NEO INKA – ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!!

ΓΙΝΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.

Εγγύηση για κινέζικο «παπί»

Αγόρασα πέρισυ τον Αύγουστο από την ALEX-PAK ένα κινέζικο «παπί» CHEETAH-BAOTIAN.

Στον ένα μήνα περίπου άρχισα να έχω προβλήματα με την ηλεκτρική μίζα που σταμάτησε να δουλεύει αφενός και αφετέρου το μηχανάκι μου έσβηνε ιδιαίτερα συχνά σε διάφορες περιπτώσεις (δηλ. όχι μόνο όταν ήταν κρύος ο κινητήρας). Του άλλαξα τα λάδια στα 300 χλμ όπως προβλεπόταν πολύ προσεκτικά και με καλή ποιότητα λαδιού αλλά κάποια στιγμή στους δυο μήνες περίπου ξέμεινα στον δρόμο. Ήμουν αρκετά τυχερός, αφού χρειάστηκε να το σύρω από Πολυτεχνείο μέχρι την καθολική εκκλησία στον Άγιο Παντελεήμονα.

Στην συνέχεια έψαξα να βρω κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μου σύστησαν από την εταιρεία πώλησης των ανταλλακτικών του παπιού το συνεργείο στον Πειραιά σαν ιδιαίτερα αξιόπιστο. Μετέφερα το παπί μου με κάποιο αυτοκίνητο αλλά χρειάστηκε να πληρώσω επιεικώς πενήντα ευρώ για μεταφορικά.

Το παρέδωσα την επόμενη το απόγευμα επειδή το παραπάνω συνεργείο ήταν το μόνο ανοικτό Σάββατο και περίμενα. Το συνεργείο μου τηλεφώνησε πότε θα είναι έτοιμο και όταν ετοιμάστηκε 3 μέρες αργότερα πέρασα και το παρέλαβα.

Στο μεταξύ συννενοήθηκα να το πάω για σέρβις αλλά και αλλαγή μπαταρίας γιατί όπως μου είπε το συνεργείο η μπαταρία του δεν ήταν αρκετά δυνατή να αντέξει τις απαιτήσεις σε ρεύμα και απ’ όσο μου είπαν πολλές φορές είχε χρειαστεί να αλλαχτεί όχι μόνο η μπαταρία αλλά και το πηνίο (πλεξούδα) του πολλαπλασιαστή. Από την όλη συζήτηση με το συνεργείο προέκυψε πως αν μη τι άλλο υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στην σειρά αυτή των κινέζικων τουλάχιστον με την μπαταρία.

Ζήτησα λοιπόν να γίνει το σέρβις και η αλλαγή της μπαταρίας η οποία μου κόστισε ούτε λίγο ούτε πολύ 50 ευρώ όταν η πιο ακριβή μπαταρία της αγοράς δεν ξεπερνά τα 17 ευρώ (YUASA) τα οποία πλήρωσα αλλά προς μεγάλη μου έκπληξη δεν πήρα ποτέ απόδειξη. Και τι απόδειξη να ζητήσω αφού δεν είδα πουθενά ταμειακή μηχανή; Δεν ξέρω πολλές λεπτομέρειες αλλά αυτό με προϊδεάζει ότι γίνεται μεγάλο φαγοπότι στην πλάτη του υπερχρεωμένου Έλληνα καταναλωτή.

Κάποια στιγμή προς το τέλος της χρονιάς το μηχανάκι μέσα στη μέση του δρόμου σταμάτησε να κινείται και χρειάστηκε να το μεταφέρω σπρώχνοντας στο πλησιέστερο συνεργείο. Ήμουν τυχερός αφού την ημέρα εκείνη ο δρόμος ήταν πηγμένος στην κυριολεξία και η κίνηση πήγαινε σημειωτόν. Σε διαφορετική περίπτωση θα με έπαιρνε και θα με σήκωνε με τις ταχύτητες που αναπτύσσονται και τον τρόπο οδήγησης στην Λ. Αθηνών.

Στο συνεργείο που πήγα εκεί κοντά για άμεση επισκευή, αφού έπρεπε να πάω στην οδ. Ευελπίδων, όταν το άνοιξαν για να δουν αν έφυγε η αλυσίδα όπως αρχικά υπέθεσα διαπιστώσαμε ότι το γρανάζι μετάδοσης της κίνησης είχε γίνει σκόνη στην κυριολεξία. Το φωτογράφισα. Ο ιδιοκτήτης του συνεργείου το μάντεψε προτού καν ανοιχτεί και στην συνέχεια εκφράστηκε απαξιωτικά για τα κινέζικα μηχανάκια (για τα υλικά που χρησιμοποιούν φυσικά), και βέβαια ο άνθρωπος δεν ήταν η εξαίρεση. Με κατά μέσο όρο 11 χλμ την ημέρα το μηχανάκι έμεινε ύστερα από 4 μήνες χρήσης και με κίνδυνο να χάσω την ζωή μου από τα από τα επόμενα οχήματα.

Έγραψα για το γεγονός στην εταιρεία αφού πρώτα παρέδωσα το μηχανάκι σε κάποιο υποκατάστημα της εταιρίας που βρισκόταν πιο κοντά στο συνεργείο ενώ το υποκατάστημα επέμενε ότι έπρεπε να καταπιώ και άλλα έξοδα για να το μεταφέρω στο κατάστημα αγοράς της Παλλήνης. Χρειάστηκε να κάνω μεγάλη φασαρία για να το παραλάβουν και μάλιστα υποχρεώθηκα να πάω σπίτι μου με ταξί και να επιστρέψω φέρνοντας τα χαρτιά αγοράς του. Παράλληλα ο κύριος συναρμολογητής της εταιρείας που είναι και ο ιδιοκτήτης του συνεργείου στον Πειραιά μου μίλησε μέσω του κινητού κάποιου σύμβουλου της εταιρείας που παραβρισκόταν να μου εγγυηθεί ο ίδιος για την ασφάλεια της ζωής μου μετά την επισκευή και ότι έπρεπε να το παραλάβω. Του απάντησα οργισμένα ότι οι εγγυήσεις ανθρώπων που εισπράττουν χωρίς απόδειξη δεβ έχουν αξία. Μόνο οι αβαρίες με τα έξοδά τους σε λιγώτερο από μισό χρόνο μου στοίχησαν σχεδόν 200 ευρώ για ένα παπί που έκανε 850. Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Ακόμη, τι είδους εγγύηση είναι η εγγύηση όταν πρέπει να φροντίσεις να βρεις εκτός από το ότι έπαθες βλάβη και τρόπο να φτάσεις μέχρι το όποιο συνεργείο (τότε μόνο 3 σε όλη την Αθήνα);

Στην συνέχεια τους έγραψα ξανά και ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου λέγοντας να μου απαντήσουν γραπτώς . Παράλληλα κοινοποίησα το θέμα στο ΥΜΕ (Γ. Γ. Κυκλοφορίας), την Γεν. Γραμματεία του καταναλωτή (1520), το νέο ΙΝΚΑ και τον Συνήγορο του καταναλωτή. Κάποια στιγμή ο συνήγορος του καταναλωτή μου απάντησε και μου είπε να συναντηθώ με τη εταιρεία το Μάϊο περίπου στα γραφεία του συνηγόρου. Αυτό έγινε ενώ η εταιρεία ουδέποτε μου απάντησε γραπτώς στην καταγγελία μου. Τελικά συναντηθήκαμε όλοι στα γραφεία του καταναλωτή και ο εκπρόσωπός της εταιρείας πέρα από το ότι προσπάθησε να μου κάνει προσωπική επίθεση υποστήριξε ότι πρόκειται για κακή χρήση. Ο συνήγορος κράτησε αξιοπρεπή στάση και σημείωσαν όλα τα λεγόμενα στα πρακτικά ότι πχ. οι βλάβες ήταν αναίτιες και μου προξένησαν οικονομική ζημιά αλλά και ότι σε τελευταία ανάλυση αν με χτυπήσει αυτοκίνητο επειδή το μηχανάκι σταματάει ξαφνικά στη μέση του δρόμου με βλάβη δεν θα με σώσει καμμιά υπόσχεση επισκευαστή της όποιας εταιρείας. Η συνάντηση κατέληξε σε αδιέξοδο με την εταιρία να μην δέχεται να μου επιστρέψει τα χρήματα μου.

Παράλληλα αφού το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών παρά τις πομφόλυγες του Γ. Γ. του υπουργείου για τηλεφωνική επικοινωνία σε περίπτωση καταγγελίας (αυτό έγινε όταν τους είχα επισκεφτεί το 2006 για άλλο θέμα) κράτησε διακριτική σιγή τους ξαναέγραψα το Μάϊο κοινοποιώντας σε όλους τους υπόλοιπους αρωγούς του καταναλωτή ζητώντας την ανάκληση της σειράς ως επικίνδυνης για την δημόσια ασφάλεια. Παράλληλα επικοινώνησα τηλεφωνικά με το υπουργείο για να σιγουρευτώ ότι έστειλα το φαξ στην σωστή υπηρεσία και ότι το είχαν λάβει. Το αρμόδιο τμήμα του υπουργείου το είχε λάβει και μάλιστα είχαν υπ’ όψιν πολλές άλλες καταγγελίες για την εταιρεία αλλά και άλλα χειρότερα, πλην όμως φοβούνται να πουν τα πράγματα ως έχουν για να μην αντιμετωπίσουν αγωγές στα δικαστήρια από τις εταιρείες καθώς μου είπαν.

Δεν έχω ξανασυναντήσει ένα σύστημα στον κόσμο που οι δημ. Υπάλληλοι να μπορούν να κάνουν τέτοιες δηλώσεις ενώ ιδιωτικές εταιρείες που να έχουν σωρεία προβλημάτων με ελλατωματικές σειρές προϊόντων και το κράτος να τις αφήνει ανενόχλητες να συνεχίσουν.

Στη συνέχεια έφτασα μέχρι τις Βρυξέλλες όπου τηλεφώνησα και ζήτησα στοιχεία για το πώς μπορώ να διεκδικήσω το δίκιο μου ενώπιον της Ευρωπαϊκής αρχής αντί της Ελληνικής. Αφού το ελληνικό κράτος απαξιοί να προστατεύσει τον φορολογούμενό του δεν μένει άλλος δρόμος παρά να ζητηθεί αποζημίωση για όλα στο ανώτερο επίπεδο.

Δυστυχώς αυτό δεν γίνεται έμαθα, επειδή οι αρχές δεν ασχολούνται με ατομικές καταγγελίες απλά μου υπέδειξαν μια άλλη υπηρεσία στο Υπ. Ανάπτυξης. Τηλεφώνησα και μίλησα με το υπεύθυνο ο οποίος εκφράστηκε θετικά αλλά υποψιάζομαι ότι είναι το «αν δεν παινέψεις το σπίτι σου…». Μια επίσκεψη στο Υπουργείο Ανάπτυξης με δική μου πρωτοβουλία μου, έδειξε ότι και η υπηρεσία της Γενική Γραμματείας Καταναλωτή δεν μπορεί να με προστατεύσει ως καταναλωτή αποδίδοντας δικαιοσύνη αφού η μόνη λύση που μου πρότεινε ήταν να καταφύγω στα δικαστήρια για να δικαιωθώ και να πάρω τα χρήματα μου πίσω. Χαίρω πολύ! Αυτό είναι το τροπάριο όλων των δημοσίων υπηρεσιών στο Ελλαδιστάν ακόμη και της προστασίας του καταναλωτή ανερυθρίαστα. Δηλαδή παραπομπή σε χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία με αμφίβολο αποτέλεσμα. Για τόσο σοβαρή προστασία του καταναλωτή μιλάμε ενώ τα κονδύλια για την προστασία του καταναλωτή πέφτουν βροχή από την ΕΕ ενώ «ανεπαρκείς δικάζουν, κομματικοποιημένοι εξαργυρώνουν».

«Κ.Μ.»

Νοέμβριος 19, 2007 - Posted by | Blog

33 Σχόλια »

  1. Αγαπητέ Κ.Μ.,
    σε ότι αφορά στις εγγυήσεις και στα ελλατωματικά προιόντα πρέπει να ξέρεις ότι σύμφωνα με το νόμο 2251/1994 όπως σήμερα ισχύει, ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ είναι αυτός που έχει υποχρέωση είτε να επιδιορθώσει το προιόν σε εύλογο χρονικό διάστημα, είτε να το αντικαταστήσει με άλλο όμοιο είτε να σου επιστρέψει τα χρήματα σου πίσω.

    Γι’ αυτό απευθυνόμαστε πάντα στον προμηθευτή και όχι σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ευθύνεται απέναντι σου. Με αυτόν έχεις συμβληθεί!!!
    Θα έπρεπε να είχες απευθυνθεί αμέσως στην ΑLEX PAK. Άδικα ταλαιπωρήθηκες με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία…

    Σχόλιο από Tatoo | Νοέμβριος 19, 2007 | Απάντηση

  2. ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ … ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΑ.

    Σχόλιο από petros | Νοέμβριος 19, 2007 | Απάντηση

    • lathos kaneis

      Σχόλιο από dimos | Δεκέμβριος 15, 2009 | Απάντηση

  3. ΑΔΕΡΦΕ … ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΑΓΩΓΗ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΗΜΙΩΘΕΙ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ΑΛΛΑ 400 ΕΥΡΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ. ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ …. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ .

    Σχόλιο από HERO HERO | Νοέμβριος 19, 2007 | Απάντηση

  4. @ Tatoo

    Ευχαριστώ για τις συμβουλές σου. Θα το φροντίσω γιατί μου έδωσες την ιδέα για την συνέχεια.

    @petros

    Μμμμμ. Το φτηνό το κρέας το τρώνε τα σκυλιά.

    @HERO HERO

    Αγαπητέ φίλε,

    δυστυχώς έλειπα πολλά χρόνια έξω και έχω μάθει σε άλλες τιμές (πιο φτηνές σε πιο ακριβή). Έτσι έπεσα στην παγίδα της αισχροκέρδειας.

    Από την άλλη πλευρά ζούσα για δεκαετίες σε πραγματικά κράτη και όχι αρχοντοχωριάτικα επαρχιακά μορφώματα όπου η προστασία του καταναλωτή (;) απλά καταγράφει τα διάφορα κρούσματα της ληστελιας και σου λέει «κύριος, να πας στα δικαστήρια και θα δικαιωθείς».

    Μια φορά πάντως που έκανα μυνητήρια αναφορά σε δυο ληστές του Έλληνα καταναλωτή το υπ. Δικαιοσύνης απλά με προσγείωσε ανώμαλα ενώ η εισαγγελία απόρριψε την αναφορά μου.

    Τώρα ξέρω, και κρατιέμαι καλά…

    Σχόλιο από K. M. | Νοέμβριος 20, 2007 | Απάντηση

  5. Στη χωρα μας θα αρχισουν να αλλαζουν τα πραγματα προς το καλυτερο οταν βαλουμε ως πρωτη προτεραιοτητα την ατομικη ευθυνη.

    Κινεζικο παπι ??????

    Σχόλιο από suspect | Νοέμβριος 24, 2007 | Απάντηση

  6. Nια κινέζικο παπί! Οι τηλεοράσεις SONY made in China δεν μας πειράζουν;

    Σχόλιο από PETERMAN | Νοέμβριος 28, 2007 | Απάντηση

    • file sumfono mazi sou giati exoun minei kanei protupa se kapoious antropous k lenekinezika kinezika k skata.stin ousia agorazoun kinezika k skeftontai pote tha tous xalasoun.alladen einai etsi ama o allos to sakatebei to mixanaki logiko einai na xalasei.den ftei to mixanaki o mpokos o odigos tou ..ante giati na ksekatharizoume kapoia pragmata !! ta KINEZIKA MIXANAKIA TOUS PEIRAZOUN TA KINEZIKA MAXEROPIROUNA OXI OMOS…

      Σχόλιο από dimos | Δεκέμβριος 15, 2009 | Απάντηση

  7. Δυστυχώς αυτά τα «πραγματικά κράτη» είναι η βιτρίνα τού καπιταλισμού.
    Τα αρχοντοχωριάτικα όπως Ελλάς, τα ακόμη χειρότερα, βλέπε «σοσιαλιστική» P.R.C. και καπιταλιστική Taiwan, Κορέα, Μαλαισία και λοιπές «ασιατικές τίγρεις», και τα χείριστα κολαστήρια για παιδιά εργάτες μέχρι θανάτου, είναι όπως ο υπόνομος που μας εξυπηρετεί για να είμαστε εμείς από πάνω καθαροί και καθαρές «μες τον πολιτισμό».

    Σχόλιο από tzikas | Νοέμβριος 29, 2007 | Απάντηση

  8. exo ena papi tetio….10.000 khm..den exo to paramikro provlima! ti na po re paidia den ksero…einai pou tha peseis!!!!

    Σχόλιο από Dimos | Ιανουαρίου 7, 2008 | Απάντηση

  9. […] Δημοσιεύθηκε την Ιανουάριος 21, 2008 από newinka Έλεγα εδώ για το “παπί” μου. Έλεγα ακόμη ότι έγραψα στο […]

    Πίνγκμπακ από Εγγύηση για κινέζικο “παπί” #2 « NEO INKA - ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!! | Ιανουαρίου 21, 2008 | Απάντηση

  10. Σκευφτομαι να παρω ενα scooter cheetah λετε να ειναι και αυτο μαπα?

    Σχόλιο από greecehotels | Απρίλιος 14, 2008 | Απάντηση

  11. Τα cheetah έχουν βγει καλά μηχανάκια, σχεδόν όλοι όσοι τα πήραν εκτός από το 50cc που η σειρά του βγήκε λίγο χάλια όλα τα υπόλοιπα είναι καλά και δεν θα βρεις εύκολα κάποιον κάτοχο του να έχει παράπονο, πρέπει να είσαι πολύ γκαντέμης για έχεις προβλήματα με αυτό, σε γενικές γραμμές με την εγγύηση 1 χρόνου, και με την τιμή του θα τα έχει βγάλει τα λεφτά του, αλλά πάντα ανάλογα για πια χρήση το θέλεις.

    Σχόλιο από nikoss | Μαΐου 25, 2008 | Απάντηση

  12. Τον Ιανουάριο του 2008 αγόρασα από τον αντιπρόσωπο της ymc Μ.Πέτσα ένα μηχανάκι ,μοντέλο city 125.
    Στον ένα μήνα περίπου άρχισα να έχω πρόβλημα με την μπαταρία του.
    Αφού «έμεινα», ο παραπάνω αντιπρόσωπος έστειλε υπάλληλο του ο οποίος με βοήθησε και το μηχανάκι μεταφέρθηκε στο συνεργείο όπου αλλάχτηκε η μπαταρία του. Σε διάστημα μιας εβδομάδας το μηχανάκι με άφησε στον δρόμο, πάλι από την ίδια αιτία ( μακριά από το σπίτι μου και βραδινή ώρα). Την επόμενη ημέρα πήγα το μηχανάκι στο συνεργείο και το κράτησαν για 2-3 ημέρες όπου και αλλάχτηκε για δεύτερη φορά η μπαταρία (μου εξήγησαν ότι υπήρχε ένα πρόβλημα ηλεκτρολογικής φύσεως).
    Σε όλο αυτό το διάστημα και ενώ το πρόγραμμα των service τηρούνταν με συνέπεια από την πλευρά μου, είχα μικροπροβλήματα:
    – με πολλά τριξίματα, μικροδιαρροές λαδιών , με την στεγανότητα της μπαγκαζιέρας, με το δείκτη βενζίνης που δεν λειτουργούσε σωστά, με τεχνικά χαρακτηριστικά που άλλαξαν, με το εγχειρίδιο χρήσης που δεν μου είχε παραδοθεί, με ελλιπείς γνώσεις σχετικά με τα service κ.α .
    Κάθε φορά μετά από τις συνεχείς οχλήσεις μου , ο προαναφερόμενος αντιπρόσωπος μου υποσχόταν ότι θα λυθούν τα προβλήματα.
    Στις 15 Νοεμβρίου είχα ένα πολύ δυσάρεστο και επικίνδυνο για την ζωή μου περιστατικό. Ενώ ήμουν με το μηχανάκι εν κινήσει στην Λ.Κηφισίας και ο φωτεινός σηματοδότης έδειχνε κόκκινο στην προσπάθεια να σταματήσω δεν ανταποκρίνονταν το εμπρός φρένο (δισκόφρενο).Με πολύ τύχη και επιδέξιους χειρισμούς το ακινητοποίησα .Μετέφερα και γνωστοποίησα άμεσα στον αντιπρόσωπο (στον οποίο έκανα και τα service) το παραπάνω γεγονός και ο αρμόδιος υπάλληλος (μηχανικός) μου είπε ότι: “λόγω κακής ποιότητας του υλικού τρύπησε το σωληνάκι των υγρών φρένων”, όπως εν συνεχεία με ενημέρωσε το ίδιο είχε ξανασυμβεί σε άλλο μηχανάκι της ίδιας εταιρείας.
    Είναι προφανής και δεδομένη η κατασπατάληση του χρόνου μου προκειμένου να επιδιορθώσω τις βλάβες ,καθώς και η ακύρωση διαφόρων εργασιών μου που είχα προγραμματίσει (με οικονομικό και ψυχικό κόστος), καθώς και ο κλονισμός της ψυχικής μου υγείας.
    Αξιώνω την άμεση αποκατάσταση όλων των βλαβών που πρόεκυψαν και προκύπτουν και δυσλειτουργιών. Παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας το βαθμό επικινδυνότητας που εμπεριέχει η κίνηση με το συγκεκριμένο μηχανάκι της εταιρίας σας.
    Αναμένω άμεση ανταπόκριση σας για την επίλυση των προβλημάτων, επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου και παραμένω στην διάθεση σας για τυχόν διευκρινήσεις.

    ……τα σχολια δικα σας……

    Σχόλιο από joan | Νοέμβριος 26, 2008 | Απάντηση

  13. Α. Αναστροφή πώλησης, δηλ. δίνεις το μηχανάκι πίσω και παίρνεις το τίμημα που έδωσες. Αλλιώς απαιτείς να στο αλλάξουν με άλλο καινούργιο. Εχεις και δικαίωμα αποζημίωσης για την ταλαιπωρία σου.

    Β. Δώσε μάρκα και αριθμό σειράς να ψάξουμε στο σύστημα RAPEX μήπως είναι προβληματικό.

    Γ. Αναφέρεις τα πλήρη περιστατικά και στοιχεία σε αναφορά στο ΥΠ.ΑΝ. (μπορούμε να σε βοηθήσουμε στην σύνταξή της).

    Σχόλιο από dimkaramitsas | Νοέμβριος 27, 2008 | Απάντηση

  14. Kαλησπερα.Σκεφτωμαι να παρω ενα τετοιο κινεζικο μηχανακι 150 κυβικων αλλα απο οτι διαβαζω μαλλον δεν.Δεν ξερω αν το 2009 υπαρχουν ακομα προβληματα με αυτα τα μηχανακια.Ακουω διαφορα απο δω και απο κει και το 90% ειναι κατηγοριες προς αυτα.

    Σχόλιο από ΓΙΩΡΓΟΣ | Μαρτίου 11, 2009 | Απάντηση

  15. Πριν απο ενάμιση χρόνο είχα αγορασει ένα μηχανάκι YMC Crosser 200cc, σε 2εβδομάδες μένω απο μπαταρία.Ηταν ελαττωματική και μου την άλλαξαν. Αφού πέρασε μία εβδομάδα έσπασαν οι βάσεις του προβολέα και κόλλησαν οι μετρητές του κοντέρ.Έδωσα παραγκελία στην εταιρεία, περίμενα μήνες και δεν έστελναν τίποτα.Τους πήρα τηλέφωνο είπαν θα στέιλουν και πάλι τίποτα.
    Εντομεταξύ πολλές βίδες και άξονες λάσκαραν και έπεσαν (έχω πάει 2-4 φορές συνεργείο), οι πίσο ανάρτηση τρίζει ενω η μπροστινή δεν δουλεύει σωστά.
    Οι περισσότερες βάσεις των πλαστικών έσπασαν.
    Πολλοί κραδασμοί, έκανα και ακτινολόγηση γιατί κοσκίνηζε το τιμόνι.
    Σκουριές σε πολλά σημεία.
    Ενάμιση χρόνο μετά και δεν έστειλαν τίποτα (έχω δώσει και 50 ευρώ).
    Ανταλλακτικά δεν βρίσκω.Είχε και 2 χρόνια εγκύηση.
    Η εταιρεία YMC είναι η χειρότερη εταιρεία για μένα.

    Σχόλιο από Panagiotis | Οκτώβριος 8, 2009 | Απάντηση

    • Θα ήθελα να πω και εγώ από την πλευρά μου μερικά πράγματα για το θέμα για τα κινέζικα μηχανάκια
      Πρώτα θα συμφωνήσω και θα πω και εγώ από την πλευρά μου ότι και τα Sony κινέζικα είναι άλλα τα προτιμάτε
      Και για να τελειώνουμε με το θέμα
      Υπάρχουν τρεις κατηγορίες κινέζικων μηχανών το καλό το μέτριο και κακό
      Δίστιχος έγινε μόδα και το κάθε πολυκατάστημα κάνει παραγγελία 10 κοντέινερ παπάκια και αυτόματα κινέζικα και τα πουλάνε
      Άλλα το ερώτημα είναι ότι η επιλογή έγινε από εσάς, Όλοι λένε μην αγοράζεις από πολυκαταστήματα μηχανάκια γιατί είναι όπως είπαμε στην κατηγορία (κακό)και ότι τα λεφτά που θα γλιτώσεις ,θα τα φας σε συνεργία και σε προσωπικό χαμένο χρόνο και ψυχική οδύνη με τα νευρά σπασμένα..
      Εδώ πάει το δεύτερο αλλά …Αλλά εσείς το αγοράσατε .Άρα προσωπική επιλογή
      Δηλαδή είναι σαν να σας λένε μην φας από αυτό γιατί θα σε πιάσει κόψιμο με θα τρέχεις και εσείς είπατε δεν πειράζει εγώ δεν παθαίνω τίποτα… ΑΜ ΔΕ ΛΕΜΕ …(ΤΡΕΧΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΓΡΙΝΙΕΣ)
      Και τώρα το τρίτο αλλά… τι να μας πουν εδώ όλα τα μικρά μηχανάκια φτιάχνονται στην κίνα και Ιταλία
      Θέλεις Honda θέλεις Υamah με τα τριπλάσια λεφτά και όλα τρίζουν μπουκώματα κακό ανακλήσεις από τις εταιρίες …
      Εγώ Προσωπικά είχα Υαmama Xmax 250 kabilater model 2006 τιμή 4600 euro με τρελά προβλήματα ,
      • έσπασαν φλάντσες με αποτέλεσμα να φύγουν όλα τα νερά του ψυγείου και στο τσακ να καεί το αυτόματο
      • τα πλαστικά έτριζαν
      • κατασκευαστικά το καπάκι του πίσω λασπωτήρα σε κάθε λακκούβα κοπανούσε
      • τα έκαναν ανάκληση γιατί μετά από κάποια χιλιόμετρα στράβωνε το σασί
      • ο Δίκτυς θερμοκρασία τα έπαιζε και σου έλεγε ότι το μηχανάκι παίρνει φωτιά
      • και το τελικό που έπαθα στα 20000 ενώ είχα αλλάξει λάδια πριν από 800 χιλιόμετρα σπάει στο δρόμο το ρουλεμάν στροφαλοφόρου φύγουν το γρύζω στο μάσα στα πιστόνι και έγινα τις μπιέλας το κούρεμα…
      το πάω στο εξουσιοδοτούμενο γιατρό και μου λέει χωρίς να το δει τι έχει και μου δείχνει άλλα 2 της ίδια γενιάς με τα ίδια χιλιόμετρα Χmax με το ίδιο πρόβλημα και μου ζητά 1000 ευρώ για επισκευή και πάλι δεν ήταν σαν καινούργιο
      Η μηχανή δεν ήταν Κινέζικη άλλα Ιταλική

      Και βγαίνω στο τελικό πόρισμα
      Λίγο ότι τα κάνουν σε τρίτες χώρες
      Λίγο ότι τα συνεργία και οι έμποροι είναι λίγο λαμόγια
      Λίγο ότι εμείς είμαστε αφελείς
      Λίγο ότι γενικά τα φτιάχνουν πια όλα ψεύτικα

      Απαντώ πήγαινε τοίχο τοίχο και χρησιμοποίησε υγρό σαπούνι γιατί έχουν σκοπό να μας γ….. και να τους πληρώσουμε και όλης…

      Σχόλιο από Γιαννης Δ. | Νοέμβριος 26, 2009 | Απάντηση

  16. loipon mages,,,suzuki,,,panta suzuki,,,oute honda oute yamaha,,,oute kinezika,,,mono japan,,,tha dosete kati parapano alla axizei,,,europaiko kai kalo dyskola,,,ego eiha suzuki gs 500,mod 96,,to eiha afisei horis ladia para polli kairo kai ne,,,den epathe tipota,,,,mono auto axizei,,,,,

    Σχόλιο από giannis lem | Νοέμβριος 26, 2009 | Απάντηση

  17. ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ Η ΑΛΕΞΠΑΚ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΟ

    ΠΗΡΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ

    ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ?

    Σχόλιο από maria | Δεκέμβριος 27, 2009 | Απάντηση

  18. to 2006 agorasa apo to alex pak to CHEETAH-BAOTIAN 107 cc.peran tou flotter tis benzinis tis mpatarias tou piniou kai ton elastikon den exo allaxei tipota allo.apolita efxaristimenos apo tis apaitiseis pou mporei na exei kapoios apo ena papaki.oti plironeis pairneis alla kai o tropos pou to sintireis kai leitourgeis exou kai afta megali simasia.odevo sta 11000 km kai tha to allaxo mono kai mono giati den taxideveis aneta megaliteres apostaseis apo 50km.einai kathara gia tin poli kai oxi paraexo.oso gia tous gnostes apo mixanakia kai sinergeiades de nomizo na vrethei kapoios kai na pei pos ein fadastiko kai aprovlimatisto papi kai afto giati opos proeipan kapoioi filoi iparxei thema sto akousma kai mono oti to proion einai kineziko.kai ti den einai telika kineziko?i mipos an psoniseis apo megaloetairia den paizei na sou vgalei thema?polla montela afokiniton tis bmw svinoun sto dromo xoris proeidopoiisi kai as eisai kai me 200 kai se prosperasi epano.kai telika as kanoume kai ligo embargo se germanika proioda kai as mi koblexarizomaste les kai imaste emeis kalliteroi…

    Σχόλιο από dimitris | Απρίλιος 26, 2010 | Απάντηση

  19. geia sas paidia kai egw pira ena mhxanaki apo to alex park kai den prolaba na kano merika xiliometra xalase kai den moy pernei mprosta ..agorasa kainoyrgia mpataria 35eala tipota 3ana to phga sto mastora m alla moy eipe 8elei pola lefta na to ftia3w kai esti to paratisa kai to exw kato apo to spiti m mia malakia kai misi einai makria apo kinezika

    Σχόλιο από feidias | Ιουνίου 7, 2010 | Απάντηση

  20. διαβασα ολα τα μηνυματα και ειδα πολλες και διαφορετικες γνωμες ας πω και εγω την δικια μου εμπειρια εγω αγορασα πριν 3 χρονια ενα baotian απο το alex pack και δουλευα καθε μερα επι 3 χρονια σε ντελιβερη με το κινεζικο το μονο προβλημα που μου ειχε βγαλει ηταν με τα σινεμπλοκ μου χαλαγαν πολυ γρηγορα τελικα το προβλημα ηταν στο γραναζι το αλλαξα εβαλα απο astrea grand καινουριο και βρηκα την υγεια μου μαγκες ναι ειναι κινεζικο αλλα εαν του κανεις σωστη χρηση δηλαδη δεν πλακωνεσαι στης σουζες δεν κανεις ταρζανιες στους δρομους και κανεις σωστα και συχνα σερβις το κινεζικο θα σου δωσει ψωμι το λεω εγω γιατι με το κινεζικο συντηρω 6μελης οικογενεια και γενικα να ειμαστε ολοι προσεχτικοι στον δρομο !!!

    Σχόλιο από dhmhtrhs maniatika | Ιουλίου 6, 2010 | Απάντηση

  21. oson afora ton prolalisanta tou ekfrazo tin lipi mou gia tin taleporia pou ehi iposti.
    Oson afora tis ipolipes gnomes gia ta kinezika proionta ime sinfonos me tous perisoterous, sto gegonos oti den ine idieteros anthektika. ontas idioktitis arketon eho vrethi k ego se disaresti thesi afou otan ehi hriasti na ta zoriso esto k ligo mou eminan sta heria.
    Ine omos mia lisi gia ton merokamatiari pou den bori na dosi 2500 euro na pari ena papi 125 k psahni tropo na pai stin doulia tou. To pio ashimo ine na sou poulane omos panakriva ena kineziko proion mono k mono epidi ine «N» i «P» i «A» afto pistevo ine kat’eme to megalitero provlima k theli prosohi. Giati edaxi to «oti plironis pernis» alla pleon to plironis gia aidoni k ine edelos koukos.

    Σχόλιο από G.K. | Φεβρουαρίου 7, 2011 | Απάντηση

  22. Geia sas…
    Prin apo 4 xronia agorasa ena Baotian 50cc BT49QT-9…..sta 3 xronia peripou arxisa na exw provlhma me thn miza kai dn eperne..Allaksa argotera Mpouzia ,C.D.I hlektroniki,mpataria,pollaplasiasth,carburater,mpouzokalwdio,filtro benzinhs kai allaksa to kulidropistono to ekana 80cc kai phgainei polu kala…to mono provlhma pou exw einai h miza p apla dn mporei na parei me miza san na mhn exei dumanh…otan einai zesto pernei me miza alla mono otan einai kruo dn pairnei…..psaxnw na brw to provlhma alla dn mporw…an kserete kati peite mou ….Sas eyxaristw……

    Σχόλιο από Tilemachos | Μαρτίου 10, 2011 | Απάντηση

  23. Γεια σε ολους.εγω παιδια πηρα απ το alex pack cheetah 125 το 2006 το εχω 5 χρονια του αλλαξα μονο το πισω γραναζι του εχω κανει 40000 χλμ δεν μου εβγαλε κανενα προβλημα.μονο που δεν περνει με μιζα τιποτε αλλο.του εκανα ολα τα service και ειναι σαν καινουργιο.Εαν το προσεχεις δεν εχει προβλημα κανενα.Δεν ειναι τελειο μηχανακι αλλα για τα λεφτα του ειναι μια χαρα.Eαν θελετε καλο μηχανακι η γνωμη μου ειναι honda.Με λενε Αγγελο ειμαι 32 χρονων και ζω στα ιοαννινα

    Σχόλιο από agelos | Αύγουστος 24, 2011 | Απάντηση

  24. Η ταλαιπωρία του φίλου Κ.Μ. δείχνει πόσο απροστάτευτος είναι ο καταναλωτής ακόμη και αν ακολούθησει όλες τις νόμιμες διαδικασίες. Παρόμοια περιπέτεια είχα και εγώ με ένα SUZUKI Freewind 650 ενός έτους με 8200 χιλ., στο οποίο στην εθνική οδό με 120χιλ/ωρα έσπασε ένα δόντι από γρανάζι. Την γλύτωσα από θαύμα!!! Η «νεκροψία» από εμπειρογνώμονα έδειξε «πόρωση μετάλλου» και «αστοχία υλικού»…Δεν κατάφερα τίποτα! Βέβαια, δεν έκανα όλες τις κινήσεις που έκανες εσύ φίλε Κ.Μ. μια και οι δικηγόροι που απευθύνθηκα από την αρχή μου ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται να κερδίσω τίποτε, κυρίως γιατί δεν είχα τις αποδείξεις των service και το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το πήγαινα αρνήθηκε να μου δώσει βεβαιώσεις από το βιβλίο που οφείλει να κρατάει…Το έδωσα για ανταλλακτικά. Με τα λεφτά αυτά αγόρασα ένα CHEETAH 150 από το ALEX PAK έναντι 1000 Ευρώ-ήταν καλοκαιρινή προσφορά- πήγα και εγώ σ’αυτό το «εξουσιοδοτημένο» συνεργείο σε μιά πάροδο κοντά στο γήπεδο του Φωστήρα, αν δεν κάνω λάθος.Έχω το μηχανάκι τώρα 4 χρόνια, έχω κάνει 18500 χιλ., δεν έχω κανένα πρόβλημα. Του βάζω τα πιό φτηνά λάδια που κυκλοφορούν στο LIDL και στο ALEX PAK, του άλλαξα και μία φορά μπουζί. Τώρα θέλει τακάκια, θα τα αλλάξω μόνος μου. Όσο αντέξει! Ας χαλάσει, ένα χιλιάρικο έδωσα και τα έβγαλε τα λεφτά του! Σκέψου όμως που είχα δώσει 6200 ευρώ για το Freewind και παραλίγο να σκοτωθώ και να μην μπορώ να βρω το δίκιο μου!

    Σχόλιο από Dimitris | Νοέμβριος 21, 2011 | Απάντηση

  25. ενα εχω να πω μακρια απο κινεζικα αγορασα chetah scoter to 2007 και απο την προτη μερα βγικε με ζημια και ποτε δεν δικαιοθικα για την ζιμια στο μηχανακι και αναγκαστικα και πλιροσα μονος την ζημια πανο απο 200 ευρο αμα θυμαμε καλα και πριν 2 μηνες παραλιγο να τρακαρω γιατι εσπασε το ψαλιδι στον πισο τροχο
    Μακριά απο κινεζικά !!!!!!

    Σχόλιο από ena thima tis kinezikhs agoras | Μαρτίου 1, 2012 | Απάντηση

    • Υπάρχει κάποιος δολοφόνος ορθογραφίας εδώ μέσα
      Παρακαλώ να ψαχτούμε όλοι Παρακαλώ…. ¨)
      Χωρίς να θέλω να γίνομαι ρατσιστής βεβαίως βεβαίως

      Σχόλιο από MCJO | Μαρτίου 1, 2012 | Απάντηση

  26. EΠΕΙΔΗ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑLEX PAK ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΚΡΗ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ Π.X HONDA ΠΟΥ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

    Σχόλιο από ΧΡΗΣΤΟΣ | Μαρτίου 17, 2012 | Απάντηση

  27. Kινέζικο βρακί θα βάλω, τη ζωή μου σε Κινέζικο μηχανάκι δεν τη ρισκάρω..

    Σχόλιο από BΑΓΓΕΛΗΣ | Απρίλιος 2, 2012 | Απάντηση

  28. εχω ενα sukida cheetah 50cc.Μεχρι τωρα μου εκαψε μονο τη μπροστινη λαμπα.Τον επομενο μηνα θα αλλαξω πρωτη φορα μπαταρια.Εχω κανει 20000χλμ.

    Σχόλιο από georgios | Μαρτίου 6, 2013 | Απάντηση

  29. Γνωριζει κανεις αν γινεται 72cc?τα πλαστικα του τα διατηρω τελεια ακομα.Τα περναω καθε οκτωβριο με σιλικονη(αυτη που βαζουμε στα λαστιχα στις πορτες των αυτοκινητων)

    Σχόλιο από georgios | Μαρτίου 6, 2013 | Απάντηση


Σχολιάστε

