NEO INKA – ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!!

ΓΙΝΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.

Ανακοινώνει και ανακοινώνει και ανακοινώνει…αλλά δεν εφαρμόζει o Φώλιας

«Απτόητοι», πάντως, ο υπουργός Ανάπτυξης Χρ. Φώλιας και ο υφυπουργός Γ. Βλάχος θα προχωρήσουν μεθαύριο, εκτός απροόπτου, στην ανακοίνωση της εφαρμογής και άλλων μέτρων κατά της ακρίβειας.

Ανάμεσα στα μέτρα, από τα 41 τα οποία είχε εξαγγείλει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου στις 21 Φεβρουαρίου, που προτίθεται να ανακοινώσει προς υλοποίηση είναι:

Η υποχρεωτική αναγραφή των τιμών σε κάθε προϊόν, σε κάθε κωδικό, δηλαδή σε κάθε τεμάχιο. Σχεδιάζεται η έκδοση αγορανομικής διάταξης, σύμφωνα με την οποία θα προβλέπεται είτε η επικόλληση ξεχωριστά σε κάθε συσκευασία του ίδιου προϊόντος της τιμής, είτε η καθιέρωση ηλεκτρονικών μηχανημάτων ανά διάδρομο, τα οποία θα ελέγχουν τις τιμές.

Επειδή αυτές οι δύο λύσεις είναι κοστοβόρες, δεν αποκλείεται ως εναλλακτική λύση να προτείνεται η υποχρέωση ταμπέλας με συγκεκριμένες διαστάσεις που θα τοποθετείται μπροστά στην κάθε μάρκα προϊόντος. Σκοπός είναι να μην παραπλανάται ο καταναλωτής και να προβαίνει ευκολότερα στη σύγκριση των τιμών.

Η θέσπιση δίγραμμης επιταγής για κάθε συναλλαγή άνω των 1.000 ευρώ μεταξύ παραγωγού – χονδρεμπόρου οπωροκηπευτικών και κρεάτων. Για το μέτρο αυτό έχει επέλθει συμφωνία, λένε οι πληροφορίες, ανάμεσα στα υπουργεία Οικονομίας και Ανάπτυξης και απαιτείται τροποποίηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων.

Θα αναγράφεται στο τιμολόγιο ο σχετικός αριθμός της επιταγής την οποία αφορά η συναλλαγή, ενώ στόχος του μέτρου είναι ο έλεγχος για πλασματικές τιμές πώλησης αγαθών με συνακόλουθη αύξηση του κόστους και των τιμών.

Η υποχρέωση για επιχειρήσεις – μέλη διεθνών ομίλων να γνωστοποιούν τις τιμές χονδρικής ή λιανικής που ισχύουν σε άλλες χώρες όπου δραστηριοποιούνται. Θα γίνει τροποποίηση του αγορανομικού κώδικα.

Υποχρεωτικά θα γνωστοποιούνται στο υπουργείο Ανάπτυξης οι συμφωνίες που κάνουν οι προμηθευτικές επιχειρήσεις με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Με αυτόν τον τρόπο το υπουργείο θέλει να διασταυρώνει τα τιμολόγια με τις αναγραφόμενες εκπτώσεις και με τις παροχές που περιλαμβάνονται στις συμφωνίες.

Advertisements

Μαΐου 27, 2008 - Posted by | ΑΓΟΡΑ, ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΙΑ, ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΤΙΜΕΣ | , , ,

1 σχόλιο »

  1. Ευρωπαίοι Πολίτες εν δράσει / e-πρωτοβουλία κατά της ακρίβειας

    Δηλώστε συμμετοχή στον ιστοχώρο

    http://www.citizensinaction.eu

    Σχόλιο από Dia | Ιουνίου 26, 2008 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: