NEO INKA – ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!!

ΓΙΝΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΠΑΡΟΧΟΣ – ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ?

Κάνε κλικ για να δείς την έρευνα του Νέου ΙΝΚΑ
και τα αποτελέσματα:


save.gif

www1112.jpg

https://newinka.wordpress.com/2008/01/14/

Advertisements

Ιανουαρίου 9, 2008 - Posted by | INTERNET, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ | , ,

3 Σχόλια »

  1. Είμαστε οι 18.000 νέοι άνθρωποι που λάβαμε μέρος στο διαγωνισμό της ΓΓΟΑ. Πιστέψαμε σε αυτά που επίσημα και αναλυτικά μας είπε ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος εδώ:
    http://diagonismosggoa.blogspot.com/
    Σας παρακαλούμε διαδώστε όσο και όπου μπορείτε αυτές τις δηλώσεις εμπαιγμού και απάτης.
    Ευχαριστούμε πολύ.

    Σχόλιο από Ουρανία | Ιανουαρίου 10, 2008 | Απάντηση

  2. ΠΡΟΣ ΕΕΤΤ

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ HELLAS ON LINE
    Ανδριανείου 2&Παπάδα
    Τηλ.213-0004000
    ΑΘΗΝΑ

    Με την επιστολή αυτή θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη και αχαρακτήριστη συμπεριφορά της ως άνω εταιρίας.
    Την 21-11-07 αποστέλλω αίτηση στην άνω εταιρία για την σύνδεση της τηλεφωνικής μου γραμμής στο πολυδιαφημισμένο με τεράστιες αφίσες αλλά και στα ΜΜΕ πρόγραμμα double-play,στις 4-12-07 διακόπτεται χωρίς καμία ειδοποίηση η τηλεφωνική μου σύνδεση. Εδώ αρχίζει η οδύσσεια μου. Προσπαθώ να μάθω καλώντας μέσω του κινητού μου τηλεφώνου το 13844 , τι συμβαίνει .Κατόπιν πολύωρων αναμονών πληροφορούμαι ότι αυτό έγινε για την πραγματοποίηση της πολυπόθητης σύνδεσης. Στiς 7-12-07 επιτέλους παραλαμβάνω το modem fritz box και τα κατάλληλα καλώδια για την λειτουργία του συστήματος .Άρχισε η λειτουργία του συστήματος με πάρα πολλά προβλήματα δεν λειτουργούσαν και δεν λειτούργησαν ποτέ τα μηχανήματα ανάγνωσης πιστωτικών καρτών και είχα κακή ποιότητα στη τηλεφωνία.
    Κατόπιν πάρα πολλών κλήσεων και πολύωρων αναμονών πάνω από50 λεπτά έκαστη
    δεν δόθηκε καμμία λύση .
    Στις 21-12-07 διεκόπη τελείως η σύνδεση μου (ούτε καν τηλέφωνο)εν μέσω εορταστικής περιόδου και στο αποκορύφωμα της εμπορικής κίνησης, προξενώντας ανυπολόγιστη οικονομική ζημία στην επιχείριση μου . Κατόπιν τούτου επικοινωνώ με το τεχνικό τμήμα της εν λόγω εταιρίας και ζητώ να αποκατασταθεί η σύνδεσή μου, πράγμα το οποίο δεν έγινε μέχρι και τη ημέρα αποστολής σε εσάς της παρούσης .
    Κατόπιν τούτου και μετά από πάρα πολλές κλήσεις με πολύωρες αναμονές και απίστευτη ταλαιπωρία με διάφορες δικαιολογίες ότι φταίνε άλλοι και την επιμονή μου να μου δώσουν το τηλέφωνο του τεχνικού τμήματος της Θεσ/νικης μου αποκάλυψαν έτσι απλά ότι δεν διαθέτουν ούτε έναν τεχνικό αλλά προτίθενται να προσλάβουν στο άμεσο μέλλον και τότε θα αποκατασταθεί η βλάβη!!!!.Επίσης μου ανέφεραν ότι η βλάβη πιθανόν να χρεωθεί εβδομήντα ευρώ εάν κάποτε αποκατασταθεί.
    Στης 3-1-08 και ώρα 14:33 αποστέλλω με fax (στο213-0005769 και στο 2310-450660) αίτηση και καταγγέλλω την σύμβαση μου, το απόγευμα της ίδιας μέρας επικοινωνεί μαζί μου υπάλληλος από το τμήμα πωλήσεων και με ρωτά τους λόγους για τους οποίους θέλω να διακόψω, της εξηγώ τους λόγους ζητώντας παράλληλα να επισπεύση την διαδικασία. Της 7-1-08 επισκέπτομαι τα γραφεία (Μαρίνου Αντύπα 41 Πυλέα Θες/νίκης )για πολλοστή φορά ζητώ να ενημερωθώ για το θέμα μου, με διαβεβαιώνουν ότι λάβανε το συγκεκριμένο fax και το έστειλαν και αυτοί αρμοδίως στα κεντρικά ,παραδίδοντας μου και τα αποδεικτικό αποστολής του δικού τους fax όπου φαίνεται καθαρά η μέρα και ώρα αποστολής. Την επομένη 8-1-08 επικοινωνώ και πάλι με το τμήμα εξυπηρέτησης πολιτών όπου με ενημερώνουν ότι το fax το λάβανε 7-1-08 και όχι της 3-1-08 χρονοτριβώντας έτσι κρατώντας με σε ομηρία . Στις 4-1-08 κάνω αίτηση επανασύνδεσης στον ΟΤΕ οπού πληροφορούμαι και από πολλούς άλλους συμπολίτες μου ότι και αυτοί αντιμετώπισαν παρόμοιο πρόβλημα και ότι δεν θα απεμπλακώ εύκολα.
    Μέχρι και σήμερα 17-1-08συνεχίζεται η κατάσταση αυτή με την επιχείρηση μου να υπολειτουργεί λόγω αδύνατης επικοινωνίας με πελάτες προμηθευτές και μεταφορικές εταιρίες που συνεργάζομαι και εγώ να έχω φτάσει στα πρόθυρα νευρικής κρίσης .

    ΕΔΩ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
    Ποιος θα μας προστατέψει από την ανεξέλεγκτη δράση των εταιριών αυτών που με ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις οι οποίες υπόσχονται ανύπαρκτες υπηρεσίες παγιδεύουν τους ανυποψίαστους πελάτες και τους υποβάλλουν σε απίστευτη ταλαιπωρία, χάσιμο χρόνου αλλά και απώλεια εισοδήματος όπως συμβαίνει σε μένα που πληρώνω ακριβά το ότι πίστεψα στα μεγάλα λόγια και βρέθηκα χωρίς ούτε καν τηλέφωνο ;
    Τι θα γίνει εάν στην δική μου θέση βρεθεί άτομο του οποίου η ζωή εξαρτάται άμεσα από την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου (καρδιοπαθείς, κατάκοιτοι με σύστημα sos το οποίο μεταφέρει πληροφορίες σε αντίστοιχα κέντρα παρακολούθησης);
    Τέλος είμαι σίγουρη ότι θα κληθώ και να πληρώσω όλη αυτή την ταλαιπωρία μου για τον λόγο αυτό ζητώ την βοήθεια και προστασία σας .

    Αυτά τον21ος αιώνα
    \ ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ
    ΜΕ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΗΣ ΡΕ

    Σχόλιο από ΠΟΠΗ | Ιανουαρίου 17, 2008 | Απάντηση

  3. Έχω ΤELLAS ZISTO και ανήκω στο ιδιόκτητο δίκτυο της(Full LLU) και εδώ και ένα μήνα (από 28-1-2008) αντιμετωπίζω σοβαρό πρόβλημα και με το τηλέφωνο αλλά και με το internet.
    Καθημερινά το τηλέφωνο κόβεται για πάνω από 4-5 ώρες ενώ όταν είναι ενεργό ακούγονται πολλά παράσιτα και θόρυβος καθώς επίσης και συνακρόαση(ακούω άλλες συνομιλίες μέσα στην γραμμή μου).Όσο για το internet τι να πω!Κατεβάζω με ταχύτητες dial up με 15-20kbps και υποτίθεται ότι έχω 12MBPS.Έχω ελέγξει τα πάντα φίλτρα και τις πρίζες με ηλεκτρολόγο και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εσωτερική καλωδίωση του σπιτιού μου. Οι τιμές μου επίσης είναι πολύ καλές SNR: 20 db και Attenuation: 9 db καθώς βρίσκομαι πολύ κοντά στο DSLAM της περιοχής που ανήκω(Φιλελλήνων). Έχω πάρει πολλές φορές τηλέφωνο στο 1212(αναγγελία βλαβών) και έχω επανειλημμένα δηλώσει το πρόβλημα μου μετά από πολύωρη αναμονή. Κουράστηκα με τα λόγια και γι’αυτό θέλω πράξεις και έργα!
    Έχει και η υπομονή τα όρια της! Αναρωτιέμαι τελικά αν η εν λόγω εταιρεία πράγματι παίζει με την νοημοσύνη μας και μας θεωρεί ανόητους ή πολίτες τελευταίας κατηγορίας! Η καταγγελία μου θα κοινοποιηθεί στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Πολίτη.Κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους μ’αυτή την κοροϊδία.
    Είναι τρομερά απαράδεκτο να πληρώνω για υπηρεσίες που δεν μου παρέχουν!

    Σχόλιο από Αποστόλης Χ | Φεβρουαρίου 24, 2008 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: