NEO INKA – ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!!

ΓΙΝΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.

Στις 14 Ιανουαρίου «βραβεύουμε» τις χειρότερες εταιρίες – παρόχους σταθερής τηλεφωνίας και υπηρεσιών internet

a5-n.jpg

ΠΡΟΣΕΧΩΣ!

Το νέο ΙΝΚΑ στις 14 Ιανουαρίου 2008 θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα έρευνας που διενεργεί στον χώρο των παρόχων σταθερής τηλεφωνίας και internet.

Ποιός πάροχος έχει τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις στις αιτήσεις νέων συνδέσεων;
Ποιά εταιρεία διαθέτει ανύπαρκτο τεχνικό τμήμα;
Ποιές εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας και υπηρεσιών internet συγκεντρώνουν τα περισσότερα παράπονα καταναλωτών;
Και εν τέλει, ποιοι δεν σέβονται τον καταναλωτή;

Πώς ξεκίνησε η έρευνα

Στο νέο ΙΝΚΑ καθημερινά φτάνουν εκατοντάδες ονομαστικές καταγγελίες συνδρομητών για τους περισσοτέρους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας και υπηρεσιών internet.

Η περίοδος χάριτος
Μέχρι τώρα στο νέο ΙΝΚΑ προσπαθούσαμε να ενημερώσουμε για τα προβλήματα που ανακύπτουν στις συμβάσεις αυτές.
Μέχρι τώρα στο νέο ΙΝΚΑ προσπαθούσαμε να ενημερώσουμε ξεχωριστά τον κάθε καταναλωτή για τους τρόπους με τους οποίους μπορούσε ο καθένας να απεμπλακεί από τον «προσωπικό του Γολγοθά» με τους παρόχους αυτούς.
Μέχρι τώρα στο νέο ΙΝΚΑ δεν είχαμε προβεί στην ανακοίνωση των εταιρειών ονομαστικά, σεβόμενοι τις προσπάθειες των νέων παρόχων να δώσουν το δικό τους στίγμα στην αγορά.

Ήρθε η ώρα για δράση

Δεν μπορούμε να μένουμε αμέτοχοι στο γενικότερο πρόβλημα αξιοπιστίας των παρόχων σταθερής τηλεφωνίας και internet.
Δεν μπορούμε να αγνοούμε την αδυναμία των επίσημων φορέων να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στις χιλιάδες των καταγγελιών των καταναλωτών.
Δεν μπορούμε να δικαιολογούμε την αδυναμία των εταιρειών – παρόχων να προσφέρουν όσα πολυδάπανα και εντυπωσιακά διαφημίζουν.

Το νέο ΙΝΚΑ απευθύνθηκε σε όλες τις εταιρίες παρόχων σταθερής τηλεφωνίας και internet για τις οποίες είχαμε καταγγελίες απαιτώντας την άμεση επίλυση των προβλημάτων που οι ίδιες έχουν δημιουργήσει στους καταναλωτές, σε αντίθετη περίπτωση δίνουμε μαζί τους ραντεβού για την «βράβευσή» τους στις 14 Ιανουαρίου 2008.

Advertisements

Δεκέμβριος 7, 2007 - Posted by | INTERNET, ΠΑΡΟΧΟΙ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ | , , , ,

28 Σχόλια »

  1. Αγαπητοι κυριοι,
    Ειμαστε πελατες της tellas.gr εδω και ενα χρονο για τη τηλεφωνια και ιντερνετ ADSL. Το τι τραβηξαμε στην αρχη δεν λεγετε. Ταλαιπωριες, ψευτιες, καθηστερησεις η μια μετα την αλλη. Μολης υπογραψαμε το συμβολειο για ενα χρονο,τους καταλαβαμε. θελαμε αμεσως να το ακυρωσουμε το συμβολειο και να επιστρεψουμε στον ΟΤΕ απο οπου ειμασταν παλια πελατες. Μας το απαγωρεψανε. Η τηλεφωνικη μας γραμμη κοβοταν συνεχεια, ανα πασα στιγμη και χωρις προειδοποιηση, για δηθεν βελτιωσεις στην περιοχη μας. Η συνδεση ειχε και εχει παρασιτα συνεχεια. Μετα απο καπιους μηνες, μας ειχε χαλασει και το router modem, και ειδαμε και παθαμε μεχρι η Τελλας να το αντικαταστησει. Ξανα ολο ψευτιες, για να καλυψουν τις καθηστερησεις και την ανικανοτητα τους.
    Μετα απο ολα αυτα, περιμενουμε με πολυ προσοχη και με την πρωτη ευκαιρια θα φυγουμε απο την Τελλας – αλλα οχι για να παμε σε καποιους αλλους απαταιωνες.
    Φιλικα,
    Μαρουλα Ιωσηφ
    Βυρωνας

    Σχόλιο από Μαρουλα Ιωσηφ | Δεκέμβριος 9, 2007 | Απάντηση

  2. ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΩ ΜΕ ΤΗΝ HELLAS ON LINE,ΣΤΗ ΘΕΣΣΑ-
    ΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ADSL ΓΡΑΜΜΗ,ΣΕΔΟΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΩΡΑ…
    ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΟΤΑΝ….
    ΣΥΝΔΕΘΩ….ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ Τ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΑΣ.

    Σχόλιο από katrine | Δεκέμβριος 9, 2007 | Απάντηση

  3. Προσοχή! Όταν σας ενημερώνουν για τα νέα πακέτα μίας εταιρίας σταθερής τηλεφωνίας, μη μείνετε μόνο στο οικονομικό κριτήριο. Ρωτήστε τη διάρκεια του συμβολαίου και τις οικονομικές κυρώσεις σε περίπτωση που θέλετε να σταματήσετε την σύνδεση με την εν λόγω εταιρία. Οι περισσότερες εταιρίες για να σας προσφέρουν τα «ανταγωνιστικά» τους πακέτα σας δεσμεύουν με συμβόλαιο 1ος χρόνου και σε περίπτωση διακοπής επιβάλλουν πρόστιμο!!!

    Σχόλιο από VLOUTI EVI | Δεκέμβριος 11, 2007 | Απάντηση

  4. ΕΠΕΙΓΟΝ ΕΠΕΙΓΟΝ ΕΠΕΙΓΟΝ

    ΝΕΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗ

    ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΤΟΥΣ.

    ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ ΣΑΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.

    Σχόλιο από o " ΕΥΡΩΝ " | Δεκέμβριος 11, 2007 | Απάντηση

  5. @ «ΕΥΡΩΝ»

    Για ποιό λόγο αυτό; Φώτισέ μας…

    Πληροφοριακά, πριν 2 περίπου χρόνια πήρα την τέλεντόουμ νομίζω για να ζητήσω πληροφορίες. Μού ζήτησαν στοιχεία και μου είπαν ότι η συνομιλία θα καταγραφεί.

    Απάντησα: «Μα για απλές πληροφορίες εσείς ανώνυμα ζητάτε στοιχεία και καταγράφετε συνομιλίες; Για ποιό λόγο;» «Για την διασφάλισή σας» μου είπε σοβαρά, σοβαρά η υπάλληλος. «Μπορείτε να τις κρατήσετε τις πληροφορίες σας, δεν μου χρειάζονται», είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.

    Σχόλιο από sultansswing | Δεκέμβριος 11, 2007 | Απάντηση

  6. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ , ΚΑΙ ΤΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ( ΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ , ΠΑΡΟΧΕΣ , ΧΡΟΝΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ , ΑΞΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ , ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ Κ.Α ).

    ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΡΑΠΤΟ .

    Σχόλιο από o " ΕΥΡΩΝ " | Δεκέμβριος 11, 2007 | Απάντηση

  7. Καλημέρα, έχω στα χέρια μου μια αίτηση που έκανα στις 31 Αυγούστου για τηλεφωνία κ γρήγορο ιντερνετ, πλησιάζουν Χριστούγεννα και ακόμα με στέλνουν από τον Άννα στον Καϊάφα! Αν ξέρετε πείτε μου αν μπορώ να ζητήσω απομαγνητοφωνημένες τις συζητήσεις που έγιναν, είναι σημαντικό για μένα, διότι μου φέρθηκαν χειρότερα από πολίτη της Ουγκάντας, και το θέμα είναι πως τα media είναι η δουλειά μου, σκεφτείτε τι γίνεται σε ανθρώπους που δεν έχουν καμμία σχέση με την τεχνολογία. Αυτό πρέπει να σταματήσει.
    *Για την ιστορία — η φορθνετ περιμένει ακόμα να γινει δεκτο το αιτημα μου απο τον οτε, ενώ ο οτε όταν ήρθα σε επικοινωνία μαζί τους, είπε πως ή το αίτημα έχει ολοκληρωθεί ή δεν υπήρξε ποτέ αίτημα… Όταν μίλησα με την άλλη εταιρεία τους είπα πως η αναμονή που μου ζητούν μπορεί να είναι αιώνια διότι δεν υπάρχει αίτημα σε εκρεμμότητα, εκείνη αυστηρά μου απάντησαν οτι «θα το ψάξουν» διοτι ο οτε λένε πως μπορεί να μου έχει πει «οτιδήποτε»!! Καταλάβατε? Οτιδήποτε! Μήπως πρέπει να αρχίσουμε να πληρώνουμε «οποτεδήποτε»? Απλώς λέω…
    Καλημέρα σας.

    Σχόλιο από Ιασoύν Ταρταρούγας | Δεκέμβριος 12, 2007 | Απάντηση

  8. […] Όπως σχολιάστηκε στο newinka.wordpress.com […]

    Πίνγκμπακ από Υπηρεσίες πολυτελείας ή “ότι πάρεις 100″ ? « νταβανοσκοπώντας | Δεκέμβριος 12, 2007 | Απάντηση

  9. ΙΑΣΟΥΝ, μπορείς να ζητήσεις τις μαγνητοφωνημένες συνομιλίες, νομίζω ότι πρέπει να τις διατηρούν για 6(;) μήνες. Το πιο ασφαλές όμως που κάνουν οι περισσότεροι είναι να ζητούν εγγράφως την πορεία της διαδικασίας που ακολουθήθηκε στην γραμμή τους απο τον ΟΤΕ. Αν το ζητήσεις εγγράφως, είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν και εγγράφως. Έτσι μπορείς να δείς τόσο τις ημερομηνίες που η forthnet απευθύνθηκε στον ΟΤΕ, όσο και ποιος τελικά φταίει που δεν έχεις υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση μπορείς να στείλεις την αίτηση σου στο νέο ΙΝΚΑ (FAX 210 6469982), αλλά να σημειώσεις πάνω και οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη έχει μεσολαβήσει απο την αίτηση μέχρι σήμερα. ΕΙΠΑΜΕ: ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ!

    Σχόλιο από ΧΡΙΣΤΙΝΑ | Δεκέμβριος 12, 2007 | Απάντηση

  10. Vivodi : the best technical support EVER!!!
    Είναι απλά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ….με την κυριολεκτικη σημασία της λέξης! Απλά δεν υπάρχουν.
    4 μέρες παίρνω από το κινήτό μου για να μπορέσω να μιλήσω με κάποιον να μου εξηγήσει γιατί δεν έχω τηλέφωνο και internet και άκρη δεν έχω βγάλει!
    Για να βρούν τα στοιχεία της σύνδεσης που μου έχουν κάνει , δεν αρκεί ο αριθμός τηλεφώνου που μου έδωσαν οι ίδιοι κ το όνομα μου, που έχει γίνει η σύνδεση, αλλά μου ζητάνε τί κινητό έχω δώσει !!! ΑΦΜ!!!και το καλύτερο? αριθμό 210 (ΟΤΕ!!!)είναι για γέλια οι άνθρωποι!

    Σχόλιο από Christiana | Δεκέμβριος 13, 2007 | Απάντηση

  11. Σας ευχαριστώ παιδιά για την καθοδήγηση, εχθές έκανα μια ακόμα προσπάθεια κ νομίζω πως κάτι θα γίνει σχετικά άμεσα. Αυτό όμως εξακολουθεί να μην είναι η λύση στο πρόβλημά, τουλάχιστον δεν είναι λύση στα προβλήματα όλων όσων μοιράζονται κάτι παρόμοιο. Προφανώς έχουμε μάθει να σωπαίνουμε όταν κάποιος μας κλείσει το στόμα με μια «καλή» πράξη. Εδώ όμως απλώς μιλάμε για την πολύ απλή τήρηση των όρων που κάποια εταιρεία υποσχέθηκε προκειμένου να προσεγγίσει πελατεία…
    Εχθές παρακολουθούσα μια ταινία στο σπίτι και μία από τις ατάκες ήταν «Δεν καταργούμε τον νόμο, απλώς τον λυγίζουμε). Μήπως πρόκειται για κάτι παρόμοιο?
    Καλημέρα σε όλους.

    @christiana — υπομονή !! τα έχω περάσει με την εταιρεία αυτή!

    Σχόλιο από Ιασoύν Ταρταρούγας | Δεκέμβριος 13, 2007 | Απάντηση

  12. Από 4-12-07 μεταφέρθηκε η τηλεφωνική μου γραμμή από τον ΟΤΕ στην HOL (double play) και έκτοτε δεν έχω ούτε τηλέφωνο ούτε internet.
    Μετά από ταλαιπωρία 3 εβδομάδων και τις γνωστές αναμονές στον αριθμό 13844 υποσχέθηκαν να αντικαταστήσουν τον εξοπλισμό γιατί μου είχαν στείλει λάθος εξοπλισμό δηλ. fritz!box ANNEX B ενώ χρειαζόταν fritz!box ANNEX Α.
    Επειδή και πάλι από δικό τους λάθος μου ξαναστείλαν λάθος εξοπλισμό ζήτησα αντικατάσταση εξοπλισμού. Και πάλι παραδέχθηκαν το λάθος τους και υποσχέθηκαν άμεση αποστολή εξοπλισμού.
    Στις 20-12-07 μου είπαν ότι στάλθηκε ο εξοπλισμός αλλά στις 22-12-07 επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι δεν έγινε ακόμη η αποστολή του εξοπλισμού.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΠΑΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑ FAX ΔΙΑΚΟΠΗΣ.
    χθες μου πήρε τηλέφωνο στο κινητό, γιατί σταθερό δεν έχω, η κ. Γιαννακάκη από την hol και μου ζήτησε να πληρώσω τέλη απενεργοποίησης της σύνδεσης. ΕΞΗΓΗΣΑ ΟΤΙ
    ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΚΟΜΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΕΛΗ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ.
    σήμερα πήρα πάλι τηλέφωνο στo 13844 και ζήτησα το λόγο που δεν απενεργοποιούν την γραμμή ώστε να κάνει τη επανασύνδεση ο ΟΤΕ.
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ.

    ΔΩΣΤΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΗΝ HOL
    ειναι ασυναγώνιστη !!!!!!!!!

    Σχόλιο από kiriakidis | Δεκέμβριος 27, 2007 | Απάντηση

  13. Συγκλονιστικές οι εμπειρίες των υπολοίπων.
    Χωρίς να θέλω να διαφημίσω, η συνεργασία μου για 3 χρόνια με την ACN έτυχε υποδειγματικής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
    Η αλήθεια είναι ότι αναφέρομαι σε μία απλή σύνδεση ADSL με πάροχο τον ΟΤΕ στην οποία δέν έχουν προκύψει ιδιαίτερα προβλήματα.

    Καμιά φορά σκεύτομαι αν με προσβάλλει ή όχι ο χαρακτηρισμός ‘καταναλωτής’. Η αναφορά του μου φέρνει στο μυαλό σκουληκάκια που αποδομούν σάπια κουφάρια. Κι αν όλος ο πλανήτης είναι γεμάτος από καταναλωτές ποιοι εν τέλει δημιουργούν και συνθέτουν ???

    Σχόλιο από Σίλης | Δεκέμβριος 29, 2007 | Απάντηση

  14. ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΙΛΟΥΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ!!!!
    ID: 1182913

    Ημερ/νία Έναρξης: 05/12/2007 16:19

    Τελευταία Τροποποίηση: 08/12/2007 15:43

    Ανήκει σε: Γεώργιος Γουγουλάκης

    Ανοίχτηκε από: Παναγιωτης Κυριακιδης

    Σχετική υπηρεσία: ACCOUNT

    Πρόβλημα: ASSIGN TO CCC Agent

    δεν λειτουργεί το τηλέφωνο, δεν γίνονται ούτε εισερχόμενεσ ούτε εξερχόμενες κλήσεις από 4-12-07 πιθανά οφείλεται στην μεταφορά μου στο ιδιόκτητο δίκτυό σας πρέπει να κάνω κάτι εγώ ή θα το διορθώσετε εσείς?

    τηλ επικοινωνίας 6973…………..

    ευχαριστώ

    Θέμα: Αντικατασταση εξοπλισμου Fritz 7140 Annex B με Fritz 7140 Annex A

    ID: 1188012

    Ημερ/νία Έναρξης: 08/12/2007 11:44

    Τελευταία Τροποποίηση: 09/12/2007 05:45

    Ανήκει σε: Χαράλαμπος Μάριος Παπαδόπουλος

    Ανοίχτηκε από: Γεώργιος Γουγουλάκης

    Σχετική υπηρεσία: double-play no-sync

    Πρόβλημα: N/A

    (09/12/2007 05:45) Χαράλαμπος Μάριος Παπαδόπουλος

    Το αίτημα από μεριά μας έχει διεκπεραιωθεί. Στην περίπτωση που ο πελάτης αντιμετωπίσει οποιοδήποτε θέμα, μετά την παραλαβή, αναμένουμε εκ νέου τηλεφωνική επικοινωνία.

    (09/12/2007 05:44) Χαράλαμπος Μάριος Παπαδόπουλος Σχόλια –

    (09/12/2007 05:08) Χαράλαμπος Μάριος Παπαδόπουλος Αποδοχή –

    Θέμα: Νο sync

    ID: 1196813

    Ημερ/νία Έναρξης: 13/12/2007 17:28

    Τελευταία Τροποποίηση: 17/12/2007 12:24

    Ανήκει σε: Ιωάννης Ζαφείρης

    Ανοίχτηκε από: Μαρία Ρουβά

    Σχετική υπηρεσία: CPE

    Πρόβλημα: N/A

    (17/12/2007 12:24) Ιωάννης Ζαφείρης Κλείσιμο θέματος close

    Το αίτημα έχει διεκπεραιωθεί από εμάς.

    Σε περίπτωση που υπάρξει οποιοδήποτε θέμα παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

    Αναρτήθηκε φόρμα αντικατάστασης.

    (14/12/2007 20:35) Ζαφείρης Κουνάλης

    (14/12/2007 20:26) Ζαφείρης Κουνάλης

    Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ

    ID: 1209037

    Ημερ/νία Έναρξης: 20/12/2007 22:10

    Τελευταία Τροποποίηση: 28/12/2007 23:56

    Ανήκει σε: Κωνσταντίνος Δήμος

    Ανοίχτηκε από: Μαργαρίτα Καραχρήστου

    Σχετική υπηρεσία: Other

    Πρόβλημα: N/A

    (28/12/2007 23:56) Κωνσταντίνος Δήμος

    (28/12/2007 23:56) Κωνσταντίνος Δήμος

    (27/12/2007 22:55) Νίκος Μακρής Ανάθεση σε μηχανικό –

    (22/12/2007 11:38) Κωνσταντίνος Δήμος

    ID: 1211294

    Ημερ/νία Έναρξης: 22/12/2007 13:39

    Τελευταία Τροποποίηση: 26/12/2007 17:24

    Ανήκει σε: Ελένη Γιαννακάκη

    Ανοίχτηκε από: Παναγιωτης Κυριακιδης

    Σχετική υπηρεσία: Other

    Πρόβλημα: ASSIGN TO RSD Fax-Voice Reception

    Created automatically by HOL Mime Parser 2.52 with key 1198323542_14381.

    (Original sender: @faxmaker.com)

    ********************************************************* INCOMING FAX REPORT ********************************************************* Status: Received Date/Time: 22/12/2007 1:40:25 Speed: 14400 bps Connection time: 01:17 Pages: 2 Resolution: Normal Remote ID: 2310454190 Line number: 9 DTMF/DID: 769 Description: Fax received from 2310454190 *********************************************************

    (26/12/2007 17:24) Ελένη Γιαννακάκη Κλείσιμο θέματος close

    Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥ, ΑΡΝΗΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΕΝΕΡΓΟΙΗΣΗΣ ΓΟΓΩ ΒΛΑΒΗΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.ΕΧΕΙ ΣΤΕΛΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ.

    (24/12/2007 12:15) Βασιλική Νικολακοπούλου Ανάθεση σε μηχανικό

    Θέμα: ADSL/HOL/2310324490/ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ/ADSL Βλάβη

    ID: 1218367

    Ημερ/νία Έναρξης: 28/12/2007 23:55

    Τελευταία Τροποποίηση: –

    Ανήκει σε: Κωνσταντίνος Δήμος

    Ανοίχτηκε από: Κωνσταντίνος Δήμος

    Σχετική υπηρεσία: ADSL – Adsl Access

    Πρόβλημα: N/A

    Σχόλιο από kiriakidis | Δεκέμβριος 29, 2007 | Απάντηση

  15. ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ: μετά την αίτησή μου για διακοπή, ασχολούνται να διοθώσουν τη βλάβη. Για ποιόν?
    Προφανώς για να δικαιολογήσουν την καθυστέρηση της διακοπής και να με αφήσουν παραπάνω χρόνο χωρίς τηλέφωνο. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΜΟΥ

    Σχόλιο από kiriakidis | Δεκέμβριος 29, 2007 | Απάντηση

  16. Επειδή ζω στην Περαία Θεσσαλονίκης, όπου καμμιά ιδιωτική εταιρία δεν έχει κόμβο, δεν ένοιωσα τη χαρά όλων όσων «γλύτωσαν» το πάγιο του ΟΤΕ και ένοιωσαν όλες αυτές τις απερίγραπτα χαρούμενες στιγμές.
    Επειδή όμως γνωρίζω ότι συμβόλαιο μέσω τηλεφώνου ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ νομικά και η καταγραφή της τηλεφωνικής συνομιλίας με τον «απατεωνάκο» πωλητή δεν αποτελεί υποκατάστατο συμβολαίου θέλω να μάθω τι θα γίνει επιτέλους μ’ αυτούς τους απατεώνες της VIVODI που έχουν «πουλήσει» μ’ αυτόν τον τρόπο προεπιλογή φορέα σε ανυποψίαστους ανθρώπους με το γνωστό παραμύθι: «…αναβαθμίζουμε το δίκτυο στην περιοχή σας και σας προσφέρουμε…» και ακόμα χειρότερα»…είμαστε από τον ΟΤΕ και προσφέρουμε…».
    Συνήθως «χτυπούν» σε γεροντάκια, συνταξιούχους ή άτομα που δεν έχουν ψυλλιαστεί τη δράση τους.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ;;;

    Σχόλιο από Δημήτρης Αράπογλου | Δεκέμβριος 30, 2007 | Απάντηση

  17. Γεια σας.Είμαι φοιτήτρια στην Αθήνα και εδώ και 10 μήνες εργάζομαι στον ΟΤΕ σε αυτά τα Part-Time προγράμματα που απασχολεί φοιτητές.Είχα λοιπόν την τύχη ή ατυχία να με βάλουν στο τμήμα Telemarketing, όπου παίρνουμε τηλέφωνο διάφορους συνδρομητές και τους λέγαμε αν θέλουν Οτεπιλογές, Conn-X κλπ.Δεν μου άρεσε σαν δουλειά, γιατί ένιωθα ότι τους ενοχλώ, ότι τους πιέζω, οι περισσότεροι μου έλεγαν για τις φτηνές εταιρείες που έχουν ως προεπιλογή και πόσο ακριβός είναι o OTE…Μέχρι που πήγα σε άλλο τμήμα όπου λήγει και η σύμβασή μου σε λίγο καιρό.Διαχειριζόμαστε τις αιτήσεις αυτών που θέλουν να καταργήσουν την προεπιλογή φορέα της τάδε εταιρείας είτε που μας πήραν στο 134 είτε που τον είπαν σε κάποιον δικό μας του Telemarketing.Το τι ακούμε καθημερινά…αγανακτισμένοι πελάτες τους που τους παίρνουν τηλέφωνο για να διακόψουν και δεν το σηκώνουν, άλλη εταιρεία τους λέει θα σας καλέσουμε αργότερα και δεν καλούν, πελάτες που τους στέλνουν fax για διακοπή τα οποία για ανεξήγητους λόγους δεν φτάνουν, πελάτες που τελικά διακόπτουν και μετά από λίγο καιρό αυθαίρετα οι εταιρείες τους ξαναβάζουν…Εντωμεταξύ, όσοι κάνουν αίτηση για να φύγουν τελείως απ’τον ΟΤΕ(χωρίς δηλ. το πάγιο) δεν μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά και απ’ότι έχω ακούσει πρέπει να πάνε σε κάποιο κατάστημα του ΟΤΕ.Αυτά που τους λέμε καταγράφονται, γιατί μας ελέγχει η ΕΕΤΤ (περισσότερο μάλλον από τις υπόλοιπες εαιρείες), Επιτροπή που δύσκολα θα τους βρεις στο τηλέφωνο,αλλά μπορούν να βοηθήσουν.Θυμάμαι μία πελάτισσα πριν κάτι μέρες φώναζε ότι θα πάει μέχρι τα δικαστήρια γιατί μια εταιρεία μπήκε σαν προεπιλογή μετά από συνομιλία με την 80χρονη μητέρα της, η οποία ούτε θα κατάλαβε τι της έλεγαν.Το μόνο που χρειάζονται είναι ένα «ναι» και το ΑΦΜ. Βέβαια, δεν λέω ότι ο ΟΤΕ είναι τέλειος,αλλά θα πρέπει να είμαστε πολύ επιφυλακτικοί με το ποιον συνεργαζόμαστε.Ένα άλλο που μου κάνει εντύπωση είναι πόσα άτομα δεν γνωρίζουν όχι μόνο πότε μπήκαν σε μια εταιρεία,αλλά ούτε ποια εταιρεία έχουν.Anyway, ελπίζω να μην σας κούρασα…απλά ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.

    Σχόλιο από Δήμητρα | Ιανουαρίου 2, 2008 | Απάντηση

  18. ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΜΠΗΝΙΩΤΗ , ΝΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ . ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΤΕ » ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ » ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΝΕΙΑ ….

    ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΕΞΗΣ ….(ON , FORTHNET ,TELLAS , HOL ) KAMMIA ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ….

    Σχόλιο από elamesa | Ιανουαρίου 3, 2008 | Απάντηση

  19. 7 mhnes sthn vivodi anamonh gia syndesh stous ampelokhpous
    Kai san apanthsh pairnw den kseroume, 30 ergasimes, 20, ligo akoma, 30, 5,30…
    mexri stigmhs pantws eimai stis 130 ergasimes.
    alla ksexasa.Ektos an sthn vivodi doulevoun mia ergasimi kathe evdomada,ti lete?mallon ayto ennoun.opote ante akoma ypomonh gia 5 evdomades akoma
    ftaiei o ote eipan.

    Σχόλιο από Theo | Ιανουαρίου 10, 2008 | Απάντηση

  20. Αγαπητοι κυριοι,γραφω για να αναφερω την κοροϊδια που αντιμετωπιζω απο την εταιρια forthnet..Οι κυριοι,μετα απο τηλεφωνηματα,email (τα οποια εχω) επισκεψη σε forthnet shop,με επεισαν τελικα να τους επιλεξω αφου εργαζομαι πολυ στον υπολογιστη (internet) και το να μην πληρωνω το παγειο του οτε,ηταν το κερασακι..Ο λογος που τους επελεξα και στο οποιο επεμενα,ηταν η ταχυτερη δυνατη χρονικα συνδεση μου στο δυκτιο τους για το οποιο με διαβεβαιωναν οτι θα κανει 40 ημερες..Υπερβολικο,αλλα ειπα οκ..Μετα απο 2.5 μηνες (30/11/07 ελαβαν την αιτηση) αναμονης,σε επικοινωνια μαζι τους μου λενε οτι φταιει ο οτε που δεν δινει πορτες και δεν ειναι σε θεση να μου πουν ποτε θα γινει η συνδεση καθως και οτι ειμαι σε λιστα προτεραιοτητας,χωρις ομως να μου ανακοινωνουν εστω ποσοι ειναι στην αναμονη..Μηπως να κανω μια σουμα τις αποδειξεις απο τα internet cafe που πληρωνω απο εκεινη την ημερομηνια και υστερα (τις μαζευω) και να κινηθω νομικα αφου ουσιαστικα με κοροιδεψαν?Το οτι περνουμε γραπτως κατι που δεν ειναι καμια εταιρια σε θεση να τηρησει αλλα παρόλα αυτα υποσχονται για να μαζεψουν πελατακια που περιμενουν στην ουρα,δεν λεει τιποτα σε κανενα υπουργειο ποια?Βγαλτε τους στην φορα ολους…

    Σχόλιο από Ηρω | Φεβρουαρίου 5, 2008 | Απάντηση

  21. ok ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ…ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝ ΤΕΛΕΚΟΜ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2007 .
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑ Θ Υ Μ Α ΤΗΣ ΟΝ ΤΕΛΕΚΟΜ ΤΟ 2008 ΒΛΕΠΩ ΤΟ SITE TOY INKA ΤΟ 2009…..ΚΑΙ???
    Κ Α Ι ???
    ΤΙ Α Λ Λ Α Ξ Ε ?
    ΕΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΚΟΙΔΕΥΟΥΝ… ΕΣΑΣ ΑΚΟΜΑ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ …. ΕΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ….Κ Α Ι ?
    ΕΚΑΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ?
    ΠΟΥ ΤΟΟΟΣΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΕΞΑΙΡΕΣΗ Ο ΟΤΕ) ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ…ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΓΧΗ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝ ΤΕΛΑΠΑΤΕΩΚΟΜ) ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ…. ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΑΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ Τ Ι Π Ο Τ Α ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΟΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ….

    ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΖΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ….ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΣ….
    ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΚΑ …..ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΤΑ ΜΑΙΛ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΟΝ ΤΕΛΕΚΟΜ ….Τ Ι Π Ο Τ Α.!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ …ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ…
    Θ.Σ.

    Σχόλιο από Θανάσης | Ιανουαρίου 29, 2009 | Απάντηση

  22. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ…ΒΛΕΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝ ΤΕΛΕΚΟΜ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2007 .
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑ Θ Υ Μ Α ΤΗΣ ΟΝ ΤΕΛΕΚΟΜ ΤΟ 2008 ΒΛΕΠΩ ΤΟ SITE TOY INKA ΤΟ 2009…..ΚΑΙ???
    Κ Α Ι ???
    ΤΙ Α Λ Λ Α Ξ Ε ?
    ΕΜΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΚΟΙΔΕΥΟΥΝ… ΕΣΑΣ ΑΚΟΜΑ ΣΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ …. ΕΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ….Κ Α Ι ?
    ΕΚΑΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ?ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ?
    ΠΟΥ ΤΟΟΟΣΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΕΞΑΙΡΕΣΗ Ο ΟΤΕ) ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ…ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ…ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΓΧΗ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝ ΤΕΛΑΠΑΤΕΩΚΟΜ) ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ…. ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΑΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ Τ Ι Π Ο Τ Α ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΟΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ….

    ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΖΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ….ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΣ….
    ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΝΚΑ …..ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΤΑ ΜΑΙΛ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΟΝ ΤΕΛΕΚΟΜ ….Τ Ι Π Ο Τ Α.!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΦΟΡΟΥΜ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ….Λ Υ Σ Ε Ι Σ ΘΕΛΟΥΜΕ

    Σχόλιο από Θανάσης | Ιανουαρίου 29, 2009 | Απάντηση

  23. Αγαπητοί φίλοι διάβασα με προσοχή όλατα μυνηματά σας πιστέψτε με είστε πολλοί λίγοι σε σχέση μέ τους ευχαριστημένους πελάτες όλων αυτών των εταιρειών που κατηγορείτε και που είναι ευχαριστημένοι. Ν θέλετε να βρείτε τιφταίει γυρίστε το κεφάλι σας προς Μαρούσι πλευρά δείτε ένα μέγαρο όπου όλοι το κολοβαράνε και ρίξτε μια μούτζα τότε θα έχετε κάνει ένα πρώτο βήμα . Από την άλλη θα πρέπει κάποιο ιδιωτικοί πάροχοί να κλέισουν για να ξεβρωμίσει τελείως ό τόπος και αναφέρω vivodi,netone ,algonet cosmoline . Πρέπει να μείνουν μόνο οι 4 μεγάλοι . Τότε θα δείτε διαφορά

    Ευχαριστώ

    Σχόλιο από ΒΑΣΙΛΗΣ | Μαρτίου 25, 2009 | Απάντηση

  24. Από τις 20 Φεβρουαρίου 2009 ενεργοποιήθηκε η COSMOLINE ως προεπιλεγμένος φορέας. Όμως έχοντας εγώ εγκατεστημένο συναγερμό στο σπίτι μου, αυτό είχε σαν αποτέλεσμα για κάθε μήνα να πραγματοποιούνται από 600 κλήσεις μόνο στο νούμερο του συναγερμού λόγω αδυναμίας άμεσης κλήσης του ανάλογου αριθμού.
    Όπως παραδέχτηκαν και οι ίδιοι θα έπρεπε κάποιος να με είχε ενημερώσει για την «ασυμβατότητα» στην περίπτωση ύπαρξης συναγερμού ή θα έπρεπε να τους είχα ενημερώσει εγώ.
    Αποτέλεσμα ήταν να χρεωθώ 230 ευρώ για τους δύο μήνες παροχής υπηρεσιών της παραπάνω εταιρείας. Ποια είναι παρακαλώ τα δικαιώματά μου στην περίπτωση αυτή? Πρέπει να τους πληρώσω για ένα λάθος το οποίο παραδέχτηκαν και οι ίδιοι ότι είναι δικό τους?

    Σχόλιο από Δρόσος Βαλσαμάρας | Απρίλιος 30, 2009 | Απάντηση

  25. Kαι εγω ιδιο προβλημα με NETONE πριν 3 χρονια περιπου δεν ειχα ουτε ιντερνετ ουτε τηλεφωνο και σε καθε τηλεφωνο απο το κινητο για δηλωση βλαβης 20 λεπτα αναμονη στους δυο μηνες που εμεινα στην εταιρια με κοροιδευανε οτι θα το φιαξουν. τελικα αναγκαστηκα να διακοψω. τωρα μου ζητανε περιπου 200 ευρω για δυο μηνες παρακαλω. Τους εχω στειλει χαρτι απο δικηγορο το οποιο αγνοουν.Ζητανε τελη διακοπης αλλα εγω δεν εκανα μια συνδεση για να την διακοψω μετα απο 2 μηνες! Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ. Δεν ειχα τηλεφωνο τις μισες μερες της εβδομαδας ειδικα σαβατοκυριακα. ιντερνετ απο 11 Μbps που μου υποσχεθηκαν ουτε 0,5 και αυτο οταν ειχε σημα η γραμμη. Μια ταλαιπορια 2 μηνων με αποτελεσμα να πληρωσω στον ΟΤΕ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ. Και ρωταω τωρα ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ; Στα συμβολεα τους γραφουν οτι δεν εχουν καμια ευθηνη σε περιπτωση που δεν δουλευει σωστα η γραμμη. Ας βρουνε αυτοι ποιος φτεει. Γιατι με τον ΟΤΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ σωστα η γραμμη; ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΜΑΓΙΚΑ; γιατι θα πρεπει να εχω μονο εγω υποχρεωσεις και αυτοι τιποτα; με περνουν συνεχεια τηλεφωνο για τα χρηματα τα οποια δεν δικαιουντε απο την στιγμη που δεν εξηπερετηθηκα ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΟΥΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΟΥΤΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΙΝΑΝ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΕΝΑ ΦΑΞ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ Η ΓΡΑΜΜΗ και να διακοπει χωρις κοστος. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΨΕΜΑ

    Σχόλιο από ΓΙΩΡΓΟΣ | Ιανουαρίου 8, 2010 | Απάντηση

  26. Απο τις αρχες αυγουστου ζητησα απο την hol να μεταφερει την συνδεση μου σε αλλη περιοχη
    Για να μην πολυλογω μεχρι σημερα περιπου εναμιση μηνα μετα οχι μονο δεν εχει γινει η μεταφορα,οχι μονο δεν εχω καμμια ειδοποιηση αν και ποτε θα γινει αυτο,οχι μονο με αγνοουν παντελως παρα τα συνεχομενα email μου,οχι μονο δεν απαντανε σε αιτηση μου να διακοπη το συμβολαιο μου μαζι τους,οχι μονο δεν μου επιστρεφουν εγγραφα οπως οικοδομικη αδεια για να παω να κανω αιτηση αλλου,οχι μονο δεν ιδρωνει το αυτι τους οταν προωθω τα email διαμαρτηριας μου σε καθε οργανισμο προστασιας καταναλωτη που μπορω να σκεφτω αλλα μου στελνουν και λογαριασμο για το διαστημα που με εχουν αφησει χωρις τηλεφωνο !!!
    Εχω εξαντησει τα ορια της υπομονης μου και δεν ξερω πια τι αλλο να κανω με δαυτους!
    Οποιος εχει ιδεες να προτεινει η καποιο τροπο βοηθειας καλοδεχουμενος
    Δημοσιοποιω την περιπετεια μου με την hol για να αποτρεψω να πεσουν και αλλοι θυματα της ιδιας εταιρειας

    Σχόλιο από Olympiacos36 | Σεπτεμβρίου 14, 2011 | Απάντηση

  27. συτα συτα συτα π ο υ ε ι σ ε μα πουθενά πραγματικα δεν ε ι σ ε π ο υ θ ε ν α σ κ ε τ η τ α λ ε π ω ρ ε ι α μακρια απο Σ Υ Τ Α

    Σχόλιο από JIMMYS | Νοέμβριος 30, 2011 | Απάντηση

  28. CYTA CYTA CYTA ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ .ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ.ΣΚΕΤΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ…

    Σχόλιο από PETROS | Νοέμβριος 30, 2011 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: