NEO INKA – ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!!

ΓΙΝΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.

Έρευνα του Νέου ΙΝΚΑ για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες καταναλωτές από τους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας και internet στην χώρα μας

Η έρευνα διενεργήθηκε την χρονική περίοδο από 1.6.2007 μέχρι 31.12.2007. Το σύνολο των αθροιζόμενων καταγγελιών που δέχθηκαν οι συνεργάτες μας στα γραφεία του Νέου ΙΝΚΑ, εγγράφως και επωνύμως, με fax, email ή ταχυδρομική επιστολή, με πρωτοβουλία πάντα των καταναλωτών (220 στον αριθμό για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα), έφτασαν τις 309 σε συνολικό αριθμό (όλα τα στοιχεία είναι στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου). Η κάθε μία καταγγελία αφορούσε συγκεκριμένο πάροχο και ο σκοπός της ήταν η συνδρομή και συμβουλή του Νέου ΙΝΚΑ προς επίλυση των προβλημάτων που ανέκυπταν.

Διευκρινίζουμε, ότι στο δείγμα της παρούσας έρευνας δεν περιλαμβάνονται οι τηλεφωνικές καταγγελίες καθώς και οι ανώνυμες.

Στην έρευνα μας θεωρήσαμε σκόπιμο να προχωρήσουμε σε κατηγοριοποίηση των καταγγελιών που δεχθήκαμε, προκειμένου να έχουμε ακριβή και πλήρη εικόνα όχι μόνο για το πόσα προβλήματα παρουσιάζει η κάθε εταιρεία αλλά και για το ποια είναι η φύση των προβλημάτων αυτών.

Οι εταιρίες οι οποίες συμπεριελήφθησαν στην έρευνα είναι αυτές για τις οποίες δεχθήκαμε καταγγελίες και είναι, με αλφαβητική σειρά, οι ακόλουθες :

Forthnet, Hellas on Line, Netone, On Telecoms, Otenet (για τις υπηρεσίες internet), Teledome, Tellas, Vivodi και Vodafone.

Αναφορικά με την εταιρία Vodafone, διευκρινίζουμε ότι οι καταγγελίες που ελήφθησαν υπ’ όψη δεν αφορούν στις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, αλλά μόνο στις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και υπηρεσιών internet.

Σύμφωνα με την ανάλυση και επεξεργασία των αποτελεσμάτων, προκύπτει ότι τις περισσότερες καταγγελίες, από όλες τις εταιρίες που συμπεριελήφθησαν στην έρευνα τις δεχθήκαμε για την εταιρία Οn Telecoms, οι οποίες έφτασαν το ποσοστό του 29%. Ακολουθεί η Forthnet με 21%, η Τellas με 13%, η Hellas on Line με 12%, η Vivodi με 10%, η Teledome με 6%, Otenet και Vodafone με 4%, και η Νetone με 1%. (Βλ. πίνακα 1. )

 

providers.jpg

Πίνακας 1. Ποσοστό καταγγελιών που ελήφθησαν ανά εταιρεία (επί συνόλου 220 καταναλωτών)

 

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες στις οποίες διαχωρίσαμε τις καταγγελίες,

  1. στην κατηγορία που αφορά στην «καθυστέρηση για νέα σύνδεση» δεχθήκαμε τις περισσότερες καταγγελίες για την Οn Telecoms και την Forthnet,
  2. στην κατηγορία για τα «τεχνικά προβλήματα», πρώτη αναδείχθηκε η On Telecoms με 40 καταγγελίες και ακολουθεί η Forthnet με 23.
  3. στην κατηγορία «προβληματικής επικοινωνίας» με την εταιρία προκειμένου να επιλυθεί το εκάστοτε πρόβλημα, χειρότερες αναδεικνύονται ισοψηφώντας η On Telecoms και η Forthnet.
  4. στην κατηγορία «επιθυμώ την διακοπή της σύνδεσης μου» λόγω προβλημάτων με την εταιρία, πρώτη εταιρία στην παρουσίαση δυσχερειών στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών, αναδεικνύεται η On Telecoms, με δεύτερη την Tellas. Ακολουθεί αναλυτικός πίνακας με όλες τις κατηγοριοποιήσεις για τις εταιρίες.
  5. τέλος, στην κατηγορία «οικονομικών διαφορών», πρώτη σε καταγγελίες εταιρεία αναδείχθηκε η Forthnet με δεύτερη την On Telecoms.( βλ. πίνακα 2)

par142.jpg

Πίνακας 2. Αναλυτική παρουσίαση των 309 καταγγελιών που έλαβε το νέο ΙΝΚΑ για κάθε πάροχο από 220 καταναλωτές.

Η έρευνα μας για τις υπηρεσίες των παρόχων σταθερής τηλεφωνίας και υπηρεσιών internet συνεχίζεται και τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται μέσω της ιστοσελίδας και του blog μας κάθε μήνα, με τις προσθήκες των νέων καταγγελιών που θα δέχονται οι συνεργάτες του Νέου ΙΝΚΑ.

Advertisements

Ιανουαρίου 14, 2008 - Posted by | INTERNET, ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΑΡΟΧΟΙ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ | , , , ,

9 Σχόλια »

  1. Δε πρόλαβα να ψηφίσω, αλλά πραγματικά τελευταία έχω μπουχτίσει με τη forthnet!
    Το επόμενο post που – ετοιμάζεται – θα είναι αφιερωμένο στην αλητεία των εταιρειών τηλεφωνίας και internet.
    Μπράβο σας που αναδεικνύεται το θέμα!

    Σχόλιο από attacktos | Ιανουαρίου 15, 2008 | Απάντηση

  2. μπραβο σας πολυ καλη δουλεια κανετε… και παντα κανατε….

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ!!!!!!!!!!!

    ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΕΛΗ…………

    Σχόλιο από fantasma | Ιανουαρίου 15, 2008 | Απάντηση

  3. Το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελάτων της Forthnet δεν πιανέται με τιπότα!!Χρειάζεται ατελείωτες ώρες προσπάθειας για να πιάσεις γράμμη πράγμα που αποδεικνύει ότι δεν ήταν έτοιμη να εξυπηρετήση τόσο πολύ κόσμο που έχει Forthnet

    Σχόλιο από Kourtgeo | Ιανουαρίου 15, 2008 | Απάντηση

  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ! Ας κάνουμε ένα τεστάκι: ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ (ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ, ΤΗΛΕΦΩΝΑ, E-MAIL, ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΚΑΙ ΤΟ SITE TΗΣ, ΕΝΟΙΚΙΑ, ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ, ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ? (Φυσικά αν είναι ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ και όχι ΣΦΡΑΓΙΔΑ):
    1. Να κάνει εμπόριο? Απορρίπτεται γιατί δεν έχει προιόντα υπηρεσίες και γιατί απαγορεύεται να έχει εμπορικές συναλλαγές. Μπορεί να έχει έσοδα απο τα έντυπά της, αλλά το νέο ΙΝΚΑ τα μοιράζει σε όλους. Silly new INKA!
    2. Να συναλλάσεται με διαφόρους εμπόρους, παρόχους ή τραπεζικούς οργανισμούς και να χρηματοδοτείται απο αυτούς? ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ και είναι ενάντια στους σκοπούς μιας ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ. Τα στοιχεία για όλους αυτούς το νέο ΙΝΚΑ τα κάνει έρευνες. Silly new INKA!
    3. Να κάνει έρανο? Δεν νομίζω ότι θα βρίσκαμε άτομα να γυρνάνε με δίσκο.
    4. Να ζητιανεύει την επιχορήγηση του ΥΠΑΝ? Είναι «σαφή» πλέον τα «κριτήρια» του ΥΠΑΝ και το ΝΕΟ ΙΝΚΑ δεν εντάσσεται σε αυτά!
    5. Να ζητά συνδρομές απο τα μέλη της? Παρέχεται αυτό το δικαίωμα απο το Ν.2251/1994 και κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να γίνει μέλος στο ΝΕΟ ΙΝΚΑ. Υπάρχουν γύρω στις 80 (σύμφωνα με το ΥΠΑΝ) καταναλωτικές ενώσεις στην Ελλάδα, η «αγορά» είναι ανοιχτή.Τα μέλη μας έρχονται σε εμάς συνειδητά, γνωρίζοντας ότι δεν χρειάζεται συνδρομοδάνειο για 35 € το χρόνο.
    Και επειδή κάποιοι ζητάνε τζάμπα πράμα: Όλες οι δραστηριότητες του νέου ΙΝΚΑ απευθύνονται σε όλους τους καταναλωτές. Πόσο πιο τζάμπα θέλετε?

    Σχόλιο από ΧΡΙΣΤΙΝΑ | Ιανουαρίου 15, 2008 | Απάντηση

  5. Καλησπέρα σε όλες τις Χριστίνες! Ευχαριστώ για την απάντηση…. (αν και καθυστερημένα…, αλλα ετσι ειναι τα ημερολογια=blogs, για να τα ξεφυλλιζεις….)

    Έχω λιγουλάκι διαφορετική γνώμη… αλλά παρ ολα αυτά καλή συνέχεια…. εννοειται πως θα προσπαθω να σας υποστηριζω…. οσ αυτό μου είναι εφικτό…

    καλή συνέχεια..

    Σχόλιο από fantasma | Ιανουαρίου 22, 2008 | Απάντηση

  6. Το να εμφανίζεται χωρίς προβλήματα η Netone με το 2% της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, … πραγματικά δε λέει τίποτα για τα προβλήματα που μπορεί να έχει μια εταιρία.
    Η έρευνα αυτή δεν είναι παρά μια καταγραφή των παραπόνων από το χώρο υποδοχής παραπόνων σας.
    Δεν αποδεικνύει και δε βοηθά σε τίποτα η δημοσίευση της, παρά μόνο στην καταγραφή της φύσης των προβλημάτων ανά πάροχο.
    Πράγμα όμως που δεν έχει νόημα για κάποιον καταναλωτή.
    Αν πχ η Netone είχε 100.000 συνδρομητές είναι προφανές οτι θα υπήρχαν περισσότεροι να κάνουν παράπονα.

    Σχόλιο από Kostas | Φεβρουαρίου 12, 2008 | Απάντηση

  7. Τι καταγγέλεις Κώστα; Οτι έχεις πρόβλημα με την Netone;

    Σχόλιο από Σήλια | Φεβρουαρίου 12, 2008 | Απάντηση

  8. Έχω ΤELLAS ZISTO και ανήκω στο ιδιόκτητο δίκτυο της(Full LLU) και εδώ και ένα μήνα (από 28-1-2008) αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα και με το τηλέφωνο αλλά και με το internet.
    Καθημερινά το τηλέφωνο κόβεται για πάνω από 4-5 ώρες ενώ όταν είναι ενεργό ακούγονται πολλά παράσιτα και θόρυβος καθώς επίσης και συνακρόαση(ακούω άλλες συνομιλίες μέσα στην γραμμή μου).Όσο για το internet τι να πω!Κατεβάζω με ταχύτητες dial up με 15-20kbps και υποτίθεται ότι έχω 12MBPS.Έχω ελέγξει τα πάντα φίλτρα και τις πρίζες με ηλεκτρολόγο και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου. Οι τιμές μου επίσης είναι πολύ καλές SNR: 20 db και Attenuation: 9 db καθώς βρίσκομαι πολύ κοντά στο DSLAM της περιοχής που ανήκω(Φιλελλήνων). Έχω πάρει πολλές φορές τηλέφωνο στο 1212(αναγγελία βλαβών) και έχω επανειλημμένα δηλώσει το πρόβλημα μου μετά από πολύωρη αναμονή. Κουράστηκα με τα λόγια και γι’αυτό θέλω πράξεις και έργα!
    Έχει και η υπομονή τα όρια της! Αναρωτιέμαι τελικά αν η εν λόγω εταιρεία πράγματι παίζει με την νοημοσύνη μας και μας θεωρεί ανόητους ή πολίτες τελευταίας κατηγορίας! Η καταγγελία μου θα κοινοποιηθεί στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Πολίτη.Κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους μ’αυτή την κοροϊδία.
    Είναι τρομερά απαράδεκτο να πληρώνω για υπηρεσίες που δεν μου παρέχουν!

    Σχόλιο από Αποστόλης Χ | Φεβρουαρίου 24, 2008 | Απάντηση

  9. Λοιπόν εγώ είχα ένα χρόνο ADSL της Forthnet και σταθερή τηλεφωνία με πάγιο ΟΤΕ. Με έπεισαν να μπω κι εγώ στις δικές τους παροχές χωρίς το πάγιο του ΟΤΕ. Λοιπόν μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου που είχα πάγιο ΟΤΕ αλλά σταθερή τηλεφωνία και ADSL από την εν λόγω εταιρεία πρόβλημα κανένα. Και πάμε στο μετά ΟΤΕ. Από τις 26 Φεβρουαρίου μπήκα στο ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet και τέλος το Internet. Αντί να τρέχω με ταχύτητες 24Mp τρέχω με 3Kp και αν. Να φανταστείτε για να ανοίξω αυτή τη συγκεκριμμένη σελίδα περίμενα 15 λεπτά. Το πρόβλημα στην αρχή ήταν (σύμφωνα με τους τεχνικούς) το router μου το οποίο ήταν δικό μου (και μέχρι τότε δούλευε). Αφού άλλαξα 2 ανακάλυψα ότι δεν έτρεχε ούτε και με το δικό της (δηλαδή αυτό που ήταν στον εξοπλισμό της). Μετά έφταιγε το antivarius, οι ρυθμίσεις και ότι μπορείτε να φανταστείτε. Τελικά μου είπανε ότι κάνανε ρυθμίσεις στη γραμμή μου και για 24 ώρες είχα ένα αξιοπρεπές Internet. Τώρα περιμένω τεχνικό να έρθει σπίτι μου να ελέγξει τις συνδέσεις. Δηλαδή καλά κρασιά. Βέβαια έχω πληρώσει μέχρι στιγμής τα άντερά μου στους 801 αριθμούς της υποστήριξης γιατί αυτοί είναι εκτός απεριόριστης σύνδεσης όπως και στα κινητά (το τηλέφωνο έχει γίνει σκουλαρίκι στο αυτί μου, μιλάω με διαφορετικούς υπαλλήλους κάθε φορά και κανείς δεν είναι υπεύθυνος). Έχω στείλει 3 mail και βέβαια απάντηση καμμία. Δεν με ενδιαφέρει αν το πρόβλημα είναι στην γραμμή ή στην εταιρεία ή οπουδήποτε αρκεί κάποιος να το βρει και να το λύσει. Τελικά από ότι κατάλαβα όλοι μας κοροϊδεύουν και λύση καμμία. Θα αναγκαστώ να γυρίσω στον ΟΤΕ (πληρώνοντας 70 ευρώ αποσύνδεση στην εν λόγω εταιρεία, 40 ευρώ για έναν μήνα που δεν είχα σύνδεση συν τα τηλέφωνα στην τεχνική υποστήριξη και σύνδεση πάλι στον ΟΤΕ), να περιμένω κάνα δίμηνο πάλι σύνδεση και έχει ο Θεός. Εμένα τελικά ποιός με προστατεύει; Μάλλον ο Θεός γιατί κανείς άλλος δεν θα ενδιαφερόταν για μένα. Και πέστε ότι κάνω καταγγελία. Και τι; Ξέρουμε όλοι πόσο κρατάνε αυτές οι διαδικασίες και πόσο κοστίζουν. Οπότε συμβουλή από την καμμένη. Κρατείστε τις συνδέσεις σας ως έχουν αν είστε ευχαριστημένοι. Μην πιστεύετε κανέναν και τίποτα. Μην νομίζετε ότι είμαι υπερβολική και κάνετε δοκιμή. Θα την πατήσετε. Πάντως μια που σας βρήκα θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη της ιστορίας. Δεν νομίζω ότι το παραμυθάκι θα έχει happy end. Τελικά μάλλον φταίει η ΔΕΗ!!χαχαχα

    Σχόλιο από Giota | Μαρτίου 13, 2008 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: