NEO INKA – ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ, ΔΥΝΑΜΩΣΕ ΤΟ!!!

ΓΙΝΕ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΚΡΙΚΟΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.

Τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι ή ο Γολγοθάς του Έλληνα καταναλωτή

Περίπου από τις μισές καταγγελίες που δέχεται καθημερινά το νέο ΙΝΚΑ αφορούν στα χαστούκια που δέχονται πολλοί  Έλληνες καταναλωτές από τους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας.

Παρά τις διαβεβαιώσεις και τις κατά καιρούς «πομπώδεις» δηλώσεις της καθ΄ύλην αρμόδιας αρχής (ΕΕΤΤ) τίποτε σχεδόν δεν έχει μπει στην θέση του και η χώρα ταλανίζεται από την προχειρότητα και τον «δημιουργικό αυτοσχεδιασμό».

Ενώ ο κόσμος προχωρά με γοργά βήματα στον δρόμο της παγκοσμιοποίησης καλώς ή κακώς η χώρα μας εξακολουθεί να μην κάνει τίποτε για να τακτοποιήσει μια σειρά από χρόνια ζητήματα που χρειάζονται τόλμη και αποφασιστικότητα. Με τον λογαριασμό βέβαια να έρχεται πάντα στον πολίτη-καταναλωτή!!!

Ακολουθεί μια από τις δεκάδες επιστολές διαμαρτυρίας που κοινοποιούνται από τα μέλη του νέου ΙΝΚΑ καθημερινά.

Επιστολή Διαμαρτυρίας
Από : Υφαντή Κ.
Προς : On Telecoms S.A.
Ημερομηνία : Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007
Θέμα : » Απαράδεκτη αντιμετώπιση προβλήματος από την εταιρία ON
TELECOMS »
Κοινοποίηση : ON TELECOMS – INKA
Τηλ. Επικοινωνίας : 210 778χχχχ – 6973 χχ χχ χχ
Αριθμός τηλεφώνου : 210 – 778χχχχ
Ονοματεπώνυμο αίτησης ; Υφαντή Χρ.
Σας αποστέλλω την παρακάτω επιστολή διαμαρτυρίας, εφ’ όσον οι υπηρεσίες σας οι οποίες αναγράφονται στο συμβόλαιο σας δεν έχουν πραγματοποιηθεί πλήρως.

Συγκεκριμένα από την 1 Νοεμβρίου 2007 και μέχρι σήμερα και έπειτα από αλλεπάλληλα τηλέφωνα προς την υπηρεσία σας και συγκεκριμένα στο τεχνικό τμήμα της ON TELECOMS το πρόβλημα μου δεν έχει ακόμα επιλυθεί.

Από την 1 Νοεμβρίου 2007 ξαφνικά οι παρεχόμενες υπηρεσίες σας ON TV -ON REG – ON VIDEO σταμάτησαν να λειτουργούν.

Μέχρι σήμερα και μετά από άπειρες ώρες τηλεφωνικής αναμονής ώστε να καταφέρω να μιλήσω με κάποιον από το τεχνικό σας τμήμα η απάντηση που μου δινόταν ήταν ότι κάποιος τεχνικός θα επικοινωνούσε μαζί μου ώστε το πρόβλημα να λυθεί.

Μέχρι σήμερα ΚΑΝΕΙΣ δεν με πήρε τηλέφωνο και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν φρόντισε να κοιτάξει το πρόβλημα μου.

Η τελευταία επικοινωνία που έγινε ήταν σήμερα 13 Νοεμβρίου 2007- Η απάντηση του τεχνικού ήταν ότι μπορεί να έχει πρόβλημα ο αποκωδικοποιητής και θα γίνει αλλαγή.

Σε ερώτηση μου αν μπορώ να έρθω να πάρω εγώ κάποιον άλλον αποκωδικοποιητή από τα γραφεία σας ( που καταντήσαμε, ο πελάτης να χρεώνεται τις αδυναμίες ή τις ελλείψεις των μεγάλων εταιριών και να τρέχει ο ίδιος σε αυτές αντί το ανάποδο), η απάντηση του ήταν «θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας».

Λυπάμαι πραγματικά που ένα τόσο απλό πρόβλημα με καθυστερεί από μια εταιρία που το logo της είναι «Εσείς Ζητάτε, η ON πραγματοποιεί».

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΤΕ!!!

Περιμένω λύση στο πρόβλημα μου άμεσα!!!

Ευχαριστώ , Υφαντής Κ..

Advertisements

Νοέμβριος 16, 2007 - Posted by | ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

24 Σχόλια »

  1. Τι έγινε τελικά; Ακόμα περιμένετε;

    Θα πρέπει να κοιτάξετε τι προβλέπει η σύμβαση που έχετε υπογράψει με την Οn-Telecoms περί αποζημιώσεως σε περίπτωση που η εταιρία αδυνατεί να σας παράσχει τις υπηρεσίες που σας έχει υποσχεθεί.

    Σχόλιο από Tatoo | Νοέμβριος 19, 2007 | Απάντηση

  2. Τουλάχιστον εσείς είχατε τηλεφωνο να επικοινωνήσετε….εμάς η ON το κόβει κατά βούληση και δεν μπορούμε ούτε να επικοινωνήσουμε με το αμφίβολο τεχνικό τμήμα…

    Σχόλιο από Kostas | Νοέμβριος 20, 2007 | Απάντηση

  3. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΛΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΙΜΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΕΣ .
    Η ΟΝ TELLECOMS ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΕΝΑ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΠΑΡΟΧΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ.

    Α). ΚΑΚΟ ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ ( ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ (ΕΝΤΟΝΟΣ ΒΟΜΒΟΣ ΚΑΙ ΨΙΛΟΔΙΑΚΟΠΕΣ)).

    Β). ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ ( ΚΑΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ … ).

    Γ). ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΣΤΟ VIDEO ( ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ).

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ ΣΟΥ .ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ,ΠΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ.

    ΑΓΑΠΗΤΗ ΟΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΣΧΕΣΑΙ ….» ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ» .

    Σχόλιο από on-off | Νοέμβριος 21, 2007 | Απάντηση

  4. ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΤΙ…. ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ. ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ

    Σχόλιο από on-off | Νοέμβριος 21, 2007 | Απάντηση

  5. Ολά καλά καί όλα ωραία .

    Γιατί πρέπει να πληρώνω στο 13801 όταν αποδεδειγμένα η ON έχει την ευθύνη της κακής υπηρεσίας που μου παρέχει για να μου λύσει το πρόβλημα .

    Είναι σχεδόν βέβαιο οτι εαν ολοι οι συνδρομητές που πρεπει να επικοινων’ησουν μαζι της για πληροφορίες ή τυχόν προβλήματα ( αυτο ειναι σίγουρο ) τοτε με πολυ απλους υπολογισμους εχουμε τα παρακατω ….

    1.700.000 συνδρομητες * 2 ευρω = 3.400.000 ευρω επιπλεον κέρδος για κατι το οποίο σου παρέχουν και θα έπρεπε να συμπεριλαμβάνεται στο πάγιο που πληρώνεις μηνιαίως ( έτσι δεν είναι ? )

    Σχόλιο από anna-maria | Νοέμβριος 21, 2007 | Απάντηση

  6. ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΨΕΙ.
    ΕΝΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ….ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ TELLAS….

    ΑΜΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΟΠΛΟ ΤΟΥ ΚΑΟ ΜΠΟΙ ΘΑ ΑΔΕΙΑΖΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΤΟ ΕΞΑΣΦΑΙΡΟ…

    Σχόλιο από TASOS | Νοέμβριος 22, 2007 | Απάντηση

  7. ΑΝΕΚΔΟΤΟ…………… ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ !!!!!

    Σχόλιο από FOTINI | Νοέμβριος 22, 2007 | Απάντηση

  8. lanet αλλη μια πονεμενη ιστορια. δεν ειχα γραμμη τηλ για μια μερα γιατι δεν πληρωναν τους λογαριασμουσ τους ….απιστευτο και ομως αληθινο.

    Σχόλιο από REMOS | Νοέμβριος 22, 2007 | Απάντηση

  9. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ?

    Σχόλιο από Αναστασιά.Μαργαρίτη | Νοέμβριος 22, 2007 | Απάντηση

  10. ΑΥΤΑ ΤΑ 16 Μbps ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ?

    Σχόλιο από ΠΕΤΡΟΣ | Νοέμβριος 22, 2007 | Απάντηση

  11. ……..καλο….. μονο στις διαφημιστικες πινακιδες.

    Σχόλιο από tasos | Νοέμβριος 22, 2007 | Απάντηση

  12. ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ .ΑΜΑ ΤΣΙΜΠΑΣ ΕΥΚΟΛΑ ΤΗΝ ΠΑΤΑΣ . ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ

    Σχόλιο από ΠΕΤΡΟΣ | Νοέμβριος 22, 2007 | Απάντηση

  13. Εσείς ψάχνετε τα 16 … τωρα ήρθαν τα 24 .
    Εναν να βρώ και θα τον κάνω άγαλμα στην πλατεία Συντάγματος .

    Σχόλιο από FOTINI | Νοέμβριος 22, 2007 | Απάντηση

  14. ΓΙΑΤΙ ΔΙΕΚΟΨΑ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝ

    1 ) ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ( ΑΚΟΥΓΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ …..)

    2 ) ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΠΟΤΕ ΤΟ VIDEO ….

    3 ) ΕΠΕΦΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η ΓΡΑΜΜΗ.

    4 ) ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΑΝ ΠΟΤΕ.

    5 ) ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΩΣ ΚΑΙ 15 ΛΕΠΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΗΝΥΜΑ «»ΕΛΕΓΕ ΠΑΡΤΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ»».

    6 ) ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΛΙΣΗΣ

    7 ) ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΣΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΕΡΝΑΝ ΟΤΙ ΜΙΛΟΥΣΑ ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΛΕΙΠΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

    Σχόλιο από KOSTAS | Νοέμβριος 26, 2007 | Απάντηση

  15. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ. ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΜΕΡΕΣ , ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
    ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΣΕ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΣΥΝΔΕΣΗ…

    ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΝΕΙΣ

    Σχόλιο από ΠΕΤΡΟΣ | Νοέμβριος 26, 2007 | Απάντηση

  16. ΜΙΛΑΣ ΣΟΒΑΡΑ ΔΗΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΠΑΛΙ ?

    Σχόλιο από COSTAS | Νοέμβριος 26, 2007 | Απάντηση

  17. ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΣ ? ΕΤΣΙ ΤΣΑΜΠΑ….

    Σχόλιο από ΝΙΚΗ | Νοέμβριος 26, 2007 | Απάντηση

  18. EINAI ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.

    Σχόλιο από COSTAS | Νοέμβριος 26, 2007 | Απάντηση

  19. NA ZHTHSEIS PISO TA LEFTA POY EDOSES GIA THN EGRAFI SOU

    Σχόλιο από MARIA | Νοέμβριος 26, 2007 | Απάντηση

  20. DEN EIMAI SIGOURH ALLA OTAN ALLAZEIS PAROXO XANEIS THN PALIA SOU GRAMMI KAI PREPEI NA
    XANAPLHROSEIS

    Σχόλιο από MARIA | Νοέμβριος 26, 2007 | Απάντηση

  21. AN ISXYOUN OLA AYTA POU LETE, TOTE APO TO MAZIKO KYMA TWN TOSWN POY 8A GYRISOYN STON OTE, 8A AYKSI8EI TOSO TO KEFALAIO POY 8A GINOYN 2 «OTEDES»
    EXEI KATANTISEI DRAMATIKOI I KATASTASI ME TOYS PAROXOYS….
    TELIKA APORW ENA SLIGAKI KALYTEROS APO TO SYNOLO DEN YPARXEI???
    GIA NA TON EPILEKSOUME BRE ADERFE!!!!!xixixixix

    Σχόλιο από datamar | Νοέμβριος 26, 2007 | Απάντηση

  22. Χωρίς να θέλω να κάνω γενικεύσεις, η κατάσταση στη σταθερή τηλεφωνία έχει φτάσει στο απροχώρητο.
    Οι περισσότερες εταιρίες με νέα δίκτυα, για να μην πω όλες, όχι μόνο αφήνουν τους συνδρομητές χωρίς σταθερό τηλέφωνο και λοιπές υπηρεσίες για μήνες ενώ κατά τη σύναψη του συμβολαίου δηλώνουν πως η μετάβαση στο άλλο δίκτυο θα γίνει την επόμενη μέρα, αλλά έχουν το θράσσος να χρεώνουν όλο αυτό τον καιρό το συνδρομητή κανονικά όπως αν είχε όλες τις χρεώσιμες υπηρεσίες!
    Ούτε 1 Ευρώ δεν πρέπει να πληρωθεί από τους καταναλωτές!
    Ελπίζω το νέο ΙΝΚΑ να βοηθήσει προς αυτή την κατεύθυνση.

    Σχόλιο από Δημήτρης | Δεκέμβριος 6, 2007 | Απάντηση

  23. ΑΝΝΑ ΡΟΥΣΗ, ΥΔΡΑ 180 40

    Σχόλιο από ΑΝΝΑ ΡΟΥΣΗ | Δεκέμβριος 11, 2007 | Απάντηση

  24. με την συγκεκριμενη εταιρεια εχω και εγω αντιμετωπισει απιστευα προβλημα στην αγενεστατη και ανυπαρκτη εξυπηρετηση καθως και σε ανεξελεγκτες χρεωσεισ που εμπεριεχονται σε λογαριασμουσ μου και μαλιστα ωρεσ που απουσιαζω απο το σπιτι!!στην τηλεφωνικη επικοινωνια γιατι εξυπηρετηση δεν ειαι καθε φορα δεν υπαρχει καποιοσ αρμοδιοσ και σου λενε εγω ειμαι ο υπευθυνοσ και αν σ αρεσει που δεν σ εξυπηρετω κατσε με το προβλημα σου. απο που ελεγχονται αυτοι επιτελους? αισχοκερδια και αδιαφορια

    Σχόλιο από ΣΟΦΙΑ ΓΚΙΟΥΣΟΥ | Απρίλιος 28, 2009 | Απάντηση


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: