NEO INKA – ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!!

ΓΙΝΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.

η ΟΝ …η HOL…και το κακό συναπάντημα…

Μια από τις δεκάδες ηλεκτρονικές καταγγελίες  για παρόχους σταθερής τηλεφωνίας και internet που φτάνουν καθημερινά είτε μέσω του blog είτε με e-mail στο ΝΕΟ ΙΝΚΑ ….  

paroxoi.jpg 

Η λέξη “απόγνωση” δεν μπορεί να περιγράψει την κατάσταση στην οποία βρίσκομαι αυτή την στιγμή.  

Όλα ξεκίνησαν όταν στις 12/10/2007 αποφάσισα να αιτηθώ από την ΟΝ TELECOMS την υπηρεσία triple play.

Στις 16/10/2007 έστειλα με φαξ και e-mail στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ακύρωση της εν λόγω αίτησης μου και ταυτόχρονα έκανα αίτηση στην HOL για την υπηρεσία Double play . 

Το αποτέλεσμα ήταν οτι κατόπιν πολλαπλών οχλήσεων από την ΟΝ για την ενεργοποίηση της αίτησης μου (με sms και e mails) και αφού επανειλημμένες φορές στο τηλέφωνο (μετά από δεκάδες ώρες αναμονής) με διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει θέμα ενεργοποίησης και τα sms και τα e/mail που λαμβάνω είναι καθαρά αυτοματοποιημένα συστήματα.

Στις 12/11/2007 χωρίς ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ δικαίωμα μεταφέρθηκε η γραμμή τηλεφώνου μου στην ΟΝ.

Αναγκαστικά πήγα στα γραφεία της ΟΝ και αφού μου εξήγησαν ότι “έχω απόλυτο δίκιο και δεν μπορούν και οι ίδιοι να καταλάβουν γιατί συνέβη αυτό” θα επισπεύσουν τις διαδικασίες ούτως ώστε να μεταφερθώ στον πάροχο τον οποίο έχω επιλέξει.

Από την πλευρά της η HOL εδώ και 2 μήνες που έχω κάνει την αίτηση, όταν προσπαθώ να μάθω την ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής ανάλογα με το σε ποιόν άνθρωπο απευθύνομαι παίρνω και διαφορετική απάντηση.  

Η τελική ημερομηνία που μου δόθηκε ήταν στις 13/12/2007 μέσο e/mail.

Όπως αντιλαμβάνεσθε από τις 13 μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα , όταν αναγκάσθηκα και πήγα και στα γραφεία της hol η κοπέλα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μου είπε ότι η ενεργοποίηση θα γίνει μέχρι το τέλος του μήνα, και όταν ζήτησα να ακυρώσω την αίτηση μου μία άλλη κοπέλα με διαβεβαίωσε ότι η γραμμή έχει ενεργοποιηθεί.  

«Έχετε βάλει το router σε λειτουργία κύριε μου;» 

«Όχι, γιατί μέχρι χθες το βράδυ στο τηλέφωνο μου έβγαινε τηλεφωνητής της ΟΝ»  

«Ε, τότε αν δεν έχετε βάλει το router σε λειτουργία για να δείτε πως η γραμμή έχει όντως ενεργοποιηθεί, πώς έρχεστε εδώ και δημιουργείτε θέμα από το πουθενά;» 

 Εννοείται βέβαια ότι ακόμα μέχρι σήμερα βρίσκομαι στην ΟΝ, που υπενθυμίζω ότι δεν θα έπρεπε να ήμουν ούτως ή άλλως.

Σε μία τελευταία προσπάθεια συνεννόησης μεταξύ των 2 η HOL μου είπε ότι η ΟΝ δεν δίνει τον βρόγχο στην HOL και η ΟΝ μου είπε ότι περιμένουν απο τις 12/12/ την HOL να πάρει τον βρόγχο και αυτοί ακόμα δεν το έχουν πράξει.

Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω ότι εδώ και 2 μήνες έχω ξοδέψει δεκάδες ώρες στην αναμονή και των 2 παροχών, δεν έχω σύνδεση Ιντερνετ, γιατί η dial up σύνδεση που είχα με τον «κακό» ΟΤΕ δεν είναι συμβατή στο δίκτυο της ΟΝ.  Αντιλαμβάνομαι ότι θα λαμβάνεται χιλιάδες τέτοιες επιστολές την ημέρα, πρέπει όμως η κοροϊδία με αυτούς τους παρόχους να σταματήσει. Αν δεν είναι ικανοί να προσφέρουν αυτό το οποίο μας διαφημίζουν καλό θα είναι να το παραδεχθούν και να βρουν κάποια άλλη αρπαχτή.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την υπομονή σας να διαβάσετε την επιστολή μου (εννοείται βέβαια ότι έχω παραλείψει πολλούς τραγελαφικούς διάλογους με εκπροσώπους και των 2 για να μην γίνω κουραστικός) . 

 Με Εκτίμηση Χ……. Μ…….

Το νέο ΙΝΚΑ δεν φέρει ευθύνη για τις θέσεις φυσικών ή νομικών προσώπων που εκφράζονται στο χώρο αυτό ή για οποιαδήποτε βλάβη προκληθεί από τις απόψεις αυτών.

Δεκέμβριος 20, 2007 - Posted by | ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ, ΟΡΓΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ON | , , ,

11 Σχόλια »

  1. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ.
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΠΟΛΥΤΟ.
    ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.

    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ

    Σχόλιο από ΑΒΓΔ | Δεκέμβριος 20, 2007 | Απάντηση

  2. οτι και να κανεις …..
    τα ιδια και χειροτερα τραβαω και εγω

    Σχόλιο από ΛΕΟΟΟΝ | Δεκέμβριος 20, 2007 | Απάντηση

  3. Οι «εταιρείες» τηλεπικοινωνίων που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια είναι ο θλιβερός καπιταλιστικός ελληνικός συνδυασμός της αρπαχτής, από αρπακολίστες που «πληρώνουν» φοιτητές με stage για να «στήσουν» την «επιχείρησή» τους, και της – άνευ προηγουμένου – αισχρής ληστείας της κρατικής περιούσιας με προσβλητικές δικαιολογίες περί «ανάπτυξης». Ο «ανταγωνισμός» που επιβάλει η ελεύθερη αγορά το μόνο που καταφέρνει είναι η αισχροκέρδεια και παραγωγή πλούτου χωρίς κανένα αντίκρισμα σε ουσία (προίον ή υπηρεσία). Να περιμένετε παρόμοια «ανάπτυξη» και στο ηλεκτρικό ρεύμα, ολυμπιακή, λιμάνια κλπ. αν συνεχίσουν να «κυβερνούν» τα (πολιτικά) ζώα που ψηφίζουμε.

    Σχόλιο από Γ. Μπέζας | Δεκέμβριος 20, 2007 | Απάντηση

  4. ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ κ.ΜΠΕΖΑ.
    ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΟΝ TELECOMS ME ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ.
    ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΛΟΣ ΤΗΣ ΕΕΤΤ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΟΑ ΕΧΩ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ????
    Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ!

    Σχόλιο από MANIANA | Δεκέμβριος 23, 2007 | Απάντηση

  5. ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2007 ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ¨ΟΝ¨ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ TRIPLE, ΑΦΟΥ ΜΕ ΔΙΕΒΕΒΑΙΩΣΑΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΠΑΚΕΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΉΡΩΣΑ 95€. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΜΗΝΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΜΟΥ (ΟΤΕ)ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΟΥΝ. ΦΥΣΙΚΑ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Η ΒΛΑΒΗ ΘΑ ΕΡΙΧΝΑΝ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΣΤΟΝ ΟΤΕ. ΠΕΡΙΤΤΟ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ Ε-ΜΑIL ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΛΑΒΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ 24/12/2007.

    Σχόλιο από ΔΗΜΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | Δεκέμβριος 24, 2007 | Απάντηση

  6. Γιάννη, Μανιάνα, Χρήστο και οι υπόλοιποι φίλοι σας θέλουμε στο νεό ΙΝ.ΚΑ., σας έχουμε ανάγκη

    Ενα μέλος

    Πηγαίνοντας στο blog μου θα βρείτε και άλλα (μπορείτε μερικά να τα ψάξετε και εδώ)

    Σχόλιο από dimkaramitsas | Δεκέμβριος 24, 2007 | Απάντηση

  7. παιδια εγω προχωραω σε καταγγελια στα λαμογια.εχω περασει και απ τους 3.εδω και 8 μηνες.οτε και παλι οτε

    Σχόλιο από vassilis | Δεκέμβριος 28, 2007 | Απάντηση

  8. απλα να ξερετε συνοδυποροι φιλοι οτι μπορειτε να καταγγειλετε την συμβαση στον ΕΕΤΤ

    Σχόλιο από vassilis | Δεκέμβριος 28, 2007 | Απάντηση

  9. Α!!!ΚΑΙ INERNET ΔΕΝ ΕΧΩ!

    Σχόλιο από vassilis | Δεκέμβριος 28, 2007 | Απάντηση

  10. ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΕΤΤ

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΩΝ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ HELLAS ON LINE
    Ανδριανείου 2&Παπάδα
    Τηλ.213-0004000
    ΑΘΗΝΑ

    Με την επιστολή αυτή θέλω να καταγγείλω την απαράδεκτη και αχαρακτήριστη συμπεριφορά της ως άνω εταιρίας.
    Την 21-11-07 αποστέλλω αίτηση στην άνω εταιρία για την σύνδεση της τηλεφωνικής μου γραμμής στο πολυδιαφημισμένο με τεράστιες αφίσες αλλά και στα ΜΜΕ πρόγραμμα double-play,στις 4-12-07 διακόπτεται χωρίς καμία ειδοποίηση η τηλεφωνική μου σύνδεση. Εδώ αρχίζει η οδύσσεια μου. Προσπαθώ να μάθω καλώντας μέσω του κινητού μου τηλεφώνου το 13844 , τι συμβαίνει .Κατόπιν πολύωρων αναμονών πληροφορούμαι ότι αυτό έγινε για την πραγματοποίηση της πολυπόθητης σύνδεσης. Στiς 7-12-07 επιτέλους παραλαμβάνω το modem fritz box και τα κατάλληλα καλώδια για την λειτουργία του συστήματος .Άρχισε η λειτουργία του συστήματος με πάρα πολλά προβλήματα δεν λειτουργούσαν και δεν λειτούργησαν ποτέ τα μηχανήματα ανάγνωσης πιστωτικών καρτών και είχα κακή ποιότητα στη τηλεφωνία.
    Κατόπιν πάρα πολλών κλήσεων και πολύωρων αναμονών πάνω από50 λεπτά έκαστη
    δεν δόθηκε καμμία λύση .
    Στις 21-12-07 διεκόπη τελείως η σύνδεση μου (ούτε καν τηλέφωνο)εν μέσω εορταστικής περιόδου και στο αποκορύφωμα της εμπορικής κίνησης, προξενώντας ανυπολόγιστη οικονομική ζημία στην επιχείριση μου . Κατόπιν τούτου επικοινωνώ με το τεχνικό τμήμα της εν λόγω εταιρίας και ζητώ να αποκατασταθεί η σύνδεσή μου, πράγμα το οποίο δεν έγινε μέχρι και τη ημέρα αποστολής σε εσάς της παρούσης .
    Κατόπιν τούτου και μετά από πάρα πολλές κλήσεις με πολύωρες αναμονές και απίστευτη ταλαιπωρία με διάφορες δικαιολογίες ότι φταίνε άλλοι και την επιμονή μου να μου δώσουν το τηλέφωνο του τεχνικού τμήματος της Θεσ/νικης μου αποκάλυψαν έτσι απλά ότι δεν διαθέτουν ούτε έναν τεχνικό αλλά προτίθενται να προσλάβουν στο άμεσο μέλλον και τότε θα αποκατασταθεί η βλάβη!!!!.Επίσης μου ανέφεραν ότι η βλάβη πιθανόν να χρεωθεί εβδομήντα ευρώ εάν κάποτε αποκατασταθεί.
    Στης 3-1-08 και ώρα 14:33 αποστέλλω με fax (στο213-0005769 και στο 2310-450660) αίτηση και καταγγέλλω την σύμβαση μου, το απόγευμα της ίδιας μέρας επικοινωνεί μαζί μου υπάλληλος από το τμήμα πωλήσεων και με ρωτά τους λόγους για τους οποίους θέλω να διακόψω, της εξηγώ τους λόγους ζητώντας παράλληλα να επισπεύση την διαδικασία. Της 7-1-08 επισκέπτομαι τα γραφεία (Μαρίνου Αντύπα 41 Πυλέα Θες/νίκης )για πολλοστή φορά ζητώ να ενημερωθώ για το θέμα μου, με διαβεβαιώνουν ότι λάβανε το συγκεκριμένο fax και το έστειλαν και αυτοί αρμοδίως στα κεντρικά ,παραδίδοντας μου και τα αποδεικτικό αποστολής του δικού τους fax όπου φαίνεται καθαρά η μέρα και ώρα αποστολής. Την επομένη 8-1-08 επικοινωνώ και πάλι με το τμήμα εξυπηρέτησης πολιτών όπου με ενημερώνουν ότι το fax το λάβανε 7-1-08 και όχι της 3-1-08 χρονοτριβώντας έτσι κρατώντας με σε ομηρία . Στις 4-1-08 κάνω αίτηση επανασύνδεσης στον ΟΤΕ οπού πληροφορούμαι και από πολλούς άλλους συμπολίτες μου ότι και αυτοί αντιμετώπισαν παρόμοιο πρόβλημα και ότι δεν θα απεμπλακώ εύκολα.
    Μέχρι και σήμερα συνεχίζεται η κατάσταση αυτή με την επιχείρηση μου να υπολειτουργεί λόγω αδύνατης επικοινωνίας με πελάτες προμηθευτές και μεταφορικές εταιρίες που συνεργάζομαι και εγώ να έχω φτάσει στα πρόθυρα νευρικής κρίσης .

    ΕΔΩ ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
    Ποιος θα μας προστατέψει από την ανεξέλεγκτη δράση των εταιριών αυτών που με ακριβοπληρωμένες διαφημίσεις οι οποίες υπόσχονται ανύπαρκτες υπηρεσίες παγιδεύουν τους ανυποψίαστους πελάτες και τους υποβάλλουν σε απίστευτη ταλαιπωρία, χάσιμο χρόνου αλλά και απώλεια εισοδήματος όπως συμβαίνει σε μένα που πληρώνω ακριβά το ότι πίστεψα στα μεγάλα λόγια και βρέθηκα χωρίς ούτε καν τηλέφωνο ;
    Τι θα γίνει εάν στην δική μου θέση βρεθεί άτομο του οποίου η ζωή εξαρτάται άμεσα από την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου (καρδιοπαθείς, κατάκοιτοι με σύστημα sos το οποίο μεταφέρει πληροφορίες σε αντίστοιχα κέντρα παρακολούθησης);
    Τέλος είμαι σίγουρη ότι θα κληθώ και να πληρώσω όλη αυτή την ταλαιπωρία μου για τον λόγο αυτό ζητώ την βοήθεια και προστασία σας .

    Σχόλιο από ΠΟΠΗ | Ιανουαρίου 9, 2008 | Απάντηση

  11. 11/01/2008

    ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ……………… (ΑΙΤΗΣΗ 24/10/2007)
    ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ,
    ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ HOL ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΟΜΩΣ…………
    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΕΤΤ ΣΤΙΣ 20/12 ( ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ )
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Σχόλιο από ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΠΑΡΤΖΕΛΗΣ | Ιανουαρίου 11, 2008 | Απάντηση


Σχολιάστε

