NEO INKA – ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!!

ΓΙΝΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.

Eκπτώσεις μέχρι και 50% λόγω αναδουλειάς

Την «παγωμένη» χριστουγεννιάτικη αγορά προσπαθούν να ξυπνήσουν οι έμποροι που βλέπουν τη ζήτηση «υπό το μηδέν», ενώ τα χρέη τους μεγαλώνουν.
Σε ξεπούλημα των ειδών ένδυσης, υπόδησης, οικιακού εξοπλισμού, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών προχωρούν οι έμποροι, γενικεύοντας από σήμερα τις μειώσεις τιμών και τις προσφορές σε ποσοστά μέχρι 50%.

Κίνηση παρουσιάζουν μόνο όσα καταστήματα διαφημίζουν ότι έχουν χαμηλές τιμές.
Προσπαθούν με αυτές τις προωθητικές ενέργειες να κρατήσουν «ζωντανές» τις επιχειρήσεις τους, οι οποίες δοκιμάζονται από τη λαίλαπα της οικονομικής κρίσης, και να «ξυπνήσουν» την παγωμένη χριστουγεννιάτικη αγορά.

Οι καταναλωτές έχουν δραστικά περιορίσει τις δαπάνες τους και ξοδεύουν μόνο για τα απολύτως απαραίτητα, με αποτέλεσμα η ζήτηση στην αγορά να είναι… υπό το μηδέν. Είναι χαρακτηριστικό ότι σπάνια κανείς βλέπει την συνήθη εικόνα ανθρώπων που περπατούν στους δρόμους της πόλης κρατώντας 5 – 6 σακούλες με ψώνια. Τώρα όλοι κοιτούν τις βιτρίνες και δεν ψωνίζουν.

Μέρα με τη μέρα και όσο θα πλησιάζουμε προς τις γιορτές οι καταστηματάρχες, οι οποίοι βρίσκονται σε απόγνωση με τα χρέη να τρέχουν και να μην μπορούν να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους, θα μεγαλώνουν τις προσφορές και τις μειώσεις των τιμών. Η εικόνα στην αγορά είναι τραγική…

Μπορεί οι βιτρίνες των καταστημάτων να έχουν στολιστεί εν όψει των γιορτών και το εμπορικό κέντρο της Αθήνας να μοιάζει με εκείνο του Παρισιού, του Λονδίνου και του Μιλάνου, ωστόσο τα μαγαζιά είναι απελπιστικά άδεια…

ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ
Μειώσεις τιμών έως και 50% στην ένδυση

Τα… ρέστα τους παίζουν οι έμποροι από σήμερα με πιο «δυνατές» μειώσεις τιμών και προσφορές, τουλάχιστον μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου, σε μία προσπάθεια να κρατήσουν… ζωντανές από την κρίση τις επιχειρήσεις τους.

Οι μειώσεις κυμαίνονται από 10% έως 50% σε είδη ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, είδη οικιακού εξοπλισμού κ.λπ.

Με δύο τρόπους γίνονται οι προωθητικές ενέργειες στην αγορά. Ο πρώτος είναι οι μειώσεις τιμών και αυτές αναγγέλλονται στο ταμείο, όταν δηλαδή ο καταναλωτής ψωνίσει τα προϊόντα που θέλει και φτάνει να πληρώσει τότε ο καταστηματάρχης ανάλογα με τις δυνατότητες που έχει θα κάνει την αντίστοιχη μείωση.

Ο δεύτερος τρόπος είναι οι προσφορές. Στις βιτρίνες των καταστημάτων αναρτώνται ποσοστά μειώσεων των τιμών για είδη τα οποία δεν πούλησαν κατά τη διάρκεια της σεζόν και οι έμποροι προκειμένου να βγάλουν τουλάχιστον τα χρήματα που διέθεσαν για την αγορά τους κατεβάζουν τις τιμές ώστε να τα πουλήσουν όσο, όσο.

Οι έμποροι φαίνεται επίσης σε αυτές τις γιορτές να μην προσδοκούν αυξημένα έσοδα σε σχέση με τις προηγούμενες εορταστικές περιόδους. Για αυτόν τον λόγο άλλωστε το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων που προτείνει ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά είναι περιορισμένο κατά μία ώρα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ενώ η ισχύς του ξεκινά και με μία εβδομάδα καθυστέρηση έναντι των γιορτών του 2007.

Έτσι, το συνεχές ωράριο, θα ξεκινήσει να ισχύει από τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου, ενώ την αντίστοιχη περίοδο του 2007 είχε αρχίσει να εφαρμόζεται στις 10 του μηνός. Αλλά και η ώρα έναρξης θα είναι φέτος στις 10 το πρωί αντί για τις εννιά πέρυσι. Σημειώνεται δε, όπως ισχύει κάθε χρόνο τέτοια εποχή, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοιχτά την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου.

Αλλά και τα μηνύματα για την πορεία του τζίρου δεν είναι ενθαρρυντικά: Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΣΥΕ για την πορεία των πωλήσεων του λιανικού εμπορίου, δείχνουν πτωτική πορεία. Ο γενικός δείκτης όγκου στο λιανικό εμπόριο μειώθηκε τον φετινό Σεπτέμβριο σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα κατά (-1,8%).

Σύμφωνα με τα στοιχεία τις μεγαλύτερες απώλειες σε τζίρο γνωρίζουν οι μικρές λιανεμπορικές επιχειρήσεις.

Τη μεγαλύτερη πτώση (-5,2%) σε τζίρο από πέρυσι τον Σεπτέμβριο μέχρι φέτος τον ίδιο μήνα κατέγραψαν τα μικρά καταστήματα με έπιπλα, ηλεκτρικά είδη και οικιακό εξοπλισμό.

Στην κατηγορία «τρόφιμα – ποτά – καπνός», η οποία περιλαμβάνει τα μικρά καταστήματα τροφίμων και καπνοπωλεία, ο τζίρος έπεσε σε σχέση με πέρυσι κατά (-5%).

Ακολουθούν σε πτώση τα βιβλιοπωλεία, τα οποία γνώρισαν μείωση πωλήσεων (-4,5%) σε σχέση με πέρυσι.

Οι μικρές επιχειρήσεις του κλάδου «φαρμακευτικά – καλλυντικά» μειώθηκαν τον Σεπτέμβριο σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα κατά (-0,7%). Αλλά και τα σούπερ μάρκετ κατέγραψαν μείωση του όγκου πωλήσεων (-0,2%).

Κερδισμένα από την κρίση εμφανίζονται τα πολυκαταστήματα, τα οποία κέρδισαν μερίδια από τους μικρούς καθώς σε ένα χρόνο αύξησαν 2,2% τον όγκο πωλήσεών τους.

Ο κλάδος της ένδυσης – υπόδησης κατέγραψε μικρή αύξηση 1,1% του όγκου πωλήσεων σε έναν χρόνο.

Advertisements

Δεκέμβριος 1, 2008 - Posted by | ΑΓΟΡΑ | , , , , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: