.

Ε. Η θέση μας για τα μέτρα των καταναλωτών κατά της αύξησης

Εμείς, ως η μεγαλύτερη ένωση καταναλωτών της χώρας, δεσμευόμαστε για την άσκηση κάθε νόμιμου μέσου ακύρωσης των αυξήσεων και επιβολής μειώσεων.

Μέχρι τότε καλούμε τους καταναλωτές να αποφεύγουν την χρήση ταξί και να το χρησιμοποιούν μόνο σε περίπτωση αδήριτης ανάγκης, με αίτημα και στόχο την μείωση των τιμών και την μη εφαρμογή των αυξήσεων.

Να μας ξεχάσουν από πελάτες με τις αυξήσεις αυτές.

Να απαιτήσουμε σωστές δημόσιες συγκοινωνίες.

Αυτή είναι η απάντηση στις επιδιώξεις του σωματείου ιδιοκτητών ταξί και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, για όσα με έλλειψη κάθε υπευθυνότητας αποφάσισε εν μέσω οικονομικής κρίσης και στερήσεων για την συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων.

Οι εξαρτήσεις και οι κομματικές φιλίες έχουν ένα όριο.

ΣΤ. Οι αυξήσεις

Πληροφοριακά, παραθέτουμε τις αυξήσεις που με αίτημα του σωματείου ιδιοκτητών ταξί αποφάσισε ο υπουργός Μεταφορών :

Για τη μονή ταρίφα: Από 0,36 ευρώ ανά χιλιόμετρο που είναι σήμερα από τον επόμενο μήνα διαμορφώνεται σε 0,48 ευρώ (αύξηση 33,3%), ενώ τον Νοέμβριο θα φτάσει τα 0,60 ευρώ (αύξηση 66,6%). Τελική αύξηση το Μάιο του 2010 που θα διαμορφωθεί στα 0,72 ευρώ (αύξηση 100%).

Για τη διπλή ταρίφα: Από 0,68 ευρώ ανά χιλιόμετρο που ισχύει σήμερα στις αρχές του επόμενο μήνα θα φτάσει τα 0,84 ευρώ (αύξηση 23,5%), τον ερχόμενο Νοέμβριο θα γίνει 1,05 ευρώ (54,4%) και τέλος τον Μάιο του 2010 που θα φτάσει τα 1,20 ευρώ (αύξηση 76,5%).

Αυξήσεις φωτιά και στο τηλεφωνικό ραντεβού του ταξί που από 2,80 ευρώ που είναι σήμερα θα αυξηθεί σε 3 έως 5 ευρώ.

Υ.Γ. Υπενθυμίζουμε στους ιδιοκτήτες ταξί ότι η υπέρογκη αύξηση των τιμών δημιουργεί ένα εξαιρετικά ελκυστικό περιβάλλον για τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες ταξί. Αυτές θα επιδιώξουν σύντομα την απελευθέρωση των αδειών ταξί και θα αποκτήσουν μερικές χιλιάδες ταξί. Η υπάρχουσα παγκόσμια οικονομική κρίση δείχνει ότι η απληστία μπορεί να γίνει μπούμερανγκ.

Επίσης υπενθυμίζουμε ότι ουδέποτε τους είδαμε να συμμετέχουν σε κινητοποιήσεις άλλων κλάδων.

Advertisements

Απρίλιος 9, 2009 - Posted by | ΑΥΞΗΣΕΙΣ | ,

13 Σχόλια »

  1. Απαράδεκτο, προκλητικό και ανέσχυντο. Πραγματικά δεν ξέρω πώς γίνεται και το ανεχόμαστε. Προσωπικά εχω κόψει στο εντελώς απαραίτητο την χρήση τους. Μακάρι να έρθει το άνοιγμα του επαγγέλματός τους να πέσει το νταβατζιλίκι.

    Σχόλιο από Γιαννης | Απρίλιος 17, 2009 | Απάντηση

  2. Γιαννη, αν νομιζεις οτι το ταξι ειναι τοσο προσοδοφορο, σε προκαλω να πας να νοικιασεις για ενα μηνα ως οδηγος ενα τετοιο οχημα, να πληρωσεις ενοικιο, ΙΚΑ, καυσιμα, συντηρηση, βλαβες, τρακαρισματα και μετα ελα να ξαναγραψεις τις μαλακιες σου. Αν νομιζεις οτι τα ευρω που αφηνεις στον ταξιτζη πανε ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ, ΠΛΑΝΑΣΑΙ πολυ οικτρα! Αληθεια, εσυ με τι ασχολεισαι; σου ευχομαι κι εσενα στο επαγγελμα σου να ανοιξει, ετσι ωστε ο εργοδοτης σου να προσλαβει κι αλλους υπαλληλους (αν εισαι υπαλληλος) και να σου κανει μια πολυ καλη μειωση μισθου, να σε δω μετα αν τρεχεις και δε φτανεις! Δεν ξερετε ορισμενοι και μιλατε…

    Σχόλιο από Σταυρος | Μαΐου 1, 2009 | Απάντηση

  3. Και κατι ακομα, ως προς το συνολο του αρθρου… Να σε δω κυριε «newinka» να χρειαστεις μετακινηση μεσα στη νυχτα, φευγοντας απο μπουζουκια, club, το σπιτι της γκομενας σου, ή να σου τυχει μια εκτακτη αρρωστια, που στο διαολο θα βρεις στις 3-4 το πρωι Δημοσια συγκοινωνια… Αλλα ξεχασα… Θα παρεις το Ι.Χ. σου, δαπανωντας περισσοτερα χρηματα σε βενζινες και χρονο για παρκαρισμα… Αλλα δε σε νοιαζει εκει… Που θα βαλεις το γκομενακι;;; Σε ταξι, να σε πει και γυφτουλα;;; Δε νομιζω…

    Σχόλιο από Σταυρος | Μαΐου 1, 2009 | Απάντηση

  4. Μην λαμβάνετε υπόψη σας όσα γράφει ο συνάδελφος ο Σταύρος.
    Το ταξί είναι προσοδοφόρο και αφήνει ένα κατοστάρικο στην βάρδια το λιγότερο.
    Αν δεν ήταν δεν θα γέμιζε η Αθήνα και η επαρχία ταξί και δεν θα είχε 100 χιλιάρικα η άδεια.
    Το ύφος του δείχνει ότι ανήκει σε αυτούς που αποτελούν κακό παράδειγμα για τον κλάδο μας.
    Οσο για τους μισθούς και τα ΙΚΑ, άσε το καλύτερα … . Το νοικιάζουν το ταξί οι περισσότεροι.
    Για μένα που κάνω αυτό το επάγγελμα η αύξηση είναι ντροπή και πρόβλημα.
    Οι δεξιοφασίστες άλλωστε (πλειοψηφία και στον κλάδο μας) έχουν φροντίσει ούτε συγκοινωνίες να υπάρχουν ούτε χρήματα στον κοσμάκη.
    Τις βρισιές δεν τις σχολιάζω γιατί το επίπεδο είναι χαμηλό.
    Καλά κάνετε και κάνετε μποϋκοτάζ στα ταξί. Η αύξηση είναι πραγματικό σκάνδαλο.

    Σχόλιο από Μπάμπης ο Ταρίφας | Μαΐου 4, 2009 | Απάντηση

  5. Κατα πρωτο λογο, κυριε «Μπαμπη ταριφα» [φαντασου σε τι υποληψη εχεις τον εαυτο σου που αυτοαποκαλεισαι «ταριφας», τοση μαλλον πιστευεις ειναι η αξια σου] δεν ειμαι οδηγος ταξι ή ιδιοκτητης, αλλα αυτο το επαγγελμα με μεγαλωσε, με εφτασε να ειμαι αυτος που ειμαι και απο συνειδητη και απολυτα προσωπικη επιλογη δεν το ακολουθησα. Κι αφου τελειωσε αυτο το θεμα, ας επιστρεψω στο κυριως πιατο [τρομαρα σου, σε πειραξε το υφος μου, οταν περναει ο καθενας [αν εισαι ταξιτζης] και σου κατεβαζει τις Παναγιες της ζωης σου, εκει συνεχιζει και θιγεται η αισθητικη σου;;;]. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ!!! Αν δε σ’αρεσει η αυξηση, γιατι δεν το παρατας;;; Μη μας πουλας τωρα τρελλιτσα, να χαρεις! Σε ποιο πλανητη ζεις; Το ταξι σου ειναι οργανικο, του πετας μεσα φασολαδα και κλανοντας πηγαινει μπρος; Η μηπως ειναι αρμα μαχης και τρακαροντας δεν παθαινει ουτε γρατζουνια; Εσυ δεν πληρωνεις ΤΕΒΕ αν εισαι ιδιοκτητης ή ΙΚΑ αν εισαι οδηγος; Και φαντασου ΠΟΣΟ αδαης εισαι που δεν ξερεις τι τιμη εχει η αδεια, η οποια ειναι πολυ μεγαλυτερη απο αυτη που ανεφερες. Και δεν ειναι το «κατοσταρικο στη βαρδια» αυτο που εχει ωθησει πολλους στην αγορα/ενοικιαση ταξι, αλλα το να μη βρισκουν μια αξιοπρεπη δουλεια… Στην ξεφτιλα, για ενοικιο θελεις 1200ευρω ανα μηνα κι αν δε με πιστευεις, ρωτα καποιον «συναδελφο» σου… Πρωτη φορα βλεπω εργαζομενο να του δινουν αυξηση [ενω του τα περνουν σε καυσιμα, ασφαλεια, ΦΠΑ, συνεργεια, σουπερμαρκετ, τσιγαρα, καφε, φαγητο ΔΕΚΟ και παλει λεγοντας…] και να τη θεωρει ντροπη… Τι μας λες ρε μαγκα;;; Για χαζους μας εχεις;;; Οι συγκοινωνιες στη Μητροπολη [και ΔΕΝ εννοω την εκκλησια!] ειναι αριστες, αλλα ειπαμε, εσυ ζεις σε αλλο πλανητη… Να γινει μποϋκοταζ στη χρηση ταξι, να δω πως θα πληρωσεις το ενοικιο για το σπιτι ή το ταξι, το δανειο αν εχεις κτλ κτλ κτλ… Αν δε σ’αρεσει ο τοπος που ζεις και το παιζεις υπερανω, τοτε πηγαινε να μετοικησεις στη Σεληνη, πουλανε ταξιδι με 60εκ. $…

    Σχόλιο από Σταυρος | Μαΐου 4, 2009 | Απάντηση

  6. Αντε βρε παρτε ολοι ταξι που θελετε και μετα να δειτε ποσα θα οικονομισετε.Ελευθερωστε το επαγγελμα να ηρεμισεται ολοι σας.Ολοι εναντια στους ταξιτζιδες.Καλοι καραγκιοζηδες εισται ,και οχι μαγκες.Εσεις που το πεζεται εξυπνοι τι δουλεια κανετε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    Σχόλιο από Στελιοσ | Μαΐου 7, 2009 | Απάντηση

  7. Στέλιο, καλα σαλαχάς τα προβατα οπως μας αποδεικνυεις

    Σχόλιο από Σταυρος | Μαΐου 8, 2009 | Απάντηση

  8. Ψαράκι Σταύρο είδες πως τσιμπάς, στην τιμή της άδειας π.χ. ;
    Οχι άλλα επιχειρήματα ρε φίλε, μας έπεισες για την κοινωνική αξία και προσφορά του επαγγέλματος, για το ήθος και το ύφος.
    Εν μέσω κρίσης οι ταριφαίοι, γνωστοί για το πως πήραν τις άδειες 40 χρόνια πριν και άσσοι στην αστυνομική πληροφόρηση, ερχόμαστε, ζητάμε και η κολλητή ΝΔ μας δίνει αύξηση τρελλή. Βεβαίως την πλακίτσα την βλέπω στους δρόμους όπου μας έχουν σπάσει τα νεύρα να κυνηγάμε τον πελάτη. Σε λίγο θα μας κάνουν και ωτοστόπ.
    Σιγά ρε την κοινωνική προσφορά… κίτρινα σκουλήκια στους δρόμους είμαστε που παρατήσαμε τα χωριά μας και ήρθαμε στην Άθήνα να κάνουμε τους επαγγελματίες. Α ρε βούρδουλας που χρειάζεται … εισφέρουμε όλοι στην εθνική οικονομία του νέφους και της σπατάλης και δεν αφήνουμε τίποτα να πάει μπροστά π.χ. συγκοινωνίες.
    Ασε από συμπεριφορά και κατάσταση οχημάτων … . Θα πάρουμε λέει αύξηση για να σταματήσουμε να είμαστε γουρούνια … .

    Σχόλιο από Μπάμπης ο Ταρίφας | Μαΐου 11, 2009 | Απάντηση

  9. Καλημερα,τον Ιουνιο 2009 ελαβα 1 ειδοποιητηριο για να πληρωσω εκτακτη εισφορα (χαρατσι)και αφορα το ετος 2007.
    Ειμαι ναυτικος και φορολογουμε συμφωνα με τον νομο , επληρωνα καθε μηνα την φορολογια ( υπαρχει διαφορετικο καθεστως φορολογιας για τους ναυτικους).Τωρα στο τελος
    Ιουλιου,2009 θα πρεπει να καταβαλλω την πρωτη απο τις 3
    συνολικως δοσεις.
    Αυτο το κρατος φορολογει και απαιτει εισπραξεις περα απο
    καθε λογικη και νομιμοτητα( αραγε τι ειναι νομιμο,δικαιο
    και σωστο?) .Παρακαλω ενημερωσατε πως θα μου επιστραφουν αυτα τα χρηματα (χαρατσι).
    Ευχαριστω

    Σχόλιο από Μαυροδης Κασιδιαρης | Ιουλίου 26, 2009 | Απάντηση

  10. ΒΕΕΕΕΕΕΕΕΒΑΙΑ !!! ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΟΙ ΚΑΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΤΑΡΙΦΕΣ 40.000-50.000 ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ 60.000-70.000 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ “ΜΟΡΦΩΣΗ” “ΠΑΙΔΕΙΑ” ΚΑΙ “ΗΘΟΣ” ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ. ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΤΑΡΙΦΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ!!!! 2-3 ΜΕΡΕΣ ΑΠΕΡΓΙΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ 3% ΕΤΗΣΙΑ ΑΥΞΗΣΗ (ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΧΕΙΡΑΨΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ!!!

    Σχόλιο από ΤΕΟ | Αύγουστος 18, 2009 | Απάντηση

  11. πολυ φασαρια ρε παιδια με τα ταξι..τα πραγματα ειναι απλα.το χρησιμοποιει οποιος θελει και αν το θελει.τωρα το ποσο βγαζει ενας ταξιτζης ειναι αλλο θεμα.εγω δεν ειδα ταξιτζη να μενει στην εκαλη και να εχει πορσε.και στον χωρο πλεον εχουν μπει νεα παιδια που ειναι ευγενικα και κανουν μια χαρα την δουλεια τους. το χειροτερο που κανουμε ειναι να γενικολογουμε.κακη αστυνομια αλητες γιατροι,απατεωνες εφοριακοι,κλπ.τα ταξι ειναι παρα πολλα και πρεπει να μειωθει ο αριθμος τους.οσο για την απελευθερωση οση την περιμενουν να την ξεχασουν τουλαχιστον σε αυτον τον χωρο.

    Σχόλιο από mpampis | Φεβρουαρίου 10, 2010 | Απάντηση

    • To ταξί δεν το χρησιμοποιεί όποιος θέλει αλλά όποιος δεν έχει άλλη επιλογή

      Να ανοίξει το επάγγελμα γιατί έχει ξεφτιλιστεί το θέμα

      Σχόλιο από Tarifaaaa | Φεβρουαρίου 13, 2010 | Απάντηση

  12. Καλησπερα. Ειμαι συζυγος ενος πλουσιου ταξιτξη. Προχθες αγορασαμε καινουριο μπαουλο για να βαλουμε τις λιρες μας!!! Εγω εχω απλα να πω οτι ο αντρας μου εργαζεται απο τις 7 το πρωι ερχεται στις 9 το βραδυ,εξι ή επτα μερες την εβδομαδα , εχουμε ενα παιδακι 3 μηνων που το βλεπει 2 ωρες την ημερα και στο τελος του μηνα στο σπιτι μας μπαινουν το πολυ 800 – 900 ευρο. Το Γεναρη του 2010 δεν εφερε τιποτα γιατι δεν ειχε δουλεια και ηρθαμε μια η αλλη. Αν ολοι εσεις που το παιζετε εξυπνοι θεωρειται οτι αμοιβεται ο κοπος 14 ωρων εργασιας ικανοποιητικα με αυτα τα χρηματα, οκ παω πασο. Οσο για τα 50 χιλιαρικα ναι μπορει να τα βγαζει αλλα απο αυτα γυρω στα 18 μπαινουν στην τσεπη του. Καθε μηνα θελει σερβις, λαστιχα, 40- 50 ευρω την ημερα για πετρελαιο πληρωνει ΦΠΑ και φορο περα απο το φορο που πληρωνει καθε χρονο οπως ολοι μας το δανειο για να ξεχρεωσει την αδεια , το δανειο για να ξεχρεωσει το αυτοκινητο και πολλα αλλα. Πριν κανατε ολοι τον εξυπνο μπειτε σε ενα ταξι και δουλεψτε για ενα μηνα και αν δεν τα παρατησετε να ερθετε να μου πειτε και ελατε σπιτι μου να ζησετε με τα λεφτα που ζουμε. Δεν τα γραφω για να μας λυπηθειτε δεν ειμαστε τιποτα τετοιοι ζουμε με αξιοπρεπεια αλλα καποια στιγμη σε πνιγει το δικαιο Ευτυχως που ακομα θυλαζω….

    Σχόλιο από ΜΑΡΙΑ | Φεβρουαρίου 18, 2010 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: